Waar haal je dat vandaan? Slaat nergens op. Pasen is een erkend christelijk feest, net zoals Pinksteren. Als je het mij vraagt mogen ze nieuwjaar wel schrappen. Dat is pas een debiel feest.quote:Op zondag 11 april 2004 17:02 schreef Peewee het volgende:
Maar wen er maar aan, over een paar jaar zijn er enkel en alleen nog maar de Kerstdagen en nieuwjaar.
Slaaf van de markt. Leidt eens een eigen leven zeg.quote:Op zondag 11 april 2004 17:03 schreef sebaz het volgende:
Waren de winkels hier maar open
Ben jij geen slaaf van de kerk door het tegenovergestelde te vinden ?quote:Op zondag 11 april 2004 17:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Slaaf van de markt. Leidt eens een eigen leven zeg.
Jij snapt er overduidelijk geen hol van.quote:Op zondag 11 april 2004 17:05 schreef TC03 het volgende:
Boeien, Pasen = commercie.
Heeft niets met de kerk te maken. Gaat om het feit dat je gewoon zo afhankelijk van de markt bent geworden, dat een dag of twee niet kunnen winkelen een ramp schijnt te zijn. Het is gewoon te zielig voor woorden.quote:Op zondag 11 april 2004 17:06 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ben jij geen slaaf van de kerk door het tegenovergestelde te vinden ?
Hahahahaha. Dus je moet per se vandaag iets kopen? Het heeft zo'n haast dat het niet even tot overmorgen kan wachten? Lachen.quote:Op zondag 11 april 2004 17:08 schreef sebaz het volgende:
Aha, dus ik wil iets graag hebben dus ik ben een slaaf van de markt...
...als het maar goed met mij afloopt
Ik snap nog steeds niet wat voor kwaad ze daarmee aanrichten ? Hoe kun jij er nu last van hebben ? Tankstations, restaurants, bordelen en videotheken zijn toch ook gewoon open ?quote:Op zondag 11 april 2004 17:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahahaha. Dus je moet per se vandaag iets kopen? Het heeft zo'n haast dat het niet even tot overmorgen kan wachten? Lachen.
Je komt alleen met oneliners, maar gaat niet in op de mening en argumenten van anderen...quote:Op zondag 11 april 2004 17:35 schreef FuifDuif het volgende:
Winkelverslaafden zijn het..
Oh, leg maar uit dan. Kerst is zeker ook helemaal niet commercieel volgens jou.quote:Op zondag 11 april 2004 17:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jij snapt er overduidelijk geen hol van.
eh, bekijk het zo eens, Ik heb videobanden nodig en ik WIL juist dat de winkels morgen open zijn. Ik moet die dingen hebben. JIJ bent echter slaaf van een bekrompen godsdienst. Ik ben geen gristenhond dus ik heb er ook totaal niks mee al is een vrije dag wel leuk. en voordat je huilie gata doen, jij hebt ook zomervakantie en ook moslimdag en zo. dan zijn er ook veel mensen vrij omdat dan 90% van de allochtone werkers toch weg is en zowat alles plat ligt.quote:Op zondag 11 april 2004 17:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Heeft niets met de kerk te maken. Gaat om het feit dat je gewoon zo afhankelijk van de markt bent geworden, dat een dag of twee niet kunnen winkelen een ramp schijnt te zijn. Het is gewoon te zielig voor woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |