Je ontmoet een leuk meisje op je vakantie en je weet niet waar ze woont en je weet alleen een voornaam.
What to do?
quote:
Op maandag 30 juli 2001 21:29 schreef merulez het volgende:
oproep in de hitkrant/ break out
en idd, gewoon mooie herrinnering eraan over houden.. dat is het beste denk ik!
quote:Hahahaha vakantiesex wel?
Op dinsdag 31 juli 2001 01:54 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Hahahaha vakantieliefde bestaat niet!
quote:Dat wel natuurlijk. Maar als je denkt dat je op vakantie de ware liefde hebt gevonden kom je vaak bedrogen uit.
Op dinsdag 31 juli 2001 09:21 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Hahahaha vakantiesex wel?
quote:Ik ken anders genoeg gevallen van echtparen en relaties ontstaan tijdens vakanties.
Op dinsdag 31 juli 2001 01:54 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Hahahaha vakantieliefde bestaat niet!
quote:precies... mijn ouders hebben elkaar leren kennen in ziwtserland op vakantie en ze zijn al 22 jaar samen of zo en 18 jaar getrouwd...
Op dinsdag 31 juli 2001 14:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ik ken anders genoeg gevallen van echtparen en relaties ontstaan tijdens vakanties.
quote:Succes dan maar... Maar gaat niet werken denk ik. Vaak is het zo dat als je elkaar dan onder andere omstandigheden tegenkomt dat je dan denkt: 'Hoe heb ik daarvoor kunnen vallen...'
Op maandag 10 maart 2003 21:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
oud topic dit, maar ik heb de search maar eens gebruikt voor het openen van een topic.
Damn afgelopen week op vakantie geweest, een enorm leuke jongen ontmoet, ik natuurlijk gelijk weer veliefd!!
Shit man 2 avonden gezoend, was echt amazing --> no sex, want dat vind ik dan weer een beetje jammer voor maar 1 avond, dan zou ik hem alleen nog maar meer missen.
Hij komt uit Parijs en ik heb wel zijn nummer, maar nog geen smsje terug gehad, ik wil hem zo graag nog een keertje zien
Genieten van je herinneringen, of het risico lopen om die te verpesten met nog een ontmoeting... Tough choice.
quote:idd geen ontmoetingen meer, het was een leuke tijd om aan terug te denken denk ik zo.
Op dinsdag 11 maart 2003 00:56 schreef LordAnger het volgende:[..]
Genieten van je herinneringen, of het risico lopen om die te verpesten met nog een ontmoeting... Tough choice.
laat ik maar weer verstandig doen
quote:'ja dat kan
Op dinsdag 11 maart 2003 09:10 schreef RipCurl het volgende:
notitie maken dat je de volgende keer om een adres e.d. moet vragen!
quote:Zolang de bodylanguage maar goed is
Op dinsdag 11 maart 2003 09:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
'ja dat kan
maar zijn engels is behoorlijk gebrekkig dus ik krijg nooit een brief van hem waarschijnlijk...ach leuke tijd gehad.
quote:ja precies, dat was dus die vakantie ook het geval!!
Op dinsdag 11 maart 2003 09:36 schreef EggsTC het volgende:[..]
Zolang de bodylanguage maar goed is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |