vind je dat mooi?quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat ook goed werkt, druk een simpel zwart plaatje af op opstrijkpapier en dan strijk je dat op je broek.
Bij mij werkte het goed
[afbeelding]
Het was een VOORBEELD van dat hetgene wat je geprint hebt best goed uitkomt op spijkerstof, zeikerd.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:14 schreef DonSauza het volgende:
[..]
vind je dat mooi?![]()
Nou vind het nou niet bepaald een goed voorbeeld om te laten zien hoe je je eigen broek kan bewerken..quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:15 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Het was een VOORBEELD van dat hetgene wat je geprint hebt best goed uitkomt op spijkerstof, zeikerd.
Wat ben jij een zure lul zegquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:21 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Nou vind het nou niet bepaald een goed voorbeeld om te laten zien hoe je je eigen broek kan bewerken..
Denk dat de meesten zich nu wel 2x bedenken voordat ze aan de slag gaan![]()
Je kan beter een topic openen met als titel;
Hoe verneuk ik mijn eigen jeans?
Die foto komt dan goed van pas, als voorbeeld!
Dan moet je ook maar geen topic openen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:21 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Nou vind het nou niet bepaald een goed voorbeeld om te laten zien hoe je je eigen broek kan bewerken..
Denk dat de meesten zich nu wel 2x bedenken voordat ze aan de slag gaan![]()
Je kan beter een topic openen met als titel;
Hoe verneuk ik mijn eigen jeans?
Die foto komt dan goed van pas, als voorbeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |