Ilse Heusquote:Op maandag 12 april 2004 20:08 schreef Svensational het volgende:
hoe heet Nico in het echt?
dank je wel dat je dat even vertelt.quote:Op maandag 12 april 2004 19:13 schreef Noa-lynn het volgende:
Wup,jij vroeg waarom ik die shots wilde hebben.Die plak ik allemaal op een document en bewaar ik ze.Soms kijk ik er dan naar of ik gebruik ze voor een werkstuk,spreekbeurt of verslag.Maar Niels en Claire vind ik de leukste uit onm dus vindt ik het ook leuk daar shots van te hebben.
Nej dan komt ze niet aan dr dagelijkse quotum!quote:Op maandag 12 april 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
joost: "Mag ik een hapje?"
Ariel: "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE"
Maar na Joosts horrorscript lustte zelfs die dikke vette veelvraat geen hap meer. Het was nog net niet dat ze moest kotsen. Buwèèèèèrrrrrccccckkk!quote:Op maandag 12 april 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
joost: "Mag ik een hapje?"
Ariel: "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE"
Je weet het ... vrijdag raakt hij in coma en in de tweede aflevering van het nieuwe seizoen is het met 'm gedaan.quote:Op maandag 12 april 2004 20:19 schreef Wup het volgende:
Bram moet nu echt snel dood hoor.
wat een stom stuk zoutzak.
En scheren was ook al teveel moeite, alsof we al niet genoeg te lijden hebben als we naar hem moeten kijken.
gedraag je hoorquote:Op maandag 12 april 2004 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar na Joosts horrorscript lustte zelfs die dikke vette veelvraat geen hap meer. Het was nog net niet dat ze moest kotsen. Buwèèèèèrrrrrccccckkk!
Hey! Leuk! Nog iemand die Dash 3-In-1 een hersenloze container met vet vindt. Owh ja .... en irritant is ze ook nog.quote:Op maandag 12 april 2004 20:21 schreef Luuksor het volgende:
Nej dan komt ze niet aan dr dagelijkse quotum!
The same procedure as every year?quote:Op maandag 12 april 2004 20:24 schreef Wup het volgende:
gedraag je hoor
Ik moet janken om Chris.quote:Op maandag 12 april 2004 20:26 schreef Svensational het volgende:
Ik moest lachen om Chris
je zou hem toch ook spontaan doodschoppen.quote:Op maandag 12 april 2004 20:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je weet het ... vrijdag raakt hij in coma en in de tweede aflevering van het nieuwe seizoen is het met 'm gedaan.
ja maar om Chris moet ik lachen sinds hij met mevrouwtje van Galen ging wandelen.quote:Op maandag 12 april 2004 20:26 schreef Svensational het volgende:
Ik moest lachen om Chris
'Ze is doof!!!!!'.... En dat is niet het enige wat er met u mis is hè'. Wat een loser die Chris. Vandaag of morgen dient er nog eens iemand een aanklacht tegen dr. Frommelmans in wegens wangedrag, en dan is hetquote:Op maandag 12 april 2004 20:29 schreef Wup het volgende:
ja maar om Chris moet ik lachen sinds hij met mevrouwtje van Galen ging wandelen.
Schandalig ja! Het is n.l. april.quote:Op maandag 12 april 2004 20:28 schreef Wup het volgende:
eerst al tegen Claire zeggen : "maart jij zou koken"
Ze kookt wel eens van woede, dus weet ze bij benadering toch wel wat dat is. Bovendien kookte ze champignoncremesoep toen Tara voor het eerst kwam opdagen.quote:dat arme kind weet niet eens wat dat is.
Je zou 'm spontaan castreren. Uiteraard zonder anesthesie.quote:en later: "zoenen? nee joh dat kan helemaal niet want ze waren allebei aan het werk"
Jammer dat ie Arthur niet voor zn bek is gaan slaan, was ie zelf ook ontslagen, daaaag Bram...
Ik vond het veel leuker toen JP tegen Pik Frommelmans zei: "Ik heb nog een goede hand. Daarmee kan ik wel een paar klappen uitdelen!"quote:Op maandag 12 april 2004 20:37 schreef soapie het volgende:
'Ze is doof!!!!!'.... En dat is niet het enige wat er met u mis is hè'. Wat een loser die Chris. Vandaag of morgen dient er nog eens iemand een aanklacht tegen dr. Frommelmans in wegens wangedrag, en dan is hetChris!!!!
nee, Chris moet wel blijven hoor.quote:Op maandag 12 april 2004 20:37 schreef soapie het volgende:
'Ze is doof!!!!!'.... En dat is niet het enige wat er met u mis is hè'. Wat een loser die Chris. Vandaag of morgen dient er nog eens iemand een aanklacht tegen dr. Frommelmans in wegens wangedrag, en dan is hetChris!!!!
haha, sorry ik weet het, ik zal echt nooit leren typenquote:Op maandag 12 april 2004 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Schandalig ja! Het is n.l. april.
duh, hoe kom je daar nou op?quote:Bovendien kookte ze champignoncremesoep toen Tara voor het eerst kwam opdagen.
Dus: eerst moet hij Huug van worst voorzien en dan moet hij klappen van Carlo krijgen (mits deze er zelf niet te veel incasseert)?quote:Op maandag 12 april 2004 20:39 schreef Wup het volgende:
nee, Chris moet wel blijven hoor.
Maar hij moet misschien een keertje meegaan met Carlo naar training.
Ga eens naar Aaphce. Die leerde Carlo lezen en schrijven.quote:Op maandag 12 april 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
haha, sorry ik weet het, ik zal echt nooit leren typen
Ik weet zelfs nog dingen van toen ik 3 was. Is 32 jaar geleden.quote:duh, hoe kom je daar nou op?
Schrijf jij dat soort details in je dagboekje ofzo?
die kale met dat spraakgebrek?quote:Op maandag 12 april 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die trainingsdocent deugt niet! Hij voorzag Serge van een halfautomatisch pistool. En hij bedreigde Lotje ooit, toen ze nog in de Engel werkte.
Groeten van Endemol, afdeling Recycling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |