krijg wel tina maar geen filmpjequote:Op maandag 12 april 2004 10:21 schreef StarGazer het volgende:
Prachtig filmpje over Jari....
http://www.ee.oulu.fi/~kopera/litti/Litti.wmv
Downen krengen!
Dacht dat Van Basten juist er af moest, door eigen stomme charge...quote:Op maandag 12 april 2004 00:38 schreef HeatWave het volgende:
pfff, blijf er een nare smaak van in mijn mond houden van die 1-1. Die Kuyt had rood moeten hebben, en zou dat eigenlijk achteraf nog moeten krijgen. Gaat ie ook nog verklaren dat ie die overtreding expres heeft gemaakt om wat olie op het vuur te gooien. Schorsen, en nooit meer laten voetballen, door dit soort mongolen is van Basten gedwongen te stoppen.
randdebiel....
Daarom schaft fuknooit dit soort freefighters ook aan, dat past het best bij het collectieve iq van het legioenquote:Op maandag 12 april 2004 10:51 schreef Staanplaats het volgende:
Gewoon een goede actie van Kuijt, had ie alleen véél eerder moeten doen!
DIt blijkt wel weer hoe jullie over 'voetbal' denken, jullie stellen gewoon niet meer voor dan een slechte schopploeg...quote:Op maandag 12 april 2004 10:51 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dacht dat Van Basten juist er af moest, door eigen stomme charge...
Incasseren en uitdelen, als we de beelden helemaal goed gaan bekijken van dat opstootje dan hadden er 5 van het veld gestuurd kunnen worden.
Gewoon een goede actie van Kuijt, had ie alleen véél eerder moeten doen!
quote:Op maandag 12 april 2004 11:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Daarom schaft fuknooit dit soort freefighters ook aan, dat past het best bij het collectieve iq van het legioen
Tis toch een mannensport, horen tikken krijgen en uitdelen ook bij. Of bang dat je broekie vies wordt?quote:Op maandag 12 april 2004 11:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
DIt blijkt wel weer hoe jullie over 'voetbal' denken,
Nee, wij zijn beschaafde mensen, geen onderontwikkelde Neanderthalers die het stenentijdperk niet ontgroeid zijn.quote:Op maandag 12 april 2004 12:09 schreef Butra het volgende:
Hahaha, schitterend, ze vallen allemaal over mekaar heen om te roepen hoe vreselijk die tackle wel was.
Tegen de joden mag alles. Liefst zo hard mogelijk. Ik neem aan dat jullie hetzelfde gevoel hebben tov ons. Of zijn jullie echt allemaal broodtrommels?
Nee, dat bedoel ik helemaal niet, een schop uitdelen is helemaal niet erg maar bij staanplaats is dit het belangrijkste van de hele wedstrijd.quote:Op maandag 12 april 2004 12:09 schreef Butra het volgende:
Hahaha, schitterend, ze vallen allemaal over mekaar heen om te roepen hoe vreselijk die tackle wel was.
Tegen de joden mag alles. Liefst zo hard mogelijk. Ik neem aan dat jullie hetzelfde gevoel hebben tov ons. Of zijn jullie echt allemaal broodtrommels?
Je bent een beetje kansloos bezig de laatste tijd joh. Waarom zou het zo tof zijn als vdv zijn benen breekt?quote:Op maandag 12 april 2004 09:10 schreef RedGuy het volgende:
Kuijt is wat mij betreft dé man.
Die schop op die zigeuner was van wereldklasse.
Oh jij kent mij? Jij weet wat ik het belangrijkste vind?quote:Op maandag 12 april 2004 12:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik helemaal niet, een schop uitdelen is helemaal niet erg maar bij staanplaats is dit het belangrijkste van de hele wedstrijd.
Bovendien als je het voetballand niet kan winnen en dus maar gaat schoppen, tsja.....
Omdat het een jood is dat is alles.quote:Op maandag 12 april 2004 12:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je bent een beetje kansloos bezig de laatste tijd joh. Waarom zou het zo tof zijn als vdv zijn benen breekt?
Lijkt me duidelijk toch..quote:Op maandag 12 april 2004 12:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je bent een beetje kansloos bezig de laatste tijd joh. Waarom zou het zo tof zijn als vdv zijn benen breekt?
tuurlijk heeft hij veel trappen enzo gehad. Maar de werkelijke reden dat hij moest stoppen is waarschijnlijk omdat hij verkeerd behandeld is door de artsen.quote:Op maandag 12 april 2004 00:38 schreef HeatWave het volgende:
door dit soort mongolen is van Basten gedwongen te stoppen.
Nee, leg dat nou eens uit. Wat heeft die jongen jullie verkeerd gedaan?quote:Op maandag 12 april 2004 12:32 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch..
omdat hij niet van mooi voetbal houd maar van Feyenoord en Feyenoord staat gelijk aan schopvoetbal...quote:Op maandag 12 april 2004 12:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jariquote:Op maandag 12 april 2004 10:21 schreef StarGazer het volgende:
Prachtig filmpje over Jari....
http://www.ee.oulu.fi/~kopera/litti/Litti.wmv
Downen krengen!
Hij is ajaciedquote:Op maandag 12 april 2004 12:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, leg dat nou eens uit. Wat heeft die jongen jullie verkeerd gedaan?
Inderdaad. Had Kuijt idd rood gekregen. VDV moet zich leren beheersen. En dit is niet eerste keer ...quote:Op maandag 12 april 2004 10:59 schreef HeatWave het volgende:
De reactie van vd Vaart was ook niet slim, als hij als een Crespo was gaan liggen en kermen alsof ie dood ging had Kuyt rood gekregen zoals verdiend. Ajacieden moeten eens volwassener worden en zich als echte profs gedragen.
Gogme moeten ze hebben, zoals het echte joden betaamt.
En niet alleen VdV, Ajacieden moeten gewoon eens wat geslepener, volwassener gaan voetballen. Ik weet dat het lastig is met een jonge selectie, maar het ontbreekt ze vaak aan dat kleine beetje cleverheid. Technisch gezien is het altijd wel redelijk tot goed, maar ze willen wedstrijden tegen minder goeie ploegen nog wel eens verliezen omdat die net ff slimmer omgaan met andere dingen dan puur het voetbal.quote:Op maandag 12 april 2004 12:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Inderdaad. Had Kuijt idd rood gekregen. VDV moet zich leren beheersen. En dit is niet eerste keer ...
Niet, alles kan perfect zijn ineens.quote:Op maandag 12 april 2004 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En niet alleen VdV, Ajacieden moeten gewoon eens wat geslepener, volwassener gaan voetballen. Ik weet dat het lastig is met een jonge selectie, maar het ontbreekt ze vaak aan dat kleine beetje cleverheid. Technisch gezien is het altijd wel redelijk tot goed, maar ze willen wedstrijden tegen minder goeie ploegen nog wel eens verliezen omdat die net ff slimmer omgaan met andere dingen dan puur het voetbal.
Tuurlijk niet, maar je kan er toch aan werken?quote:Op maandag 12 april 2004 12:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet, alles kan perfect zijn ineens.
Ik noemde VDV omdat hij wat vaker dan de rest in opstootjes betrokken raakt. Als-ie in het buiteland wil slagen moet-ie daar handiger mee omgaan.quote:Op maandag 12 april 2004 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En niet alleen VdV, Ajacieden moeten gewoon eens wat geslepener, volwassener gaan voetballen. Ik weet dat het lastig is met een jonge selectie, maar het ontbreekt ze vaak aan dat kleine beetje cleverheid. Technisch gezien is het altijd wel redelijk tot goed, maar ze willen wedstrijden tegen minder goeie ploegen nog wel eens verliezen omdat die net ff slimmer omgaan met andere dingen dan puur het voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |