Hehe, dus jij vindt van alle oorlogen die hij op heeft genoemd de invasie van de aliens het meest waarschijnlijk?quote:Op zondag 11 april 2004 16:54 schreef GREENSKiN het volgende:
[..]
Dat is geen wereldoorlog. Bovendien stellen die Arabische staten als ze openlijk de oorlog verklaren geen hol voor: één druk op de knop en weg al die Arabische staten.
[..]
Europa zal zonder twijfel de kant van de VS kiezen in het geval van zo'n strijd. De verschillen tussen Europa en de VS zijn marginaal te noemen vergeleken met China. Overigens hebben beide kanten totaal geen belang bij zo'n oorlog. Ik acht de kans hierop erg klein.
[..]
Europa heeft de VS nodig, en de VS heeft Europa nodig. Meer dan een handelsoorlog zal het nooit worden tussen beide zijden.
[..]
Kan, maar ik verwacht niet dat buitenaardse wezens lichtjaren hierheen reizen om deze marginale planeet, waar er talloze van zijn in het universum, kapot te blazen.
In het kort: naar mijn mening is de wereld al zover in het globalisatieproces dat een wereldoorlog niet meer zal voorkomen, tenzij de verhoudingen tussen wereldmachten zeer sterk verschuiven.
Als je zo graag een gigantische oorlog in je vooruitzicht wilt hebben, kijk dan 200 jaar verder en voorzie een oorlog tussen Martianen en Terranen. Een oorlog tussen werelden, veel interessanter, niet?
quote:Op zondag 11 april 2004 22:45 schreef HarigeKerel het volgende:
China valt Rusland binnen, India valt China binnen, Pakistan valt India binnen, Iran valt Pakistan binnen, Irak valt Iran binnen, Jordanie valt Irak binnen, Israel valt Jordanie binnen, Cyprus valt Israel binnen, Nederland valt Cyprus binnen.
En het is Afgelopen met de mens, en de panda leeft nog lang en gelukkig.
LOL!quote:Op maandag 12 april 2004 11:59 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hehe, dus jij vindt van alle oorlogen die hij op heeft genoemd de invasie van de aliens het meest waarschijnlijk?![]()
Dat zullen wel Arc Light en Invasion zijn geweest van Eric L. Harry. Arc Light was wel goed, een behoorlijk geloofwaardig en angstaanjagend plot over hoe zaken elkaar opvolgen naar WO-III zonder dat iemand het tegen kan houden. Invasion was een stuk minder, eigenlijk best wel slecht.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:43 schreef vipergts het volgende:
Ik heb er een 2 boeken over gelezen WW3 die schrijver weet ik niet meer. Dat waren china en rusland om olie met elkaar in oorlog. Nadat een atoom wapens zullen worden ingezet waarschuwt de vs china. En worden er kern raketten op de vs afgevuurd door rusland. De vs slaat terug en bezet tegen de wil van Europa dat niet in het conflict wil worden betrokken rusland. Ze gebruiken een deel van Europa als bruggehoofd.
En een 2 de boek china als wereld macht bezet azie europa en probeert de us binnen te vallen dat lukt voor een deel maar zoals een goed amerikaans schriver betaamd wint dit keer ook de us
alleen al het feit dat de VS europa laat veroveren is ongeloofwaardig. verder wint de eu dat wel want de chinezen zullen eerst door rusland moeten en dan zullen ze hun nummerieke overwicht wel kwijt zijn geraakt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:28 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Dat zullen wel Arc Light en Invasion zijn geweest van Eric L. Harry. Arc Light was wel goed, een behoorlijk geloofwaardig en angstaanjagend plot over hoe zaken elkaar opvolgen naar WO-III zonder dat iemand het tegen kan houden. Invasion was een stuk minder, eigenlijk best wel slecht.
quote:Op maandag 19 april 2004 21:35 schreef Hitman_1985 het volgende:
Turken en Marokanen veroveren Nederland en vragen gezamlijk bijstand aan.
sum of all fears gekeken?quote:Op zondag 11 april 2004 18:29 schreef CeeJee het volgende:
Zomaar een scenariootje:
-18 mei: Iran voert een kernproef uit, gevolgd door de aankondiging dat de [propaganda] Amerikaans/Zionistische genocide op de shi'ieten in Irak [/propaganda] onmiddelijk moet stoppen. De olieprijs verdubbelt.
-20 mei: Amerikanen proberen Iraanse kernwapens uit te schakelen, maar 2 kernwapens waren al met vrachtcontainers in de buurt van Amerikaanse bases in Qatar en Koeweit gebracht. Die worden tot ontploffing gebracht, waardoor de Amerikaanse troepen in Irak een groot deel van hun bevoorrading kwijt raken. Duizenden Iraanse "vrijwilligers" stromen Irak binnen. Olieprijs verdubbelt wederom.
-25 mei: Iran laat Turkije onder vier ogen weten dat hun de volgende zullen zijn als ze de Amerikanen toestaan via Turkije te worden bevoorraad. Turkije verklaart zich neutraal, net als de meeste Europese landen, die oproepen tot bezinning en overleg.
-19 juni: VS trekt zich uit de NAVO terug. De militaire positie in Irak wordt onhoudbaar en de troepen worden via Jordanië en Israël geëvacueerd.
-8 juli: Iran stuurt honderdduizenden manschappen van de Revolutionare Garde Irak binnen. Soennitische en Koerdische bolwerken worden uitgeroeid. Irak wordt een vazalstaat van Iran.
-26 augustus: China erkent Iran als het gezag binnen Irak en sluit een militaire overeenkomst, in ruil voor olie en militaire bases leveren ze rakettechnologie en stationeren duizenden "waarnemers".
-Novemer: Een getraumatiseerde Amerikaanse bevolking kiest John Kerry met een enorme meederheid. Kerry zweert nooit meer een Amerikaanse soldaat in verre landen te laten sneuvelen.
-11 Februari 2005: Bij een aanslag op een trein in de VS vallen honderden doden. De Hezbollah en Al-Qaida claimen verantwoordelijkheid.
-17 februari: President John Kerry verklaart een volgende aanslag massaal te zullen vergelden. Europa roept op tot bezinning en overleg.
-23 maart : Aanslag op American Football stadion op het laatste moment verijdeld. Kerry stuurt de vloot richting de Perzische Golf.
25 maart: Chinese schepen blokkeren de Amerikaanse vloot, WOIII is een feit.
Oh N_I_... ik wordt elke weer helemaal blij en geil als jij woorden als: "kankergezwellen als china" gebruikt..quote:Op zondag 25 april 2004 23:18 schreef N_I_ het volgende:
3de Wereld Oorlog:
Jaar 2020, 22 Mei: Chinezen worden een meerderheid in Oost-Rusland ( ze maken nu al 1/3 uit van de bevolking) en proberen 'het gewonnen gebied' bij china te annexeren, wat veel tegenstand ondervindt bij de bevolking die het land opgebouwd heeft. Hun plannetje mislukt maar china stuurt haar troepen toch Rusland in. Het gevolg, een bloedbad waarbij 5 miljoen russen vermoord worden en maar enkele honderduizenden wegkomen om hun verhaal te doen bij de rest van de wereld. Amerika houdt zich afzijdig, net zoals Europa en de rest van de wereld.
30 Mei, het russische leger is inmiddeles gemobiliseerd en is in een fel gevecht verwikkeld met het gele kwaad. Het wordt na 2 weken toch onder de voet gelopen alleen al door de omvang van de tegenstander.
15 Juni. Overal breken rassenrellen uit tussen aziaten en de lokale bevolking van Europa en Amerika. De altijd zo vriendelijke buurman is ineens je vijand geworden, it's hell on earth.
Veel extremistische moslims zien hun kans schoon en vormen een coalitie met de chinezen, ondaks hun ideologische verschillen.
20 Juni. De vijand heeft nu een gezicht gekregen. De 'onafhankelijke' terroristische moslimorganisaties worden nu vertegenwoordigd door landen als Iran, Turkije, Libië. Nu de vijand een gezicht heeft gekregen begint de echte 'War on terror' pas.
22 Juni. Amerika en Europa besluiten om Rusland te ontdoen van het gele kwaad om de gevechten naar het hart van de vijand te brengen.
...na veel waterstofbommen ( en veel douchehokjes) ziet de wereld er ( gelukkig ) heel anders uit...
4 Juli (). De wereld is verlost van kankergezwellen als china, indonesië, pakistan,Jemen, Iran en dat soort gespuis. Heel Midden-Oosten ( op Israël na) is weggevaagd samen met heel azië
quote:Op zondag 25 april 2004 23:29 schreef Wuder het volgende:
[..]
Oh N_I_... ik wordt elke weer helemaal blij en geil als jij woorden als: "kankergezwellen als china" gebruikt..![]()
Mijn visie (Net zo goed en leuk als die van N_I_ ):
10 april 2021: Een homofiele zwarte Amerikaanse president komt aan de macht. Hij is homo, zwart en Amerikaan, dus hij stuurt troepen richting Europa en China om ze te veroveren. Wat maakt het uit dat hij zwart en homo is? Is zie niet in waarom hij daarom Europa aan zou vallen
20 April 2021: De eerste troepen landen in Europa waar ze begroet worden met klompen schieters en kaasschijven beschoten. De Amerikanen verliezen een vliegdekschip door zelfmoordbommers met voetbalshirtjes. Die zelfmoord bommers komen niet eens in de buurt, in het jaar '21 heeft Amerika al een 1 Megawatt Volautomatische 'static'-laser standaard ingebouw op hun vliegdekschepen.
23 April 2021: Amerikaanse troepen landen in China. De Chinezen houden dapper stand en verjagen de homofiele, vernederende, domme apen, genaamd Amerikanen, weg de zee in. De amerikanen maken nu hun handen niet eens vuil aan chinezen, ze vernietigen gewoon de middeleeuwse chinezen infrastructuur met hun tomahawks en laten het volk verhongen. Pas daarna maken ze een parkeerplaats van azië met hun waterstofbommen
12 Mei 2021: Amerika lanceert 1500 waterstofbommen richting Europa en China, maar ze zijn zo dom dat ze de verkeerde coördinaten ingevoerd hebben. Hierdoor onploffen de waterstofbommen in hun eigen land. Inderdaad de chinezen zijn al zo ver op de rest van de wereld. Vooral het feit dat er nog met houten ploegen gewerkt wordt versterkt hun positie als wereldkoploper op wetenschappelijk gebied. [/b[
6 November 2021: Europa en China vieren uitsterven van Amerikanen.
[b] Europa viert samen met Amerika en Rusland het uitsterven van terroristen
Ten eerste, je ben echt zo zuigende amerika meelopen , je gaat je vast heel erg trots voelen als jouw moeder een amerikaanse mogool mag pijpen? Kijk ik snap heus wel, Nederland is klein, om alles (voornamelijk economie) goed in harmonie te laten lopen met de grote landen van deze aarde is het handig om bij een van hen te joinen.quote:Op zondag 25 april 2004 23:18 schreef N_I_ het volgende:
3de Wereld Oorlog:
"hier stonde zulke grote onzins"
Of gewoon in het kort: China eat America for breakfeast!quote:Op zondag 25 april 2004 23:56 schreef Prikkeldraad het volgende:
Hierbij wil ik ook graag enkel van mijn standpunten delen met alle andere lezers, ook zou ik enige opmerkingen maken met betrekking tot het geposte reacties van de voor gaande posters.
[..]
Ten eerste, je ben echt zo zuigende amerika meelopen , je gaat je vast heel erg trots voelen als jouw moeder een amerikaanse mogool mag pijpen? Kijk ik snap heus wel, Nederland is klein, om alles (voornamelijk economie) goed in harmonie te laten lopen met de grote landen van deze aarde is het handig om bij een van hen te joinen.
Ten tweede, beetje offtopic, wat heeft amerika nou na 2e wereldoorlog aan iets goeds gaan?
- Irak gesteund met oorlog tegen iran, geen ene aap uit iran mag vs.
- Ongelooflijk zitten mee bemoeien met israel...gevolgen is wat je nu merkt
- zo fokking veel geld investeren in wapens productie en onderzoek, met dat geld kan je 1,5x afrika voeden.
etc etc..
Ten derde, mensen zijn nu wel wat verdraagzamer geworden na de 2 ww, ik denk niet dat de 3e zo snel zult volgen, ik zeg niet dat het helemaal vermijdelijk is, maar de drempel zou nu toch wel hoger liggen dan bijvoorbeeld een "schiet incident op bush" (ww1). Als de 3e ww komt, landen zoals europa heeft echt niet veel in te brengen, alleen nog landen zoals VS, China kunnen enigzins mee bemoeien, ook al gaat de oorlog tussen VS en China, amerikanen zullen nooit genoeg kogels hebben voor de manmacht van de red army :![]()
Hier nog een klassieker: Allah Ahkbar!quote:Op zondag 25 april 2004 23:49 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Met andere woorden uitgeluld, en wat heeft mijn seksuele voorkeur ermee te maken? En hoe kom je erbij dat ik überhaupt homo ben. Hoe dan ook hier nog een klassieker, The whole mountain was covered with dead, yellow bodies
Als hij zo zuigende amerika meelopen is, ben jij, het bovenstaande lezend, een fundamentalistische zwart-wit-denkende anti-Amerikaan.quote:Op zondag 25 april 2004 23:56 schreef Prikkeldraad het volgende:
Ten eerste, je ben echt zo zuigende amerika meelopen , je gaat je vast heel erg trots voelen als jouw moeder een amerikaanse mogool mag pijpen? Kijk ik snap heus wel, Nederland is klein, om alles (voornamelijk economie) goed in harmonie te laten lopen met de grote landen van deze aarde is het handig om bij een van hen te joinen.
Ten tweede, beetje offtopic, wat heeft amerika nou na 2e wereldoorlog aan iets goeds gaan?
- Irak gesteund met oorlog tegen iran, geen ene aap uit iran mag vs.
- Ongelooflijk zitten mee bemoeien met israel...gevolgen is wat je nu merkt
- zo fokking veel geld investeren in wapens productie en onderzoek, met dat geld kan je 1,5x afrika voeden.
etc etc..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |