Ik zei ook je mag iedereen lekker vinden.. niet moeten...quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
DDT (De Dikke Ton) maakt bij mij geen schijn van kans.
Ja, want stel dat Claire tegen zijn zak aanloopt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
Nou Niels kan zn boksbal voorlopig wel even in zn wasmand opbergen denk ik.
Huh? Zelfs de vrouwen hier vallen op Lizzy?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:26 schreef dunn0w het volgende:
Maar wat betreft Lizzy heb je wel gelijk hoor...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag is het met Bram afgelopen. Carcrash, coma en na een paar maanden rip.
Was haar moerders favoriete schlager van Corry van Gorp? "Zo Slank Zijn Als Je Dochter", met op de achtergrond een doorslaande weegschaal. Dwoiiink!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:21 schreef Wup het volgende:
hey was de uitdrukking niet 'vreten als een Ariel?"
Nope. maar daarom kan ze nog wel knap zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Huh? Zelfs de vrouwen hier vallen op Lizzy?![]()
Comapatiėnten kunnen nog dingen horen, voelen of denken. Misschien denkt Bram, als hij al wat denkt, dat hij aan het werk is en dat hij Do Riz bij vlagen vergeet? Comatici vergeten wel eens iets.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:31 schreef raarvogeltje het volgende:
Raar hoor....In mijn tv gids voor volgende week staat bij dinsdag het volgende : "Brams niet aflatende werklust doet hem bij vlagen zelfs zijn eigen kind vergeten " Wist niet dat coma patienten konden werken, maar misschien in weet_ik-_ veel's wereldje wel.
![]()
*Heeft meelij met weet_ik_veel*
Ja, ze is heel erg bij de pinken en bovendien erg lekker.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:33 schreef dunn0w het volgende:
Nope. maar daarom kan ze nog wel knap zijn.
Bij de hand? dat bedoel je toch.. of wat bedoel je anders?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ze is heel erg bij de pinken en bovendien erg lekker.![]()
Het is "kotsen als een Ariel" ...quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:21 schreef Wup het volgende:
hey was de uitdrukking niet 'vreten als een Ariel?"
Ja, maar ook pienter.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:40 schreef dunn0w het volgende:
Bij de hand? dat bedoel je toch.. of wat bedoel je anders?
NIet officieel toch? .. alleen die ene keer met die vrouw.. die niet goed kon lopen. Owja en 1 operatie.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:46 schreef Wup het volgende:
By the way, Joyce zei tegen Niels:
"je gaat me toch niet vertellen dat je dat naieve co-assistentje je bed in hebt gesleurd"
maar.... ..Chris is toch co-assistentje van Niels?
niet half zo ongelukkig als die arme Nikkiequote:Op dinsdag 13 april 2004 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe zou Fem Petraeus zich voelen als ze per ongeluk op dit forum komt en dit alles over zichzelf leest?
Joyce moet gewoon d'r waffel dichthouden! Ze heeft zelf geen enkele relatie in stand kunnen houden en dan is ze wat kittelorig als anderen gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:46 schreef Wup het volgende:
"je gaat me toch niet vertellen dat je dat naieve co-assistentje je bed in hebt gesleurd"
Ik denk dat jij je gelukkiger voelt als iemand je een lekker wijf noemt dan wanneer iemand je een vet varken vindt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
niet half zo ongelukkig als die arme Nikkie
Dan had ze maar niet zo lekker moeten zijn! Eigen schuld!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
niet half zo ongelukkig als die arme Nikkie
Ja!!! Dat dacht ik dus ook direct!!! Was erg vaag.... freudiaanse verspreking?!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:46 schreef Wup het volgende:
Misschien denkt Joyce dat Niels heel diep van binnen een homo is?quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:02 schreef babette21 het volgende:
Ja!!! Dat dacht ik dus ook direct!!! Was erg vaag.... freudiaanse verspreking?!
mja sorry Babetje, je moet maar even op de wachtlijst hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben jij wel goed bij je hoofd? Die man is verliefd op Claire en is niet voor jou bestemd!!!![]()
hoezo waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup isop me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |