Nee?quote:Op zondag 18 april 2004 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus niet.
Mwah...quote:Op zondag 18 april 2004 19:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee?
Dewi - Amazing:
Top 50 (verkoop): 32 - 24 - 23 - 32 - 40
Top 40 (+airplay): 28 - 26 - 30 - 39
Hind - Weak:
Top 50 (verkoop): 33 - 22 - 26 - 39 - 47
Top 40 (+airplay): 38 - 31 - 37 - 37
Dan is het toch wel duidelijk wie er uiteindelijk meer singeltjes verkocht heeft, hmmm?
Edit: Uh, on-topic denk ik dat Marlies het ook beter zou kunnen doen dan Maud of JK.
Het zijn de posities van de singels. Je kan het gemiddelde nemen, maar volgens mij is het zo al duidelijk dat Dewi over het algemeen hoger stond, en dus beter scoorde.quote:Op zondag 18 april 2004 19:25 schreef Cee het volgende:
Ben niet zo goed met cijfers. Moet ik 't gemiddelde nemen?
http://www.top40web.nlquote:Op zondag 18 april 2004 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah...
Hinds volgende single is trouwens.
Ik wil trouwens wel een bron he.
Dat heet een vergelijkend onderzoek. Ofzo.quote:Op zondag 18 april 2004 19:30 schreef Christine het volgende:
Het gaat hier over Marlies hoor, niet over Dewi en niet over Hind (gelukkig).
als je dit al arrogantie noemt dan kan je iedereen wel arrogant gaan noemenquote:Op zondag 18 april 2004 22:14 schreef Nala het volgende:
Yoew! > ze wordt tog wel een ster, ze heeft de arrogantie iig al wel!
Hmw, laatst een interview van haar gezien.. viel me wat tegen van haarquote:Op zondag 18 april 2004 22:15 schreef -moi- het volgende:
[..]
als je dit al arrogantie noemt dan kan je iedereen wel arrogant gaan noemen
Die gebaartjes van haar tijdens het zingen, alles uitbeelden wat ze zong. En ze probeerde altijd zo 'leuk' te doen, toen de groep nog groter was. Maar hoe kleiner de groep werd, hoe rustiger ze werd. Kan ik mee inkomen. En die gebaartjes werden ook minder. En toen flikkerde Nederland haar uit de wedstrijd.quote:Op maandag 19 april 2004 11:38 schreef Shir het volgende:
Waarom kon je haar eerst niet uitstaan?
Je bent gewoon jaloers.....daarom reageer je zo!quote:Op zondag 18 april 2004 17:57 schreef Ace1 het volgende:
Lelijke snol.
Arrogant?? Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 18 april 2004 22:14 schreef Nala het volgende:
Yoew! > ze wordt tog wel een ster, ze heeft de arrogantie iig al wel!
Wat vond ze van haar fanboek?quote:Op maandag 19 april 2004 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
Arrogant?? Hoe kom je daar nou bijAls Marlies arrogant is, dan is de rest van de wereld nog arroganter! Dan ben ik zelfs arrogant....
![]()
Marlies is een hele lieve meid! En mega aardig voor haar fans.![]()
Mlies ik weet dat je mee leest hier op Fok.... En het was leuk gister, ik probeer nu kaartjes te krijgen voor L&C a.s. zondag, en dan zie ik je dus weer! Dus misschien tot zondag!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |