maw als kuyt geen doodschop had gegeven was dit allemaal niet gebeurd.quote:Op maandag 12 april 2004 14:46 schreef ASSpirine het volgende:
hij vloog er anders wel naartoe met de bedoeling om hem pijn te doen
en de reacties van de andere ajacieden en feyenoorders...
Verschil is ook dat de Ajacieden hier ook zeggen dat het dom van VDV was, en ik geen F'noorder heb horen zeggen dat ze die actie van Kuyt niet vonden kunnen. Wsl omdat ze het alleen maar lekker vonden. Ziedaar het verschil tussen de arrogante Ajacieden en de asociale F'noorders. Liever arrogant dan zo'n proleet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 april 2004 14:34 schreef Sloggi het volgende:
Wat Kuijt deed was niet helemaal in de haak, maar VDV's reactie vond ik al helemaal niet kunnen
quote:Op maandag 12 april 2004 14:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Verschil is ook dat de Ajacieden hier ook zeggen dat het dom van VDV was, en ik geen F'noorder heb horen zeggen dat ze die actie van Kuyt niet vonden kunnen. Wsl omdat ze het alleen maar lekker vonden. Ziedaar het verschil tussen de arrogante Ajacieden en de asociale F'noorders. Liever arrogant dan zo'n proleet eerlijk gezegd.
Ik kan w.d.b niet achterblijven met dequote:Op maandag 12 april 2004 14:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Verschil is ook dat de Ajacieden hier ook zeggen dat het dom van VDV was, en ik geen F'noorder heb horen zeggen dat ze die actie van Kuyt niet vonden kunnen. Wsl omdat ze het alleen maar lekker vonden. Ziedaar het verschil tussen de arrogante Ajacieden en de asociale F'noorders. Liever arrogant dan zo'n proleet eerlijk gezegd.
Voor de zoveelste keer: kijk de beelden maar eens terug en let op VDV. geez wat zijn Ajacieden domquote:Op maandag 12 april 2004 14:41 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dat doet/probeert ie toch ook helemaal niet lul niet zo dom.................
De actie was lekker, maar het hoort niet op het vbl-veld thuis, zo is het en niet andersquote:Op maandag 12 april 2004 14:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Wij zeggen tenminste dat VDV dom deed...quote:Op maandag 12 april 2004 14:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: kijk de beelden maar eens terug en let op VDV. geez wat zijn Ajacieden dom
Erg lomp, maar geen rood waard. Geel en heel weinig krediet voor de rest van de wedstrijd.quote:Op maandag 12 april 2004 14:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Wij zeggen tenminste dat VDV dom deed...
Wat vond jij eigenlijk van die actie van Kuyt?
quote:Op maandag 12 april 2004 14:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De actie was lekker
En jij vindt het verheerlijken van geweld en niet de techniek van voetbal getuigen van een hoge mate van intelligentie??quote:Op maandag 12 april 2004 14:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: kijk de beelden maar eens terug en let op VDV. geez wat zijn Ajacieden dom
Ach, het was geen gevaarlijke actie in de zin van blessures, maar het hoort natuurlijk niet. Ik had de overtreding niet zo gemaakt iig.quote:Op maandag 12 april 2004 14:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Proleet.
En weer wordt de eerste zin genegeerdquote:Op maandag 12 april 2004 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij vindt het verheerlijken van geweld en niet de techniek van voetbal getuigen van een hoge mate van intelligentie??.
Als dat geen rood waard is dan kan men beter free-fighters op gaan stellen ...quote:Op maandag 12 april 2004 14:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Erg lomp, maar geen rood waard.
Zoals Ajax met VDV al deedquote:Op maandag 12 april 2004 14:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Als dat geen rood waard is dan kan men beter free-fighters op gaan stellen ...
Voor hetzelfde geld was VDV WEL geblesseerd hoor ...quote:Op maandag 12 april 2004 14:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, het was geen gevaarlijke actie in de zin van blessures,
Heatwave heeft al gezegd dat die actie van VDV dom was hoor ...quote:Op maandag 12 april 2004 14:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En weer wordt de eerste zin genegeerd
11/4/2004 - Benes: Arveladze sluit carriere af bij Rangersquote:Op maandag 12 april 2004 14:55 schreef popolon het volgende:
Arveladze: "I have two options. Either I sign a new deal at Rangers or I will consider Ajax's offer.
"Ronald Koeman has informed me he wants me back at the club as a back-up player.
"It would be up to me then to show the coach that I should be a first-team pick.
"I am not sure whether Rangers will come through with a new contract for me.
"If that is the case, or we can't reach an agreement on financial terms, then I can see myself returning to Ajax. I had a good time with them previously."
Wat VDV deed was mi ook rood waard.quote:Op maandag 12 april 2004 15:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zoals Ajax met VDV al deed
Wat voor blessure had hij kunnen oplopen?quote:Op maandag 12 april 2004 15:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld was VDV WEL geblesseerd hoor ...
Voor Oranje zou het behoorlijk kut zijn geweest.quote:(en ik weet dat er nu F'noorders zijn die het jammer vinden dat dat niet het geval is)
HIj trok Kuyt aan zijn shirt om verhaal te halen, niet om UIT te halen. En daarna werd ie omvergeduwd. Je kan wel speculeren dat ie wou slaan, maar uit de beelden blijkt dat niet. En zelfs al zou dat zo zijn, dan is dat een (domme ja) reactie op het feit dat hij uit het niets genadeloos onderuitgehaald werd. Ik wil wel eens zien hoe JIJ reageert als je op je werk opeens een enorme beuk krijgt......quote:Op maandag 12 april 2004 14:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En weer wordt de eerste zin genegeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |