abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18364425
quote:
Op maandag 12 april 2004 10:21 schreef StarGazer het volgende:
Prachtig filmpje over Jari....

http://www.ee.oulu.fi/~kopera/litti/Litti.wmv

Downen krengen!
krijg wel tina maar geen filmpje
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18364475
quote:
Op maandag 12 april 2004 00:38 schreef HeatWave het volgende:
pfff, blijf er een nare smaak van in mijn mond houden van die 1-1. Die Kuyt had rood moeten hebben, en zou dat eigenlijk achteraf nog moeten krijgen. Gaat ie ook nog verklaren dat ie die overtreding expres heeft gemaakt om wat olie op het vuur te gooien. Schorsen, en nooit meer laten voetballen, door dit soort mongolen is van Basten gedwongen te stoppen.

randdebiel... .
Dacht dat Van Basten juist er af moest, door eigen stomme charge...

Incasseren en uitdelen, als we de beelden helemaal goed gaan bekijken van dat opstootje dan hadden er 5 van het veld gestuurd kunnen worden.

Gewoon een goede actie van Kuijt, had ie alleen véél eerder moeten doen!
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 12 april 2004 @ 10:59:31 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_18364598
De reactie van vd Vaart was ook niet slim, als hij als een Crespo was gaan liggen en kermen alsof ie dood ging had Kuyt rood gekregen zoals verdiend. Ajacieden moeten eens volwassener worden en zich als echte profs gedragen.

Gogme moeten ze hebben, zoals het echte joden betaamt .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_18364728
quote:
Op maandag 12 april 2004 10:51 schreef Staanplaats het volgende:

Daarom schaft fuknooit dit soort freefighters ook aan, dat past het best bij het collectieve iq van het legioen

Deze wedstrijd is trouwens wel verprust door ajax zeg, had minstens 1-5 moeten zijn
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_18365302
quote:
Op maandag 12 april 2004 10:51 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Dacht dat Van Basten juist er af moest, door eigen stomme charge...

Incasseren en uitdelen, als we de beelden helemaal goed gaan bekijken van dat opstootje dan hadden er 5 van het veld gestuurd kunnen worden.

DIt blijkt wel weer hoe jullie over 'voetbal' denken, jullie stellen gewoon niet meer voor dan een slechte schopploeg...

Ik ben blij dat we een steentje konden bijdragen jullie uit de CL te houden(hopenlijk).
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_18365650
quote:
Op maandag 12 april 2004 11:11 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Daarom schaft fuknooit dit soort freefighters ook aan, dat past het best bij het collectieve iq van het legioen
quote:
Op maandag 12 april 2004 11:50 schreef F1Bas het volgende:

[..]

DIt blijkt wel weer hoe jullie over 'voetbal' denken,
Tis toch een mannensport, horen tikken krijgen en uitdelen ook bij. Of bang dat je broekie vies wordt?
pi_18365660
Hahaha, schitterend, ze vallen allemaal over mekaar heen om te roepen hoe vreselijk die tackle wel was.
Tegen de joden mag alles. Liefst zo hard mogelijk. Ik neem aan dat jullie hetzelfde gevoel hebben tov ons. Of zijn jullie echt allemaal broodtrommels?
  maandag 12 april 2004 @ 12:10:50 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_18365686
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:09 schreef Butra het volgende:
Hahaha, schitterend, ze vallen allemaal over mekaar heen om te roepen hoe vreselijk die tackle wel was.
Tegen de joden mag alles. Liefst zo hard mogelijk. Ik neem aan dat jullie hetzelfde gevoel hebben tov ons. Of zijn jullie echt allemaal broodtrommels?
Nee, wij zijn beschaafde mensen, geen onderontwikkelde Neanderthalers die het stenentijdperk niet ontgroeid zijn.

Grow up....
Get woke, go broke!
pi_18365880
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:09 schreef Butra het volgende:
Nee, dat bedoel ik helemaal niet, een schop uitdelen is helemaal niet erg maar bij staanplaats is dit het belangrijkste van de hele wedstrijd.
Bovendien als je het voetballand niet kan winnen en dus maar gaat schoppen, tsja.....
pi_18365964
quote:
Op maandag 12 april 2004 09:10 schreef RedGuy het volgende:
Kuijt is wat mij betreft dé man.

Die schop op die zigeuner was van wereldklasse.
Je bent een beetje kansloos bezig de laatste tijd joh. Waarom zou het zo tof zijn als vdv zijn benen breekt?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_18366004
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik helemaal niet, een schop uitdelen is helemaal niet erg maar bij staanplaats is dit het belangrijkste van de hele wedstrijd.
Bovendien als je het voetballand niet kan winnen en dus maar gaat schoppen, tsja.....
Oh jij kent mij? Jij weet wat ik het belangrijkste vind?

Waar het mij omgaat is dat je in het veld laat zien dat je er bent. Dus gewoon binnen een paar minuten ff de tegenstander op z'n plek zetten, zo doe je dat. Duurde nu veels te lang voordat eindelijk eens de vlam in de pan sloeg.
Bij zo beladen duel als deze, is inderdaad alles geoorloofd, en moet je niks schuwen om te willen winnen, daar heb je niks aan schouderklopies, handjes geven, balletje terug geven, elkaar helpen, en continu vriendelijk lachen.

Strijd vind ik overigens wel één van de belangrijkste dingen, en met mij vele Feijenoorders, getuige het feit dat de Kuip opveerde toen Mtiliga met een uiterste inspannig de bal wist binnen te houden.

Maar goed dit is weer zo´n eeuwenoude discussie, jullie houden van driehoekjes, doorschuivende libero´s, en penetratie over de zijkanten, en wij houden van Feijenoord.
  maandag 12 april 2004 @ 12:31:58 #37
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_18366042
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:27 schreef Suijk het volgende:

[..]

Je bent een beetje kansloos bezig de laatste tijd joh. Waarom zou het zo tof zijn als vdv zijn benen breekt?
Omdat het een jood is dat is alles.

Echt ik ga verder niet eens in op die zgn. voetbalsupporters hier die het geweldig vinden hoe VdV onderuit is geschopt, kansloos volk.
Jullie vinden het zeker ook geweldig dat Robben weer maanden uit de roulatie is of niet??
pi_18366045
quote:

[..]

Lijkt me duidelijk toch..
  maandag 12 april 2004 @ 12:33:14 #39
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_18366060
quote:
Op maandag 12 april 2004 00:38 schreef HeatWave het volgende:
door dit soort mongolen is van Basten gedwongen te stoppen.
tuurlijk heeft hij veel trappen enzo gehad. Maar de werkelijke reden dat hij moest stoppen is waarschijnlijk omdat hij verkeerd behandeld is door de artsen.

Eén van 's werelds beste spelers ooit, is uitgeschakeld door medische fouten .
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  maandag 12 april 2004 @ 12:35:54 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_18366107
We zouden een apart subforum moeten openen," F'noord en freefighting" Dan kunnen we het hier over het edele voebalspel hebben .
Get woke, go broke!
pi_18366121
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:32 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk toch..
Nee, leg dat nou eens uit. Wat heeft die jongen jullie verkeerd gedaan?
Klik dan als je durft
pi_18366123
quote:

[..]

omdat hij niet van mooi voetbal houd maar van Feyenoord en Feyenoord staat gelijk aan schopvoetbal...
pi_18366274
quote:
Op maandag 12 april 2004 10:21 schreef StarGazer het volgende:
Prachtig filmpje over Jari....

http://www.ee.oulu.fi/~kopera/litti/Litti.wmv

Downen krengen!
Jari
prachtig filmpje
pi_18366295
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:36 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee, leg dat nou eens uit. Wat heeft die jongen jullie verkeerd gedaan?
Hij is ajacied
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 april 2004 @ 12:48:20 #45
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18366305
quote:
Op maandag 12 april 2004 10:59 schreef HeatWave het volgende:
De reactie van vd Vaart was ook niet slim, als hij als een Crespo was gaan liggen en kermen alsof ie dood ging had Kuyt rood gekregen zoals verdiend. Ajacieden moeten eens volwassener worden en zich als echte profs gedragen.

Gogme moeten ze hebben, zoals het echte joden betaamt .
Inderdaad. Had Kuijt idd rood gekregen. VDV moet zich leren beheersen. En dit is niet eerste keer ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 12 april 2004 @ 12:52:11 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_18366367
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:48 schreef Doc het volgende:

[..]

Inderdaad. Had Kuijt idd rood gekregen. VDV moet zich leren beheersen. En dit is niet eerste keer ...
En niet alleen VdV, Ajacieden moeten gewoon eens wat geslepener, volwassener gaan voetballen. Ik weet dat het lastig is met een jonge selectie, maar het ontbreekt ze vaak aan dat kleine beetje cleverheid. Technisch gezien is het altijd wel redelijk tot goed, maar ze willen wedstrijden tegen minder goeie ploegen nog wel eens verliezen omdat die net ff slimmer omgaan met andere dingen dan puur het voetbal.
Get woke, go broke!
pi_18366401
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En niet alleen VdV, Ajacieden moeten gewoon eens wat geslepener, volwassener gaan voetballen. Ik weet dat het lastig is met een jonge selectie, maar het ontbreekt ze vaak aan dat kleine beetje cleverheid. Technisch gezien is het altijd wel redelijk tot goed, maar ze willen wedstrijden tegen minder goeie ploegen nog wel eens verliezen omdat die net ff slimmer omgaan met andere dingen dan puur het voetbal.
Niet, alles kan perfect zijn ineens.
Klik dan als je durft
  maandag 12 april 2004 @ 12:59:24 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_18366489
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:53 schreef Suijk het volgende:

[..]

Niet, alles kan perfect zijn ineens.
Tuurlijk niet, maar je kan er toch aan werken?
Get woke, go broke!
pi_18366526
Vind ik ook hoor. Vooral in de CL hebben ze het op dat vlak laten liggen.
Heitinga zei het zelf ook goed: Ik moet soms wat meer op de Italiaanse manier verdedigen. Dus gewoon die bal op het dak.
Klik dan als je durft
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 april 2004 @ 13:32:03 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18367072
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik noemde VDV omdat hij wat vaker dan de rest in opstootjes betrokken raakt. Als-ie in het buiteland wil slagen moet-ie daar handiger mee omgaan.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')