Okay! Dat klinkt al minder beledigend.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:11 schreef Svensational het volgende:
Jij bent het varken op de foto, ariel de dikke ton
quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
Ik verveel me trouwens, dus heb ik jou icon maar eens onder handen genomen. Zeg nou zelf, zo ziet ie er toch veel beter uit:
Deze icon is veel scherper dan weet_ik_veel.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
Ik verveel me trouwens, dus heb ik jou icon maar eens onder handen genomen. Zeg nou zelf, zo ziet ie er toch veel beter uit:
[afbeelding]
Ik lees jullie altijd na hoorquote:Op maandag 12 april 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hey! Leuk! Nog iemand die Dash 3-In-1 een hersenloze container met vet vindt. Owh ja .... en irritant is ze ook nog.
Alsmaar vreten, vreten, vreten en vreten. Tot ze moet kotsen, hè Wup?
quote:Op maandag 12 april 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
En hij bedreigde Lotje ooit, toen ze nog in de Engel werkte.
Echt origineel is ie idd niet...quote:Op maandag 12 april 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
Die Nico had wel gelijk, Joost met zn afgezaagde verhaaltjes.
en Lizzy maar roepen dat het geweldig was allemaal.
Een bij de wet goedgekeurde afslankmethode voor Dash 3-In-1.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:31 schreef babette21 het volgende:
De enige leuke die ik tot nu toe heb gehoord (toevallig gisteren) : de afgehakte ledenmaten van arme kleutertjes![]()
Ik heb gister ook gemist..quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:30 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Heb gister niet gekeken dus zal wel een hoop hebben gemist...
Als je een hele week kijkt gebeurt er weinig maar als je 1 dag mist heb je een heleboel gemist.
Niels en Claire hebben aan elkander gelebberd en Joost heeft in de Galaxy een mokkel, Nico genaamd, leren kennen. Nico vindt zijn scripts oubollig en afgezaagd. Carlo heeft tijdens de training een paar muilperen gehad, maar zijn kop is nog niet voldoende verbouwd, want hij gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:34 schreef dunn0w het volgende:
Ik heb gister ook gemist..
Het is waar wat je zegt!
Kan iemand me effe vertellen van gister?
Zo dan .. hij laat er geen gras over groeien zeg!quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
En nadat Niels en Claire wel te verstaan 1 KEER hebben gezoend heeft Niels aan Claire gevraagd of ze bij hem komt wonen....!!!
Haha...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:10 schreef BVO het volgende:
Wie zou dat wel doen met Claire.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Haha...
Offtopic: Elisaar in je avater?
Ik vond haar ook wel oke tot de Workshops .. daar zong ze echt niet goed.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:14 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
.
Zij had Idols moeten winnen.
Maar goed, die jury had er gewoon weer eens geen verstand van.
Keek even in mijn profiel en toen zag ik dit avatar staan, die ik had toen ze er nog inzat. Dus doe hem er weer ff.
Nog ff offtopicquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:17 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik vond haar ook wel oke tot de Workshops .. daar zong ze echt niet goed.
Maargoed doe Maud dan in je avater... want Elisaar kan toch niet meer winne!
Ontopic...![]()
Okee.. shoarma!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:29 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Okay, Vroeg het me gewoon af..
Anyway et begint zo en k ga lekker shoarma eten dus mazzol
(en BVO, elisaar had idd moeten winnen)
Jij begonquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:32 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Okee.. shoarma!!eetzu!
En jullie ophouden over die Elisaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |