Hoezo? Hij wordt met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Hij zal maandenlang in coma liggen, waarna zijn lichaam de strijd opgeeft.quote:Op maandag 12 april 2004 01:36 schreef Svensational het volgende:
Oké, nu verraad je jezelf, die laatste zin uit die verhaaltjes is dus duidelijk bullshit
Niels kroop na 2 dagen al uit coma. Comapatienten zijn helemaal niet welkom daar in het Beatrix. Tenzij Chris op hem mag experimenteren.quote:Op maandag 12 april 2004 01:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo? Hij wordt met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Hij zal maandenlang in coma liggen, waarna zijn lichaam de stijd opgeeeft.
Kyra lag er ook maanden in coma, dus dat is niet zo raar.quote:Op maandag 12 april 2004 01:40 schreef Wup het volgende:
Niels kroop na 2 dagen al uit coma. Comapatienten zijn helemaal niet welkom daar in het Beatrix. Tenzij Chris op hem mag experimenteren.
oja, nou ze ziet wat een misstap dat is geweest....quote:Op maandag 12 april 2004 01:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra lag er ook maanden in coma, dus dat is niet zo raar.
Wat jou betreft had die in de zomerstop mogen verrekken.....quote:Op maandag 12 april 2004 01:43 schreef Wup het volgende:
oja, nou ze ziet wat een misstap dat is geweest....
Hadden ze die niet kunnen laten liggen???????????????quote:Op maandag 12 april 2004 01:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra lag er ook maanden in coma, dus dat is niet zo raar.
Markie-Mark: even een huishoudelijke mededeling, kun je ff contact met me opnemenquote:Op maandag 12 april 2004 11:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Hahaha wat cool gedaan weer zeg
Echt top Wup![]()
ontopic, andere boodschappen doe je maar via andere middelenquote:Op maandag 12 april 2004 15:59 schreef THE_BASE het volgende:
[..]
Markie-Mark: even een huishoudelijke mededeling, kun je ff contact met me opnemen![]()
See ya!
offtopic: Jij komt hier anders ook nooit? Ook een vriend van MM? Oh ja, jullie gaan naar het concert van NFquote:Op maandag 12 april 2004 17:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ontopic, andere boodschappen doe je maar via andere middelen.
ontopic: laat die hand van JP lekker verlamd wezen en schrijf m de serie uit! ik vind m echt rampzalig :p.
Dat zal hij ook wel van jou vinden .....quote:Op maandag 12 april 2004 17:29 schreef Jerruh het volgende:
ik vind m echt rampzalig :p.
Onmogelijk!quote:Op maandag 12 april 2004 18:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb vrienden
Arme carloquote:Op maandag 12 april 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Carlo heeft klappen gehad!
Hij is ervan opgeknapt!!!!!!!quote:Op maandag 12 april 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Carlo heeft klappen gehad!
Stomme breinloze beer. Iets anders is hij niet.quote:Op maandag 12 april 2004 19:45 schreef Riann het volgende:
Arme carlo
Ik hoop dat ze de volgende keer drie maal zo hard op 'm rossen.quote:Op maandag 12 april 2004 19:45 schreef soapie het volgende:
Hij is ervan opgeknapt!!!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |