Huh? Je begint te ijlen vriend. "Naar mijzelf draaien"? "Jehova gezeik"? Dit is gewoon een politieke redenatie.quote:Op maandag 12 april 2004 00:36 schreef u2petre het volgende:
[..]
hoezo dat dan weer? als je alles naar jezelf gaat draaien kap ik er mee hoor!
heb geen zin meer in dat jehova gezeik!
hahaha ik zit niet klem, JIJ zit klem. Je leest m'n argumenten niet eens, maar ratelt gewoon door.quote:Op maandag 12 april 2004 00:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kijk, grammaticaneuken... een teken van zwakte. Je zit klem en gaat nu op deze toer. En waarom denk je dat ik intellectueel wil doen? Ik ben intellectueel, dat wel.
[..]
Ja, net zoals een mens altijd handelt uit eigen belang en dus het geweten een bescherming tegen egoïstisch fanatisme. Geweten is dus niet iets sociaals, maar iets dat juist egoïstisch is. Een bescherming tegen jezelf. Dat staat ook vast in talloze onderzoeken.
*vind dit de meest zinnige post van dit hele topic trouwens*quote:Op maandag 12 april 2004 00:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Neem the Sims
cheat money en je bent zo van je ''in real life'' koopverslaving af..
zaligggg
Tis hier best gezellig hoorquote:Op maandag 12 april 2004 00:40 schreef u2petre het volgende:
pff ik gaat slapen hoor, als fuifduif steed wegdraait van de orginele discussie is dat voor mij een teken van zwakte, JA ook als anderen met andere punten komen aandraven en JIJ er op ingaat!
das waar, en ik ben zondag toch toevallig vrij dus eigenlijk.....:) maar laten we dan lekker elkaar persoonlijk gaan aanvallen, kun je lachen..:/ :quote:Op maandag 12 april 2004 00:41 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tis hier best gezellig hoor
*neemt nog maar een -om ontopic te blijven- bij de AH XL om 21.00 savonds gekochte coca cola light*quote:Op maandag 12 april 2004 00:41 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tis hier best gezellig hoor
Waarschijnlijk de hele rand van de wc ondergepiest, dat bepaalt hij namelijk allemaal zelf!quote:Op maandag 12 april 2004 00:46 schreef Ymke het volgende:
Die is vast even plassen
Hoezo, heb je geen zin om telkens hetzelfde personeel tegen het lijf te lopen in de winkel dan?quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:59 schreef LowJoe het volgende:
Ik heb dit al eerder gezegt in dit topic!Het is heel fijn als ze open zijn maar niet met steeds hetzelfde personeel!
Haha!Grapjurk!Nee,dan heeft het personeel tenminste normale werktijden!quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoezo, heb je geen zin om telkens hetzelfde personeel tegen het lijf te lopen in de winkel dan?
Ah kijk, medeleven met het personeel. Doe nu maar niet alsof dat jou echt uitmaakt. Jij wilt gewoon kunnen kopen, net zoals iedereen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:42 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Haha!Grapjurk!Nee,dan heeft het personeel tenminste normale werktijden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |