ikkuf denk dattuh du mensuh die eerdug geboruh waruh dan onzz die goermettuh hebbuh uitgefonduh... hah datttug sijn vast helu apuh... !!quote:Op zondag 11 april 2004 16:49 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Wie heeft gourmette uitgevonden dan? wat een aap![]()
Hou opquote:Op zondag 11 april 2004 16:50 schreef capibar het volgende:
[..]
ikkuf denk dattuh du mensuh die eerdug geboruh waruh dan onzz die goermettuh hebbuh uitgefonduh... hah datttug sijn vast helu apuh... !!
vroeger pleurde ik mijn vlees altijd in zo'n klein pannetje, maar daar kan je net 1 stuk in kwijtquote:Op zondag 11 april 2004 16:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja idd, ik vreet vet veel van dat brood met soep. en ook pannekoeken en ei doen het goed, die gaan redelijk snel ook prop ik mijn bakje helemaal vol en eigen ik mij de helft van de bovenkant op (nu ik eraan denk vandaag ga ik 3 bakjes proberen te bemachtigen mijn zus isser toch niet
ja, klote vleesjes ik moet er niet aan denken man dan heb je net een kwartier voor die vleesjes eropzitten en binnen een halve seconde zijn ze alweer opquote:Op zondag 11 april 2004 16:48 schreef capibar het volgende:
[..]
jah joh mettuh gourmettuh sij al die fleesjuhs feels tu klijn man!!!!
.
.
.
.![]()
OMG kan je echt lezen wat ik daar schreef?quote:Op zondag 11 april 2004 16:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, klote vleesjes ik moet er niet aan denken man dan heb je net een kwartier voor die vleesjes eropzitten en binnen een halve seconde zijn ze alweer opgelukkig heb ik al gepland vanavond te gaan cuben bij een maat van me
Maar jij discrimineert mij ermeequote:Op zondag 11 april 2004 16:51 schreef capibar het volgende:
[..]
jij begon![]()
had je maar op moeten letten bij nederlands.quote:Op zondag 11 april 2004 16:53 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Maar jij discrimineert mij ermee![]()
brood en allemaal aardappelschijfjes, vlees en allememaal dingenquote:Op zondag 11 april 2004 16:51 schreef capibar het volgende:
[..]
vroeger pleurde ik mijn vlees altijd in zo'n klein pannetje, maar daar kan je net 1 stuk in kwijt.
nu gooi ik alles gewoon op de bovenste plaat zelf![]()
hij hebben iets van 3 gourmet schotels met allemaal zooi erinquote:Op zondag 11 april 2004 16:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
brood en allemaal aardappelschijfjes, vlees en allememaal dingen
------------------------------------------------------------------------------
6 bakjes waarvan vanavond 2 voor mij, 2 voor mij pa, 1 voor mijn ma en 1 voor mijn kleine zusje
die leraar van ons is ook niksquote:Op zondag 11 april 2004 16:53 schreef capibar het volgende:
[..]
had je maar op moeten letten bij nederlands.![]()
in al die jaren dat je nederlands krijgt?quote:Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef Floepsje het volgende:
[..]
die leraar van ons is ook niks![]()
Wij hebben meetal stuk of 8 stukjes(jesjes) vlees en nog een hele zooi vage nep kip of wat het ook moet zijnquote:Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef capibar het volgende:
[..]
hij hebben iets van 3 gourmet schotels met allemaal zooi erin
meestal houden we echt heel veel over.
ik ken het idd lezen een paar vrienden van me en ik hebben een anti breezer front opgericht en gaan dus allemaal dingen zeggen op breezer cu2's (nick: ultrabreezer, ww:faggot doe er wat mee zou ik zeggen) en daarvoor moet je dat kunnen lezen hequote:Op zondag 11 april 2004 16:52 schreef capibar het volgende:
[..]
OMG kan je echt lezen wat ik daar schreef?
ik kan het zelf niet eens meer herkennen![]()
Breezer taal is tog ZoOoOo?quote:Op zondag 11 april 2004 16:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ken het idd lezen een paar vrienden van me en ik hebben een anti breezer front opgericht en gaan dus allemaal dingen zeggen op breezer cu2's (nick: ultrabreezer, ww:faggot doe er wat mee zou ik zeggen) en daarvoor moet je dat kunnen lezen he
wij ook vet veel vlees en mijn motto is alles moet opquote:Op zondag 11 april 2004 16:56 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Wij hebben meetal stuk of 8 stukjes(jesjes) vlees en nog een hele zooi vage nep kip of wat het ook moet zijn![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 16:57 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Breezer taal is tog ZoOoOo?![]()
ook alles wat op "uh" eindigt, als ik dat lees denk ik automatisch dat de schrijver zwakzinnig is.quote:Op zondag 11 april 2004 16:57 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Breezer taal is tog ZoOoOo?![]()
I eM tHa SW33t DuShI GuRl_14quote:Op zondag 11 april 2004 16:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
en dit: Br33z3r en dit BrEsZzzZaH en dit br33z4h en zoiets het is dus een soort dialect
ga ook breezers afzeiken op cu2, ww en nick zijn hierboven gegevenquote:Op zondag 11 april 2004 16:59 schreef capibar het volgende:
[..]
ook alles wat op "uh" eindigt, als ik dat lees denk ik automatisch dat de schrijver zwakzinnig is.
niet om lullig tegenover jou te doen overigens, maar je kan het beter niet meer doen.
waarquote:Op zondag 11 april 2004 17:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
ga ook breezers afzeiken op cu2, ww en nick zijn hierboven gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |