abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18348956
Die nieuwe shampoo van andrelon.. zomerblond, wat doet dat nou precies? Zit daar een blekend goedje ofzo in? En is het alleen voor echte blonde mensen? Ik heb zelf namelijk donkerblond/bruin haar maar zou een wat blonder kleurtje wel leuk vinden, is dit dan ook geschikt voor mij? Ik heb het niet zo op highlights en echt blonderen enzo, dat is wat te drastisch..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2004 17:24:41 ]
pi_18348995
Er zit waarschijnlijk Kamille in... (kijk eens op de achterkant van je fles)
pi_18349013
Nou, ik heb het (nog) niet gekocht dus

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2004 17:26:42 ]
  zondag 11 april 2004 @ 17:26:57 #4
19105 Noayla_
Love me tender
pi_18349043
Het heeft totaal geen zin om dat te gebruiken op bruin haar omdat er geen peroxide inzit.

Het spul bevat kamille-extract en bij mensen met natuurlijk blond haar kan dat de haarkleur iets "verlevendigen". Is geloof ik meer een kwestie van het verwijderen van dofmakende bestanddelen in het haar waardoor je natuurlijke blond iets glanzender wordt.

Kamille geeft iig géén kleurtje aan je haar.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_18349277
Ach joh, blond is toch overrated. Wees trots op je eigen kleur!
Ars longa, vita brevis
pi_18349459
ik vind al die spullen van andrelon voor geen meter werken!!! ik heb nu zelf andrelon steil & anti pluis
nou me haar lijkt nu steeds meer op een afrokapsel :S helpt dus voor geen meter, komt waarschijnlijk omdat ik krullen heb, dammmnz
kisses and greets leonietjuh ;)
  zondag 11 april 2004 @ 17:50:12 #7
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_18349522
Ik merk wel verschil tussen de Andrelon produkten.. Maar het lijkt me sterk dat Zomerblond echt werkt.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_18349588
* registered.copyright spuit wat waterstofperoxide rond
The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
pi_18494140
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:47 schreef breezahgirl het volgende:
ik vind al die spullen van andrelon voor geen meter werken!!! ik heb nu zelf andrelon steil & anti pluis
nou me haar lijkt nu steeds meer op een afrokapsel :S helpt dus voor geen meter, komt waarschijnlijk omdat ik krullen heb, dammmnz
Oh, maar met krullen kun je anders ook zat spannende dingen doen, hoor.

Ik heb zelf dan ook een best wel brede smaak, als het op vrouwen aankomt...
Ars longa, vita brevis
pi_18494172
Hehe is wel te hopen dat er geen waterstofperoxide inzit... heb je ineens wit haar als je het niet goed uitspoelt. Gelukkig heb ik dan ook donker haar
Delivered without an information leaflet
  zaterdag 17 april 2004 @ 18:47:19 #11
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18494298
Heb het ook gebruikt, terwijl ik bruin haar heb.
Maakt helemaal niets uit, je haar wordt er niet witter door.
Het slaat allemaal op hetzelfde neer, alleen 1 keer in de zoveel tijd moeten ze eens iets nieuws op de markt brengen en krijg je deze shit.
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_18494649
Ik had altijd shampoo van Guhl voor blond haar, met kamille en dat zag je toch echt wel duidelijk. Blonde wordt gewoon allemaal wat feller.

Het werkt idd niet op bruin haar. Maar bruin haar heeft normaal in de zon toch ook niet opeens duidelijk blonde highlights?
Lief, klein en onschuldig!
  zaterdag 17 april 2004 @ 19:03:41 #13
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18494754
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:00 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Maar bruin haar heeft normaal in de zon toch ook niet opeens duidelijk blonde highlights?
ehhh...sorry, ik zie het verband niet. BTW ná de zomer heb ik een paar blonde plukjes langs mn gezicht en komt door de zon.
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_18496527
Neem dan liever het orgineel van John Frieda, die kwam er al eerste mee .

pi_18499294
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 18:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Hehe is wel te hopen dat er geen waterstofperoxide inzit... heb je ineens wit haar als je het niet goed uitspoelt. Gelukkig heb ik dan ook donker haar
Hmmm... Donker haar...
Ars longa, vita brevis
  Milf zaterdag 17 april 2004 @ 22:01:46 #16
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_18499360
ik heb wel eens dat spul van scheer blonde heerlijk spul en je haar krijgt een mooie glans
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_18499722
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:01 schreef nikky het volgende:
ik heb wel eens dat spul van scheer blonde heerlijk spul en je haar krijgt een mooie glans
Goed om te horen, John Frieda is echt waar voor je geld.
pi_18501459
Is er niet een soort puur kamille-extract ergens te koop?? Dat is toch het werkende bestanddeel, en misschien zit er in die zomerblond shampoo wel heel weinig kamille en veel andere troep, dus volgens mij is het dan handiger om pure kamille in je haar te smeren, en goedkoper waarschijnlijk ook nog....of zie ik dat verkeerd?
This is the day that you will always remember as the day that you almost caught captain Jack Sparrow.
  Milf zaterdag 17 april 2004 @ 23:15:42 #19
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_18501510
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:14 schreef schatje het volgende:

[..]

Goed om te horen, John Frieda is echt waar voor je geld.
dat mag ook wel met die prijs

*auw*
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_18501711
Werkt dat John Frieda dan wel op bruin haar? Ik hoef btw GEEN hoogblonde plukken, daarvoor gooi ik er wel gewoon bleekmiddel in Maar gewoon dat het iets oplicht en er wat uhm.. zonniger en levendiger uitziet zonder er troep in te hoeven gooien wat je haar kan beschadigen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2004 23:25:14 ]
pi_18504783
ik vroeg me ook al af of dat zomerblond mij nou blond zou kunnen maken, maar mijn haar is zo donkerbruin dat het bijna zwart is en dan heeft het dus totaal geen nut.
ik vind het wel jammer want ik dacht dat het misschien mijn haar tijdelijk blond zou kunnen maken om eens te zien hoe dat me staat, zonder meteen drastische maatregelen te hoeven nemen.
want ik kan mijn haar echt in bijna geen kleur verven, het is er in een mum van tijd weer uit.
  zondag 18 april 2004 @ 01:23:29 #22
19105 Noayla_
Love me tender
pi_18505010
Meiden,

John Frieda, Andrelon Zomerblond en aanverwanten; het zal je bruine lokken absoluut NIET blonder maken. Ook niet een beetje.

Ik gebruik trouwens dat Beach Blond van Frieda en mijn haar is inderdaad wat meer opgelicht en frisser blond van kleur. Maar ik ben dan ook een natural blonde.

Als je echt bruin haar hebt lijkt het me sowieso niet erg mooi om er blonde lokken in te hebben. Roodachtige highlights staan dan toch veel mooier?
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_18505246
rood, ja.
dat is nog nieteens zo'n slecht idee, dankjewel!
pi_18509367
Nou, ik heb niet echt bruin haar maar meer donkerblond vind ik zelf, ik heb in de zomer ook altijd verschillende blonde plukjes her en der Ik zal wel even een foto van mijn haar plaatsen.. Eigenlijk heb ik allemaal verschillende tinten door elkaar heenzitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2004 11:05:42 ]
pi_18509371
edit

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2004 11:04:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')