er zullen heus wel wat kaartjes in V&A verschijnen (hoop ik)quote:Op maandag 12 april 2004 01:57 schreef Day-v het volgende:
Ik heb gelezen dat het een super feest wordt en ik wacht allang op die album
17 mei
(tiesto fan)
Dan hoop ik ook dat je genoeg geld hebtquote:Op maandag 12 april 2004 10:50 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
er zullen heus wel wat kaartjes in V&A verschijnen (hoop ik)![]()
je mag er geen winst op maken he, dus zal het niet al te duur zijnquote:Op maandag 12 april 2004 18:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook dat je genoeg geld hebt
In dat geval, begin maar vast de hele dag V&A te F5-en want je ben niet de enigequote:Op maandag 12 april 2004 18:46 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
je mag er geen winst op maken he, dus zal het niet al te duur zijn![]()
Wij.quote:Op maandag 12 april 2004 19:05 schreef gelly het volgende:
Wie wil Tiesto nou zien ?
ff vraagje: jij bent volgens je profiel net 16 geworden. Ik ben dat ook... kan je dan wel naar binnen? of moet je 18 zijnquote:Op maandag 12 april 2004 20:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wij.
Op de zwarte markt nu. Of marktplaats, ebay, enzovoort.quote:Op maandag 12 april 2004 19:14 schreef ChicaneBT het volgende:
waar ken ik die kaarten haluh?
als je veel geld ervoor over hebt, kom je wel aan kaartjesquote:Op maandag 12 april 2004 19:14 schreef ChicaneBT het volgende:
waar ken ik die kaarten haluh?
ik wil er heen voor het muziek wat hij maakt, niet voor hem zelfquote:Op maandag 12 april 2004 21:43 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat zoveel mensen een avond lang naar die ellendige herriemaker willen kijken. Dit is toch een verloedering van de muziek en de maatschappij.
Geef dat geld liever uit aan een mooie reis of zo.
We willen hem niet zien, we willen hem horenquote:Op maandag 12 april 2004 19:05 schreef gelly het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2004 19:05 schreef gelly het volgende:
Smaken verschillen, of begrijp je dat ook niet?quote:Op maandag 12 april 2004 21:43 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat zoveel mensen een avond lang naar die ellendige herriemaker willen kijken. Dit is toch een verloedering van de muziek en de maatschappij.
Geef dat geld liever uit aan een mooie reis of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |