Oh, maar met krullen kun je anders ook zat spannende dingen doen, hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 17:47 schreef breezahgirl het volgende:
ik vind al die spullen van andrelon voor geen meter werken!!! ik heb nu zelf andrelon steil & anti pluis
nou me haar lijkt nu steeds meer op een afrokapsel :S helpt dus voor geen meter, komt waarschijnlijk omdat ik krullen heb, dammmnz
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:00 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Maar bruin haar heeft normaal in de zon toch ook niet opeens duidelijk blonde highlights?
Hmmm... Donker haar...quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Hehe is wel te hopen dat er geen waterstofperoxide inzit... heb je ineens wit haarals je het niet goed uitspoelt. Gelukkig heb ik dan ook donker haar
Goed om te horen, John Frieda is echt waar voor je geld.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:01 schreef nikky het volgende:
ik heb wel eens dat spul van scheer blondeheerlijk spul en je haar krijgt een mooie glans
dat mag ook wel met die prijsquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Goed om te horen, John Frieda is echt waar voor je geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |