Volgens hem wel....quote:Op zondag 11 april 2004 23:36 schreef u2petre het volgende:
en dus zijn alle mensen die op zondag winkelen per definitie shop-a-holics?
Typerend antwoord. Was te verwachten.quote:Op zondag 11 april 2004 23:36 schreef Ache-T het volgende:
[..]
Als ik nog uit moet leggen waarom het appels met peren vergelijken is ga ik die moeite ook zeker niet doen. You'd better start thinking out of this little box you're in
Dat ook... soort escape als je t ff niet meer weet zeg maarquote:Op zondag 11 april 2004 23:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Typerend antwoord. Was te verwachten.
Nee, misschien moet je eens beter lezen. Mensen die vinden dat je op zondag per se moet kunnen winkelen, wanneer je dat zou willen, zijn winkelverslaafden. Niet omdat ze het dan altijd op zondag zouden doen, maar omdat ze al gek worden bij het idee, het op zondag niet zouden kunnen doen, als ze het wel zouden willen. Vrij neurotisch als je het mij vraagt, nu ik erover nadenk.quote:Op zondag 11 april 2004 23:36 schreef u2petre het volgende:
en dus zijn alle mensen die op zondag winkelen per definitie shop-a-holics?
Goden bestaan, in geen enkele vorm, het zijn slechts verzinsels....quote:Ja, of jij. Jij hebt niet eens door dat je zelf verleid bent door die god.
Ja, in jouw geval ja. Je lijkt de rollen steeds om te willen draaien om zelf niets te hoeven verklaren. Handig, maar ik trap er niet in.quote:Op zondag 11 april 2004 23:39 schreef Ache-T het volgende:
[..]
Dat ook... soort escape als je t ff niet meer weet zeg maar
Niemand heeft gezegd dat ie gek zou worden als het niet zou kunnenquote:Op zondag 11 april 2004 23:39 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, misschien moet je eens beter lezen. Mensen die vinden dat je op zondag per se moet kunnen winkelen, wanneer je dat zou willen, zijn winkelverslaafden. Niet omdat ze het dan altijd op zondag zouden doen, maar omdat ze al gek worden bij het idee, het op zondag niet zouden kunnen doen, als ze het wel zouden willen. Vrij neurotisch als je het mij vraagt, nu ik erover nadenk.
Klopt, de markteconomie is ook een verzinsel, die uiteindelijk onzin blijkt. Wacht maar af.quote:Op zondag 11 april 2004 23:40 schreef sebaz het volgende:
[..]
Goden bestaan, in geen enkele vorm, het zijn slechts verzinsels....
Weet jij wat generaliseren is?quote:Op zondag 11 april 2004 23:39 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, misschien moet je eens beter lezen. Mensen die vinden dat je op zondag per se moet kunnen winkelen, wanneer je dat zou willen, zijn winkelverslaafden. Niet omdat ze het dan altijd op zondag zouden doen, maar omdat ze al gek worden bij het idee, het op zondag niet zouden kunnen doen, als ze het wel zouden willen. Vrij neurotisch als je het mij vraagt, nu ik erover nadenk.
Veel reacties van mensen zeggen mij al genoeg.quote:Op zondag 11 april 2004 23:40 schreef Ache-T het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat ie gek zou worden als het niet zou kunnen
Kom jij oorspronkelijk uit Urk en heb je een misvormde gereformeerde bek? Dat zou al een hoop verklaren namelijkquote:Op zondag 11 april 2004 23:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, in jouw geval ja. Je lijkt de rollen steeds om te willen draaien om zelf niets te hoeven verklaren. Handig, maar ik trap er niet in.
daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op zondag 11 april 2004 23:41 schreef detulp050 het volgende:
Dan de kerken ook dicht op zondag, want die verkopen hun verhalen ook voor veel geld.
Prima, maar er is wel een verschil hé, in een God die je met geen enkel zintuig kan waarnemen en een product uit een supermarkt die je juist met alle zintuigen kan waarnemen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Klopt, de markteconomie is ook een verzinsel, die uiteindelijk onzin blijkt. Wacht maar af.
nou nou nou, hoevaak zal ik dit nog moeten herhalen??quote:Op zondag 11 april 2004 23:40 schreef u2petre het volgende:
stop nou eens met die persoonlijke aanvallen en ga eens inhoudelijk in op WAAROM het is zoals jij denkt, zo kom je nergens!
Of jij trekt te snel verkeerde conclusies...quote:Op zondag 11 april 2004 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Veel reacties van mensen zeggen mij al genoeg.
my thoughts exactlyquote:Op zondag 11 april 2004 23:46 schreef u2petre het volgende:
en al die mensen die op zondag hun tanden poetsen of naar de wc moeten!
nou die zijn pas verslaafd en zielig
en internetten dan! das ook consumeren! hup, dan internet maar plat op zondag, dan is er toch niemand aan het werk he!
Hahahaha. Een typisch geval van "een kat in het nauw maakt rare sprongen." Met andere woorden: jij zit klem en gaat nu op de persoonlijke toer. Nou ik kan je dit zeggen. Ik ben opgevoed in een progressief gezin. Mijn ouders zijn heel vrij op dit soort gebieden. En ik ben ook niet gelovig opgevoed. Jammer he.quote:Op zondag 11 april 2004 23:42 schreef Ache-T het volgende:
[..]
Kom jij oorspronkelijk uit Urk en heb je een misvormde gereformeerde bek? Dat zou al een hoop verklaren namelijk
ik ook ! idd heeerlijkquote:Op zondag 11 april 2004 23:45 schreef Ymke het volgende:
Ik werk op zondag , heerlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |