Komt vast wel, alle gabbers zijn lekker aan het chillen op "DE muziek"quote:Op zondag 11 april 2004 23:43 schreef engessa het volgende:
Gut, lekker druk..
Ja, dat is mogelijk. Mensen die oppervlakkig naar een stijl luisteren weten niet waar ze naar luisteren. Als voorbeeld:quote:Op zondag 11 april 2004 23:47 schreef NiteSpeed het volgende:
chillen op hardcore?
Scooter & Mark.quote:Op zondag 11 april 2004 23:51 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Ja, dat is mogelijk. Mensen die oppervlakkig naar een stijl luisteren weten niet waar ze naar luisteren. Als voorbeeld:
Laatst hoorde ik een stakker roepen; O je houdt van hardcore zeker Scooter & Mark - I like it loud..
Hij praat poep. Hij is oppervlakkig. zo is het in dit geval ook.
Op hardcore kan je chillen. Zoals op de mellow tunes van "vroegah" Niet dat het echt hardcore is, maar het waren de grondleggers.
Alles kapot !! Evil Activities en Neophyte samen is een extreem goede combi...quote:Op zondag 11 april 2004 23:51 schreef Frunnikje het volgende:
- Endymion en Nostferatu (Enzyme)
- Promo, Catscan, Korsakoff en Unexist (TTM)
- Evil Activities, Neophyte, Masters of Ceremony (Neophyte label)
En nog wel veel meer maar deze regelmatig
Precies, zij bakken er neits van, en toch wordt het door de onwetenden als hardcore gezien. Dus moeten wij bij de onwetenden een beter imago krijgen! Vandaar ook deels dit topicquote:Op zondag 11 april 2004 23:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Scooter & Mark.
De zoveelste nep-artiest die een slechte remix maakt.
* hardcore-freak --> Promo - The new Revolutionquote:Op zondag 11 april 2004 23:54 schreef Muizig het volgende:
Ik luister nu: neophyte - braincracking.
Stiekem ben ik dus ook wel een beetje gabber
Een goed imago zal hardcore nooit krijgen dankzij racisme en dom gedrag.quote:Op zondag 11 april 2004 23:54 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Precies, zij bakken er neits van, en toch wordt het door de onwetenden als hardcore gezien. Dus moeten wij bij de onwetenden een beter imago krijgen! Vandaar ook deels dit topic
Daar heb je wel gelijk in, maar het is jammer, iemand die voor het eerst naar een hardcore feest gaat ziet gelijk vechters enzo, dat is jammer. Ik doe daar niet aan mee!quote:Op zondag 11 april 2004 23:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Een goed imago zal hardcore nooit krijgen dankzij racisme en dom gedrag.
Maar wat zal jou dat boeien? Wees blij dat de scene nog redelijk underground is en niet verneukt wordt door crappy artiesten.
Precies, als het maar niet meer zo gaat worden als Gabberpiet en die zooi.quote:Op zondag 11 april 2004 23:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Een goed imago zal hardcore nooit krijgen dankzij racisme en dom gedrag.
Maar wat zal jou dat boeien? Wees blij dat de scene nog redelijk underground is en niet verneukt wordt door crappy artiesten.
De scene is gewoon niet okay.quote:Op zondag 11 april 2004 23:57 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar het is jammer, iemand die voor het eerst naar een hardcore feest gaat ziet gelijk vechters enzo, dat is jammer. Ik doe daar niet aan mee!
De Party Animals en DJ Paul zijn goed op wegquote:Op zondag 11 april 2004 23:59 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Precies, als het maar niet meer zo gaat worden als Gabberpiet en die zooi.
Duidelijk dat jij niet weet waar je over praat. Ik heb DJ Paul nog geen maand geleden live aan het werk gezien en die vent beukt verschrikkelijk hard.quote:Op maandag 12 april 2004 00:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
De Party Animals en DJ Paul zijn goed op weg.
Lekker lijstje moet ik zeggenquote:Op maandag 12 april 2004 00:05 schreef Leatherneck het volgende:
Mijn favo's:
DJ J.D.A
Endymion
Nosferatu
Neophyte / Evil Activities
Stunned Guys
Akira
The Masochist
Promo
En Leatherneck vind ik ook wel vet (check bonusnummer op MoH Live 2003 CD2 *na DJ Promo - Up Yours*)
Inderdaad, DJ Paul is compleet veranderd (check www.offensive.nl)! Hij is niet meer de Happy Hardcore man, maar hij hoort nu gewoon echt bij de andere "grote" Hardcore namen.quote:Op maandag 12 april 2004 00:06 schreef engessa het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij niet weet waar je over praat. Ik heb DJ Paul nog geen maand geleden live aan het werk gezien en die vent beukt verschrikkelijk hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |