dat hoef ik niet te weten, kan het nu weer een beetje beschaafd ajb?quote:Op maandag 12 april 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, of Claire, want wie weet waaraan zij haar muil heeft gestoken.
Arie L. is al ranzig als ze op d'r gat zit.quote:Op maandag 12 april 2004 21:30 schreef Wup het volgende:
niet als ze ranzige dingetjes doet, ik ben toch blij dat er geen geluid bij zal zijn
Okay, Bram. ....ehhhhhh .... Wup.quote:Op maandag 12 april 2004 21:32 schreef Wup het volgende:
dat hoef ik niet te weten, kan het nu weer een beetje beschaafd ajb?
nee, maar dat zou er toch van moeten gaan komen deze week.quote:Op maandag 12 april 2004 21:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb het gemist vandaag
Hebben Chris en Hugo al gezoend
Nee, morgen ploft Chris 'm bij Huug d'rin. (Ik hoop dat het buiten het beeld valt....)quote:Op maandag 12 april 2004 21:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb het gemist vandaag
Hebben Chris en Hugo al gezoend
Nou, dat zal Bram (halve haan) lekker vinden. Vrijdag kan hij alleen nog maar aan Claire denken en knalt hij met de auto tegen een muur. Gevolg: coma en dood.quote:Op maandag 12 april 2004 21:56 schreef Wup het volgende:
en Claire slaapt tussen Bram en Ellen in
snik, dat heb ik gemist, ik moet echt beter op gaan letten.quote:Op maandag 12 april 2004 19:45 schreef Svensational het volgende:
JP z'n bretel schoot los
Dat was toen hij bezig was met die stofzuiger.quote:Op maandag 12 april 2004 22:32 schreef Wup het volgende:
[..]
snik, dat heb ik gemist, ik moet echt beter op gaan letten.
zie je nou wel dat JP grappig was vandaag.
Hij is gewoon een ongemanierd alles naar zich toe trekkend zwijn.quote:Op maandag 12 april 2004 22:37 schreef Wup het volgende:
Chris zat trouwens ook behoorlijk onsmakelijk te eten.
Die jongen heeft ook wel een beetje aanleg tot varken.
Nadat zijn bretel afzakte? Hij ging wel erg tekeer.quote:Op maandag 12 april 2004 22:47 schreef Svensational het volgende:
Dat was toen hij bezig was met die stofzuiger.
pfff moeilijk hoor, typenquote:Op maandag 12 april 2004 22:59 schreef Wup het volgende:
edit:
Nico Swaab, gespeeld door Ise Heus
BREAKING NEWS: Ariël Visserquote:Op maandag 12 april 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, een afslankcursus. Dan heeft ze niet meer een reet als een stationshal.
Precies weet_ik_veelquote:
Je begrijpt toch wel dat jij dat varken bent he?quote:Op maandag 12 april 2004 23:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een varken qua karakter, het aantal vrouwen dat ik heb genomen, etc. Maar: ik ben geen dikke ton.quote:Op maandag 12 april 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
Je begrijpt toch wel dat jij dat varken bent he?
Impressive, very impressivequote:Op maandag 12 april 2004 23:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben een varken qua karakter, het aantal vrouwen dat ik heb genomen, etc. Maar: ik ben geen dikke ton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |