abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18365459
Zal er wel een echte wereldoorlog, als in meerdere allianties van landen tegen elkaar, komen dan? Volgens mij is de VS daar veel te veel hypermacht voor. Ik denk dat dit terrorisme nog wel een eeuw of zo blijft door modderen met de nodige escalaties.
pi_18365497
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:54 schreef GREENSKiN het volgende:

[..]

Dat is geen wereldoorlog. Bovendien stellen die Arabische staten als ze openlijk de oorlog verklaren geen hol voor: één druk op de knop en weg al die Arabische staten.
[..]

Europa zal zonder twijfel de kant van de VS kiezen in het geval van zo'n strijd. De verschillen tussen Europa en de VS zijn marginaal te noemen vergeleken met China. Overigens hebben beide kanten totaal geen belang bij zo'n oorlog. Ik acht de kans hierop erg klein.
[..]

Europa heeft de VS nodig, en de VS heeft Europa nodig. Meer dan een handelsoorlog zal het nooit worden tussen beide zijden.
[..]

Kan, maar ik verwacht niet dat buitenaardse wezens lichtjaren hierheen reizen om deze marginale planeet, waar er talloze van zijn in het universum, kapot te blazen.

In het kort: naar mijn mening is de wereld al zover in het globalisatieproces dat een wereldoorlog niet meer zal voorkomen, tenzij de verhoudingen tussen wereldmachten zeer sterk verschuiven.

Als je zo graag een gigantische oorlog in je vooruitzicht wilt hebben, kijk dan 200 jaar verder en voorzie een oorlog tussen Martianen en Terranen. Een oorlog tussen werelden, veel interessanter, niet?
Hehe, dus jij vindt van alle oorlogen die hij op heeft genoemd de invasie van de aliens het meest waarschijnlijk?
pi_18366427
quote:
Op zondag 11 april 2004 22:45 schreef HarigeKerel het volgende:
China valt Rusland binnen, India valt China binnen, Pakistan valt India binnen, Iran valt Pakistan binnen, Irak valt Iran binnen, Jordanie valt Irak binnen, Israel valt Jordanie binnen, Cyprus valt Israel binnen, Nederland valt Cyprus binnen.

En het is Afgelopen met de mens, en de panda leeft nog lang en gelukkig.
pi_18369545
quote:
Op maandag 12 april 2004 11:59 schreef MrBean het volgende:

[..]

Hehe, dus jij vindt van alle oorlogen die hij op heeft genoemd de invasie van de aliens het meest waarschijnlijk?
LOL! Zo had ik 't nog niet bekeken.
pi_18399573
Ik heb er een 2 boeken over gelezen WW3 die schrijver weet ik niet meer. Dat waren china en rusland om olie met elkaar in oorlog. Nadat een atoom wapens zullen worden ingezet waarschuwt de vs china. En worden er kern raketten op de vs afgevuurd door rusland. De vs slaat terug en bezet tegen de wil van Europa dat niet in het conflict wil worden betrokken rusland. Ze gebruiken een deel van Europa als bruggehoofd.

En een 2 de boek china als wereld macht bezet azie europa en probeert de us binnen te vallen dat lukt voor een deel maar zoals een goed amerikaans schriver betaamd wint dit keer ook de us
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_18400975
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:43 schreef vipergts het volgende:
Ik heb er een 2 boeken over gelezen WW3 die schrijver weet ik niet meer. Dat waren china en rusland om olie met elkaar in oorlog. Nadat een atoom wapens zullen worden ingezet waarschuwt de vs china. En worden er kern raketten op de vs afgevuurd door rusland. De vs slaat terug en bezet tegen de wil van Europa dat niet in het conflict wil worden betrokken rusland. Ze gebruiken een deel van Europa als bruggehoofd.

En een 2 de boek china als wereld macht bezet azie europa en probeert de us binnen te vallen dat lukt voor een deel maar zoals een goed amerikaans schriver betaamd wint dit keer ook de us
Dat zullen wel Arc Light en Invasion zijn geweest van Eric L. Harry. Arc Light was wel goed, een behoorlijk geloofwaardig en angstaanjagend plot over hoe zaken elkaar opvolgen naar WO-III zonder dat iemand het tegen kan houden. Invasion was een stuk minder, eigenlijk best wel slecht.
pi_18402904
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:28 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Dat zullen wel Arc Light en Invasion zijn geweest van Eric L. Harry. Arc Light was wel goed, een behoorlijk geloofwaardig en angstaanjagend plot over hoe zaken elkaar opvolgen naar WO-III zonder dat iemand het tegen kan houden. Invasion was een stuk minder, eigenlijk best wel slecht.
alleen al het feit dat de VS europa laat veroveren is ongeloofwaardig. verder wint de eu dat wel want de chinezen zullen eerst door rusland moeten en dan zullen ze hun nummerieke overwicht wel kwijt zijn geraakt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_18546947
Turken en Marokanen veroveren Nederland en vragen gezamlijk bijstand aan.
"The Turks are the hero of heroes. There is no impossibility for the Turkish Brigade."
General Douglas MacArthur - United Nations Forces Commander in Chief
pi_18551754
Ik geloof niet dat er ooit een nuke gaat gesmeten worden...

Allez, je kan zo bezien... 1 nuke in de lucht... En direct worden allez nukes van tegenpartij afgeschoten .... Wederzijdse vernietiging
pi_18591768
quote:
Op maandag 19 april 2004 21:35 schreef Hitman_1985 het volgende:
Turken en Marokanen veroveren Nederland en vragen gezamlijk bijstand aan.
.mwep
pi_18603755
Ik geloof niet dat er binnenkort een wereldoorlog kan uitbreken. Zeker zal de dreiging niet uitgaan van Arabische staten, die zijn veel zwakker dan het Westen. Als er een oorlog komt, zullen Europa en Amerika aan dezelfde kant staan, dat lijkt mij duidelijk. Er zijn maar een paar landen die groot genoeg zijn voor een wereldoorlog: Amerika, EU, Rusland, China en India en al deze landen staan op het moment vriendelijk (China misschien wat minder, gevolgd door Rusland) tegenover elkaar en hebben absoluut geen profijt bij een oorlog.
  donderdag 22 april 2004 @ 10:53:55 #37
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_18604588
Ten eerste wanneer is het een wereldoorlog,er zijn nog maar weinig landen doe zich er niet mee bezig houden.
Tijdens de eerste en tweed wereldoorlog waren er ook landen neutraal,of is het pas wereldoorlog als bij JOU de kogels om je oren vliegen.
Voorzie grote problemen als de Vs uit Irak wegtrekken en het aan de NAVO overdoen.
Met de verliezen aan westerse zijde en de oplopende werkeloosheid zal het niet lang meer duren of militaire dienst wordt weer een plicht.
Wat tot gevolgen heeft dat medelanders met een Nederlands paspoort tegen hun eigen broeders kunnen gaan strijden.
Aangezien dit wordt gezien als dat de christelijke wereld de Islam hun vuile zaakies laat oplossen staat een burgeroorlog niets meer in de weg.
Aangewakkerd door Imam's die de waanzin zullen aanwenden om in de trent van oog om oog in ons kikkerlandje de lange messen te slijpen.
Kan ze niet helemaal ongelijk geven.
Klaar?
Ik niet!
pi_18607539
De EU zal zich nooit splitsen om een kant te kiezen. Met de keuze voor de oorlog in Irak is nogmaals gezien dat nationale soevereiniteit belangrijk is voor EU-landen. Toch hebben ze nu al zo'n lange geschiedenis met elkaar dat de eenheid echt niet gebroken wordt met partij kiezen in een eventuele WW3. Ik denk eerder dat de EU in de toekomst zich geheel afzijdig gaat houden qua militaire conflicten en zich gaat richten op duurzame vrede op de Balkan en stabiliteit in het Oostblok. Als er een zogenaamde WW3 komt, zal dat enkel de VS zijn met een agressieve republikein aan het hoofd, samen met Israel oid, maar niet met Europa. En tegen wie? Zoals eerder gezegd, door de globalisering is er al een veel kleinere kans op een grote oorlog.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_18607628
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:29 schreef CeeJee het volgende:
Zomaar een scenariootje:

-18 mei: Iran voert een kernproef uit, gevolgd door de aankondiging dat de [propaganda] Amerikaans/Zionistische genocide op de shi'ieten in Irak [/propaganda] onmiddelijk moet stoppen. De olieprijs verdubbelt.
-20 mei: Amerikanen proberen Iraanse kernwapens uit te schakelen, maar 2 kernwapens waren al met vrachtcontainers in de buurt van Amerikaanse bases in Qatar en Koeweit gebracht. Die worden tot ontploffing gebracht, waardoor de Amerikaanse troepen in Irak een groot deel van hun bevoorrading kwijt raken. Duizenden Iraanse "vrijwilligers" stromen Irak binnen. Olieprijs verdubbelt wederom.
-25 mei: Iran laat Turkije onder vier ogen weten dat hun de volgende zullen zijn als ze de Amerikanen toestaan via Turkije te worden bevoorraad. Turkije verklaart zich neutraal, net als de meeste Europese landen, die oproepen tot bezinning en overleg.
-19 juni: VS trekt zich uit de NAVO terug. De militaire positie in Irak wordt onhoudbaar en de troepen worden via Jordanië en Israël geëvacueerd.
-8 juli: Iran stuurt honderdduizenden manschappen van de Revolutionare Garde Irak binnen. Soennitische en Koerdische bolwerken worden uitgeroeid. Irak wordt een vazalstaat van Iran.
-26 augustus: China erkent Iran als het gezag binnen Irak en sluit een militaire overeenkomst, in ruil voor olie en militaire bases leveren ze rakettechnologie en stationeren duizenden "waarnemers".
-Novemer: Een getraumatiseerde Amerikaanse bevolking kiest John Kerry met een enorme meederheid. Kerry zweert nooit meer een Amerikaanse soldaat in verre landen te laten sneuvelen.
-11 Februari 2005: Bij een aanslag op een trein in de VS vallen honderden doden. De Hezbollah en Al-Qaida claimen verantwoordelijkheid.
-17 februari: President John Kerry verklaart een volgende aanslag massaal te zullen vergelden. Europa roept op tot bezinning en overleg.
-23 maart : Aanslag op American Football stadion op het laatste moment verijdeld. Kerry stuurt de vloot richting de Perzische Golf.
25 maart: Chinese schepen blokkeren de Amerikaanse vloot, WOIII is een feit.
sum of all fears gekeken?
pi_18607727
Wat betreft Nederland verw8 ik binnen 20 jaar wel een Nationalistisch, en in ieder geval een sterk rechtse regering i.c.m. een rechtse maatschappij.

Op een wereldoorlog zal het niet zo snel uitdraaien, wel zullen er een x aantal grote conflicten gaan plaatsvinden in de toekomst.
pi_18682835
China als mogelijke trigger ??? hmm, lijkt me vrij lastig, het grootste deel van hun handelsoverschot komt uit de VS. Als ze daar een oorlog mee uitlokken, dan zijn ze ook gelijk hun economische overwicht kwijt.

Bovendien, de Chinese vloot die de Amerikaanse vloot blokkeert ? Dan heeft de Chinese vloot een kort doch spectaculair bestaan.

China is nog niet in staat tot het voeren van uitgebreide militaire operaties over de grens. Hun marine zuigt, ze hebben geen vliegdekschepen en de atoomonderzeeers die ze hebben zijn twee oceanen verderop te detecteren. Rusland zal ze niet zo snel cutting-edge technologie verkopen omdat zij de eersten zijn die op het verlanglijstje staan van China. (Siberie, een hoop ruimte en grondstoffen).

Wat dat betreft zijn de extremistische moslims een groter gevaar. Maar dat wordt dan low-level warfare. Oftewel het plegen van aanslagen. Ze zijn niet in staat tot het voeren van een grote veldslag omdat ze die dan geheid gaan verliezen. (de grote fout die Al Sadr mijn inziens gemaakt heeft, veel van zijn troepen zitten in één stad, omsingelt door Amerikaanse mariniers...).

En als de chinezen technologie gaan leveren aan de extremistische moslimstaten, dan raken ze ook hun handelsoverschot kwijt want de VS zal dan een handelsembargo invoeren. Bovendien hebben de chinezen ook een heleboel moslims binnen hun grenzen waar ze nu nog geen last van hebben, maar dat willen ze wel zo houden dus waarom onrust oproepen ????
De VS dacht ook dat ze geen last zouden hebben van Osama Bin Laden als ze hem zouden helpen tegen de russen...dus de Chinezen hebben er alles bij te winnen als ze hun gemak houden.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  zondag 25 april 2004 @ 23:18:33 #42
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_18683118
3de Wereld Oorlog:

Jaar 2020, 22 Mei: Chinezen worden een meerderheid in Oost-Rusland ( ze maken nu al 1/3 uit van de bevolking) en proberen 'het gewonnen gebied' bij china te annexeren, wat veel tegenstand ondervindt bij de bevolking die het land opgebouwd heeft. Hun plannetje mislukt maar china stuurt haar troepen toch Rusland in. Het gevolg, een bloedbad waarbij 5 miljoen russen vermoord worden en maar enkele honderduizenden wegkomen om hun verhaal te doen bij de rest van de wereld. Amerika houdt zich afzijdig, net zoals Europa en de rest van de wereld.

30 Mei, het russische leger is inmiddeles gemobiliseerd en is in een fel gevecht verwikkeld met het gele kwaad. Het wordt na 2 weken toch onder de voet gelopen alleen al door de omvang van de tegenstander.

15 Juni. Overal breken rassenrellen uit tussen aziaten en de lokale bevolking van Europa en Amerika. De altijd zo vriendelijke buurman is ineens je vijand geworden, it's hell on earth.
Veel extremistische moslims zien hun kans schoon en vormen een coalitie met de chinezen, ondaks hun ideologische verschillen.

20 Juni. De vijand heeft nu een gezicht gekregen. De 'onafhankelijke' terroristische moslimorganisaties worden nu vertegenwoordigd door landen als Iran, Turkije, Libië. Nu de vijand een gezicht heeft gekregen begint de echte 'War on terror' pas.

22 Juni. Amerika en Europa besluiten om Rusland te ontdoen van het gele kwaad om de gevechten naar het hart van de vijand te brengen.

...na veel waterstofbommen ziet de wereld er ( gelukkig ) heel anders uit...

4 Juli ( ). De wereld is verlost van landen als china, indonesië, pakistan,Jemen, Iran en dat soort gespuis. Heel Midden-Oosten ( op Israël na) is weggevaagd samen met heel azië

[ Bericht 2% gewijzigd door _The_General_ op 26-04-2004 00:11:51 ]
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zondag 25 april 2004 @ 23:29:49 #43
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_18683322
quote:
Op zondag 25 april 2004 23:18 schreef N_I_ het volgende:
3de Wereld Oorlog:

Jaar 2020, 22 Mei: Chinezen worden een meerderheid in Oost-Rusland ( ze maken nu al 1/3 uit van de bevolking) en proberen 'het gewonnen gebied' bij china te annexeren, wat veel tegenstand ondervindt bij de bevolking die het land opgebouwd heeft. Hun plannetje mislukt maar china stuurt haar troepen toch Rusland in. Het gevolg, een bloedbad waarbij 5 miljoen russen vermoord worden en maar enkele honderduizenden wegkomen om hun verhaal te doen bij de rest van de wereld. Amerika houdt zich afzijdig, net zoals Europa en de rest van de wereld.

30 Mei, het russische leger is inmiddeles gemobiliseerd en is in een fel gevecht verwikkeld met het gele kwaad. Het wordt na 2 weken toch onder de voet gelopen alleen al door de omvang van de tegenstander.

15 Juni. Overal breken rassenrellen uit tussen aziaten en de lokale bevolking van Europa en Amerika. De altijd zo vriendelijke buurman is ineens je vijand geworden, it's hell on earth.
Veel extremistische moslims zien hun kans schoon en vormen een coalitie met de chinezen, ondaks hun ideologische verschillen.

20 Juni. De vijand heeft nu een gezicht gekregen. De 'onafhankelijke' terroristische moslimorganisaties worden nu vertegenwoordigd door landen als Iran, Turkije, Libië. Nu de vijand een gezicht heeft gekregen begint de echte 'War on terror' pas.

22 Juni. Amerika en Europa besluiten om Rusland te ontdoen van het gele kwaad om de gevechten naar het hart van de vijand te brengen.

...na veel waterstofbommen ( en veel douchehokjes ) ziet de wereld er ( gelukkig ) heel anders uit...

4 Juli ( ). De wereld is verlost van kankergezwellen als china, indonesië, pakistan,Jemen, Iran en dat soort gespuis. Heel Midden-Oosten ( op Israël na) is weggevaagd samen met heel azië

Oh N_I_... ik wordt elke weer helemaal blij en geil als jij woorden als: "kankergezwellen als china" gebruikt..

Mijn visie (Net zo goed en leuk als die van N_I_ ):

10 april 2021: Een homofiele zwarte Amerikaanse president komt aan de macht. Hij is homo, zwart en Amerikaan, dus hij stuurt troepen richting Europa en China om het te veroveren.

20 April 2021: De eerste troepen landen in Europa waar ze begroet worden met klompen schieters en kaasschijven beschoten. De Amerikanen verliezen een vliegdekschip door zelfmoordbommers met voetbalshirtjes.

23 April 2021: Amerikaanse troepen landen in China. De Chinezen houden dapper stand en verjagen de homofiele, vernederende, domme apen, genaamd Amerikanen, weg de zee in.

12 Mei 2021: Amerika lanceert 1500 waterstofbommen richting Europa en China, maar ze zijn zo dom dat ze de verkeerde coördinaten ingevoerd hebben. Hierdoor onploffen de waterstofbommen in hun eigen land.

6 November 2021: Europa en China vieren uitsterven van Amerikanen.

Ik denk dat dit ooit wel plaats zal vinden!

[ Bericht 2% gewijzigd door Wuder op 25-04-2004 23:38:19 ]
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  zondag 25 april 2004 @ 23:39:53 #44
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_18683524
quote:
Op zondag 25 april 2004 23:29 schreef Wuder het volgende:

[..]

Oh N_I_... ik wordt elke weer helemaal blij en geil als jij woorden als: "kankergezwellen als china" gebruikt..

Mijn visie (Net zo goed en leuk als die van N_I_ ):

10 april 2021: Een homofiele zwarte Amerikaanse president komt aan de macht. Hij is homo, zwart en Amerikaan, dus hij stuurt troepen richting Europa en China om ze te veroveren. Wat maakt het uit dat hij zwart en homo is? Is zie niet in waarom hij daarom Europa aan zou vallen

20 April 2021: De eerste troepen landen in Europa waar ze begroet worden met klompen schieters en kaasschijven beschoten. De Amerikanen verliezen een vliegdekschip door zelfmoordbommers met voetbalshirtjes. Die zelfmoord bommers komen niet eens in de buurt, in het jaar '21 heeft Amerika al een 1 Megawatt Volautomatische 'static'-laser standaard ingebouw op hun vliegdekschepen.

23 April 2021: Amerikaanse troepen landen in China. De Chinezen houden dapper stand en verjagen de homofiele, vernederende, domme apen, genaamd Amerikanen, weg de zee in. De amerikanen maken nu hun handen niet eens vuil aan chinezen, ze vernietigen gewoon de middeleeuwse chinezen infrastructuur met hun tomahawks en laten het volk verhongen. Pas daarna maken ze een parkeerplaats van azië met hun waterstofbommen

12 Mei 2021: Amerika lanceert 1500 waterstofbommen richting Europa en China, maar ze zijn zo dom dat ze de verkeerde coördinaten ingevoerd hebben. Hierdoor onploffen de waterstofbommen in hun eigen land. Inderdaad de chinezen zijn al zo ver op de rest van de wereld. Vooral het feit dat er nog met houten ploegen gewerkt wordt versterkt hun positie als wereldkoploper op wetenschappelijk gebied. [/b[

6 November 2021: Europa en China vieren uitsterven van Amerikanen.

[b] Europa viert samen met Amerika en Rusland het uitsterven van terroristen
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_18683849
Hierbij wil ik ook graag enkel van mijn standpunten delen met alle andere lezers, ook zou ik enige opmerkingen maken met betrekking tot het geposte reacties van de voor gaande posters.
quote:
Op zondag 25 april 2004 23:18 schreef N_I_ het volgende:
3de Wereld Oorlog:

"hier stonde zulke grote onzins"
Ten eerste, je ben echt zo zuigende amerika meelopen , je gaat je vast heel erg trots voelen als jouw moeder een amerikaanse mogool mag pijpen? Kijk ik snap heus wel, Nederland is klein, om alles (voornamelijk economie) goed in harmonie te laten lopen met de grote landen van deze aarde is het handig om bij een van hen te joinen.

Ten tweede, beetje offtopic, wat heeft amerika nou na 2e wereldoorlog aan iets goeds gaan?

- Irak gesteund met oorlog tegen iran, geen ene aap uit iran mag vs.
- Ongelooflijk zitten mee bemoeien met israel...gevolgen is wat je nu merkt
- zo fokking veel geld investeren in wapens productie en onderzoek, met dat geld kan je 1,5x afrika voeden.
etc etc..

Ten derde, mensen zijn nu wel wat verdraagzamer geworden na de 2 ww, ik denk niet dat de 3e zo snel zult volgen, ik zeg niet dat het helemaal vermijdelijk is, maar de drempel zou nu toch wel hoger liggen dan bijvoorbeeld een "schiet incident op bush" (ww1). Als de 3e ww komt, landen zoals europa heeft echt niet veel in te brengen, alleen nog landen zoals VS, China kunnen enigzins mee bemoeien, ook al gaat de oorlog tussen VS en China, amerikanen zullen nooit genoeg kogels hebben voor de manmacht van de red army :
  zondag 25 april 2004 @ 23:59:04 #46
17274 Wuder
pi_18683913
quote:
Op zondag 25 april 2004 23:56 schreef Prikkeldraad het volgende:

Hierbij wil ik ook graag enkel van mijn standpunten delen met alle andere lezers, ook zou ik enige opmerkingen maken met betrekking tot het geposte reacties van de voor gaande posters.
[..]

Ten eerste, je ben echt zo zuigende amerika meelopen , je gaat je vast heel erg trots voelen als jouw moeder een amerikaanse mogool mag pijpen? Kijk ik snap heus wel, Nederland is klein, om alles (voornamelijk economie) goed in harmonie te laten lopen met de grote landen van deze aarde is het handig om bij een van hen te joinen.

Ten tweede, beetje offtopic, wat heeft amerika nou na 2e wereldoorlog aan iets goeds gaan?

- zo fokking veel geld investeren in wapens productie en onderzoek, met dat geld kan je 1,5x afrika voeden.
etc etc..

Ten derde, mensen zijn nu wel wat verdraagzamer geworden na de 2 ww, ik denk niet dat de 3e zo snel zult volgen, ik zeg niet dat het helemaal vermijdelijk is, maar de drempel zou nu toch wel hoger liggen dan bijvoorbeeld een "schiet incident op bush" (ww1). Als de 3e ww komt, landen zoals europa heeft echt niet veel in te brengen, alleen nog landen zoals VS, China kunnen enigzins mee bemoeien, ook al gaat de oorlog tussen VS en China, amerikanen zullen nooit genoeg kogels hebben voor de manmacht van de red army :
Of gewoon in het kort: China eat America for breakfeast!
  maandag 26 april 2004 @ 00:00:07 #47
17274 Wuder
pi_18683931
quote:
Op zondag 25 april 2004 23:49 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Met andere woorden uitgeluld, en wat heeft mijn seksuele voorkeur ermee te maken? En hoe kom je erbij dat ik überhaupt homo ben. Hoe dan ook hier nog een klassieker, The whole mountain was covered with dead, yellow bodies
Hier nog een klassieker: Allah Ahkbar!
pi_18683955
Ik denk dat de wereld zich gaat realiseren dat religie een te grote inspraak heeft in politiek...
In een poging tot wereldvrede te komen zal daarom de politiek aangevallen worden... of in ieder geval de macht die hiervan uitgaat.

Uiteraard zal de religie dit in het algemeen niet toelaten... de kerk heeft te lang een te grote macht gehad bijvoorbeeld om dit zomaar te laten vallen. Ook voor de moslim-culturen zal dit niet acceptabel zijn...

Daarom... religie strikes back... waarschijnlijk vanuit Moslim-kant
Meerdere landen gaan zich erin mengen...
Totale chaos..

en ww3 voordat je het weet... of einde van de wereld..
pi_18684003
quote:
Op zondag 25 april 2004 23:56 schreef Prikkeldraad het volgende:

etc etc..
Als hij zo zuigende amerika meelopen is, ben jij, het bovenstaande lezend, een fundamentalistische zwart-wit-denkende anti-Amerikaan.
pi_18684146
De Siberische Kwestie is inderdaad wel interessant. In het verleden zijn er al schotenwisselingen geweest tussen de toenmalige Sovjet-Unie en China. China heeft, om maar een term te gebruiken, lebensraum nodig en Siberië is daarvoor perfect. Een spannend iets. Ik wist trouwens niet dat een derde van de bevolking daar Chinees was, misschien zijn daar wat cijfers over?

China dat Siberië binnenvalt is niet eens zo raar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')