Hmm zou best kunnen dat ie oorbellen had....ik ga even zoeken met deze nieuwe info...quote:Op zondag 11 april 2004 16:05 schreef snoweh het volgende:
Had hij oorbellen?? Dan ken ik hem wel. Heeft in Caught In The Act gezeten en deed choreografie (was volgens mij ook understudy van Tony Manero) voor Saturday Night Fever de musical. Geen idee hoe hij heet..
ff googlen
Dank je!!! Hem bedoel ik inderdaad! Die heeft al veel gedaan zo te zien! Leuk persoon!quote:Op zondag 11 april 2004 16:10 schreef snoweh het volgende:
[afbeelding]
GEVONDEN !@!!! Hem bedoel je toch?
Richard Rodermond
Volgde de HBO musicalopleiding aan de Amsterdamse Ballet Academie en studeerde af op het vakgebied theater en als dansdocent. Hij werkte mee aan zo'n honderdtal televisieshows, zoals de 'Soundmix- en Sterrenplaybackshows', 'A Star is Born', 'Now or Never' en 'Wedden Dat' en werkte zo met diverse grote artiesten als TLC en Gloria Estafan. Richard vertolkte rollen in de musicals 'West Side Story', 'Fame' en 'Singin' in The Rain' en maakte deel uit van de zang-en dansformatie 'The Music Venture' en de populaire theatergroep 'Jeans' (unbeatable). Ook verzorgde hij choreografieen voor videoclips, The Fantasy World Dinnershow, de musical Fame waar hij als assistent choreograaf functioneerde en het World Press Photo Gala. Het afgelopen jaar was hij te zien op het Eurovisie Songfestival waar hij met Linda Wagenmakers als Nederlandse inzending fungeerde
Met andere woorden.. hij is dus van BoyBand.. Wist dat het van iets gays was..
Echt niet dat die in Caught in the Act heeft gezeten, hoor!quote:Op zondag 11 april 2004 16:05 schreef snoweh het volgende:
Had hij oorbellen?? Dan ken ik hem wel. Heeft in Caught In The Act gezeten en deed choreografie (was volgens mij ook understudy van Tony Manero) voor Saturday Night Fever de musical. Geen idee hoe hij heet..
ff googlen
Nee. Ik was één van de 26 personen die dat programma keek en kan met zekerheid zeggen dat hij daar niet in zat.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:56 schreef Fusion het volgende:
Zat hij niet ook in Star Academy
Bedquote:Op woensdag 14 april 2004 15:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik dacht dat hij van Bed was.
Multitalentquote:Op woensdag 14 april 2004 20:05 schreef -moi- het volgende:
ja die gast die zie je ook overal terugkomen
Wat is Star Academy?quote:Op woensdag 14 april 2004 18:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee. Ik was één van de 26 personen die dat programma keek en kan met zekerheid zeggen dat hij daar niet in zat.
Oké, ben me weer eventjes verder schamen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |