we zullen je missenquote:Op zondag 11 april 2004 18:08 schreef Tain het volgende:
grrr mijn computer is dood, en fokken op een telefoon is ook niet super, dus ik ben er een paar dagen niet
een telefoon met internet? whooooow.quote:Op zondag 11 april 2004 18:08 schreef Tain het volgende:
grrr mijn computer is dood, en fokken op een telefoon is ook niet super, dus ik ben er een paar dagen niet
weer de verkeerde accountquote:Op zondag 11 april 2004 18:51 schreef Floddertje het volgende:
daar ben ik weer, het was weer heerlijk
ja, maar ik zit wel weer op de snelste pcquote:Op zondag 11 april 2004 18:52 schreef capibar het volgende:
[..]
weer de verkeerde account![]()
dit is het slowchat topicquote:Op zondag 11 april 2004 20:09 schreef rockstah het volgende:
wat is dit nou weer?
Dan doe ik mijn duit in het zakje: ik heb Super Mario Bros 1 uitgespeeld voordat het gros van de posters in dit topic geboren wasquote:Op zondag 11 april 2004 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oldskool G&C SC zie je dan staanEn dan is het binnen 2 posts niet meer oldskool
![]()
vroeger was alles beterquote:Op zondag 11 april 2004 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, wij horen nog bij de ouwe van dagen Vagere_Hein... We zijn een uitstervend ras (iig nemen de jonkies het over). Gelukkig weten we hoe het is om met een rechthoekig stuk plastic een paar pixels over het scherm te laten rennen en springen
Die rechthoekige stukken plastic kon je wel altijd lekker hard op de grond flikkerenquote:Op zondag 11 april 2004 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, wij horen nog bij de ouwe van dagen Vagere_Hein... We zijn een uitstervend ras (iig nemen de jonkies het over). Gelukkig weten we hoe het is om met een rechthoekig stuk plastic een paar pixels over het scherm te laten rennen en springen
Klopt, is echt kwaliteitsspul. Een vriend van me had trouwens een NES advantage. Die was ook erg degelijk. Zaten gewichten aan de basis zodat hij goed bleef staan wanneer er intensief aan de stick getrokken werd.quote:Op zondag 11 april 2004 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, ik heb ooit een 3rd party SNES controller gehad, en die was zo kapot met Mario KartBinnen 2 weken... 1st party controller was Ninty doen het allemaal nog hier
Al is de A knop op één van mijn NES controllers wat lam.
ik kijk op koninginnen dag wel ff of ik toevallig een NES goedkoop op de kop kan tikkenquote:Op zondag 11 april 2004 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zeg ik nietIk zeg alleen dat jullie veel gemist hebben.
Goed. Let er wel op of je er een hebt die werktquote:Op zondag 11 april 2004 21:06 schreef capibar het volgende:
[..]
ik kijk op koninginnen dag wel ff of ik toevallig een NES goedkoop op de kop kan tikken![]()
gaat een beetje moeilijk, op een rommelmarktquote:Op zondag 11 april 2004 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed. Let er wel op of je er een hebt die werktAnders moet je Khadgar ff mailen/msn-en, die is reparatie goeroe.
Jah daaahaaag gek!quote:Op zondag 11 april 2004 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed. Let er wel op of je er een hebt die werktAnders moet je Khadgar ff mailen/msn-en, die is reparatie goeroe.
waar staan die?quote:Op zondag 11 april 2004 21:34 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Jah daaahaaag gek!Hij leest net zoals ieder ander de guides die ik geschreven heb maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |