quote:Op zondag 18 april 2004 09:39 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Nee er zijn er gister twee uitgegegaan.![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 12:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jammer dat Marlies niet door is. Marlies zingt veel beter dan "clown" JK en "hockeytrut" Maud. Nu is "penisneus" Boris al bijna zeker van de winst... Ik denk dat de afschuwlijke kledingstijl en mindere looks Marlies de das om hebben gedaan, qua talent is ze zowiezo beter dan Maud en JK.
Dat vond ik eigenlijk wel meevallenquote:Op zondag 18 april 2004 18:51 schreef Christine het volgende:
Marlies verliet de show wel met opgeheven hoofd
Vond ik niet, hoezo liet ze zich kennen?quote:Op zondag 18 april 2004 18:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen![]()
Ik vond dat ze zichzelf wel erg liet kennen
Dat gezeur over de jury bijvoorbeeld, en gewoon haar hele houding. Ik moet zeggen dat ik die 'eindtoespraak' enzo niet echt heb gehoord, maar toen ze zei dat ze wel een hoop *piep* van de jury over zich heen kreeg, dat vond ik toch wel een beetje overdreven. Ze heeft tot nu toe vrijwel altijd positief commentaar gekregen en gisteren was het ook echt niet zo erg. Ook toen ze reageerde op Henk Jan met 'nou dat vond ik wel,' ik vond het allemaal een beetje flauw. Misschien is het wel heel persoonlijk, jij zal er misschien wel anders over denken, maar dat gevoel kreeg ik er gewoon bijquote:Op zondag 18 april 2004 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vond ik niet, hoezo liet ze zich kennen?
Ok duidelijkquote:Op zondag 18 april 2004 18:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat gezeur over de jury bijvoorbeeld, en gewoon haar hele houding. Ik moet zeggen dat ik die 'eindtoespraak' enzo niet echt heb gehoord, maar toen ze zei dat ze wel een hoop *piep* van de jury over zich heen kreeg, dat vond ik toch wel een beetje overdreven. Ze heeft tot nu toe vrijwel altijd positief commentaar gekregen en gisteren was het ook echt niet zo erg. Ook toen ze reageerde op Henk Jan met 'nou dat vond ik wel,' ik vond het allemaal een beetje flauw. Misschien is het wel heel persoonlijk, jij zal er misschien wel anders over denken, maar dat gevoel kreeg ik er gewoon bij![]()
Net zoals we ook nooit meer iets horen van Dewiquote:Op zondag 18 april 2004 18:56 schreef schatje het volgende:
Jammer, maar ik denk echt dat we weinig van haar zullen horen.
Ik niet. Maar ja, ik luister waarschijnlijk niet naar de 'goede zenders'. Zag haar vorige week nog wel haar theorie-examen niet halen op SBS.quote:Op zondag 18 april 2004 19:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Net zoals we ook nooit meer iets horen van Dewi
Terwijl het op zich best een leuk liedje wasquote:Op zondag 18 april 2004 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dewi's tweede single is behoorlijk geflopt, dacht ik.
Ze gaat er steeds beter uitzienquote:Op zondag 18 april 2004 19:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Zag haar vorige week nog wel haar theorie-examen niet halen op SBS.
Hij deed het beter dan de tweede singel van Hind, Marieke en Jamai, en gaf de cd van Dewi genoeg stoom om tot #9 in de album lijst te komen, al verdween deze wel weer snel. Goed genoeg om te blijven, lijkt mij.quote:Op zondag 18 april 2004 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Behalve bij de TMF-Awards, dat vond ik echt verschrikkelijkquote:Op zondag 18 april 2004 19:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze gaat er steeds beter uitzien.
Dus nietquote:Op zondag 18 april 2004 19:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij deed het beter dan de tweede singel van Hind, Marieke en Jamai, en gaf de cd van Dewi genoeg stoom om tot #9 in de album lijst te komen, al verdween deze wel weer snel. Goed genoeg om te blijven, lijkt mij.![]()
Dat kwam door dat geval dat naast d'r stondquote:Op zondag 18 april 2004 19:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Behalve bij de TMF-Awards, dat vond ik echt verschrikkelijk
Niet voor mij iig.... ik vond het een supernummer.quote:Op zondag 18 april 2004 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jimmetjequote:Op zondag 18 april 2004 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kwam door dat geval dat naast d'r stond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |