Op eigen kosten terug sturen. Maar een vriendin van mij heeft het gewoon een keer ongefrankeerd terug gestuurd. En nooit meer iets van gehoord.quote:Op zondag 11 april 2004 22:18 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik vind de verzend kosten wel wat hoog... maar dan moet ik maar veel in een keer bestellen....Wat moet je doen als iets niet past? kan je het dan gewoon terug sturen? (gratis?)
Wel geld terug?quote:Op zondag 11 april 2004 22:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Op eigen kosten terug sturen. Maar een vriendin van mij heeft het gewoon een keer ongefrankeerd terug gestuurd. En nooit meer iets van gehoord.
Ja.quote:Op zondag 11 april 2004 22:29 schreef daeri het volgende:
[..]
Wel geld terug?
Dat is waar...quote:Op zondag 11 april 2004 22:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja.
Maar het blijft eigen risico hè.
Gewoon creatief zijn kind.quote:Op zondag 11 april 2004 22:31 schreef daeri het volgende:
[..]
Dat is waar...je kan natuurlijk ook retour afzender doen...
![]()
Kzie net dat je met credit card moet betalen...quote:Op zondag 11 april 2004 22:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Gewoon creatief zijn kind.
Plus dat die mannen kleding totaal niks van skate kleding weg heeft. Eerder een soort gekrippelde US army zooi.quote:Op maandag 12 april 2004 19:55 schreef S03P het volgende:
De mannenkleding vind ik niet veel voorstellen, de vrouwenkleding daarentegen ziet er lekker uit![]()
Beetje Wibra-print die erop staat vind ik eigenlijkquote:Op dinsdag 13 april 2004 07:19 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Die vind ik wel mooi..
En die broeken ook wel maar die andere shirts/hempjes best gay
ehm ja, jij had vroeger altijd een spam-linkje onder al je postsquote:Op zondag 11 april 2004 18:16 schreef schatje het volgende:
Nog meer mensen die het merk kennen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |