abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18345250
Je kent het waarschijnlijk wel, je hebt een stuk kleding wat zo lekker zit dat je het eigenlijk niet weg wilt doen, al is die tijd allang gekomen. Ik heb zo'n spijkerbroek. Een spijkerbroek verven is geen probleem, maar dan krijg je vaak van die rare blauwe of zwarte kleuren. Zijn er geen speciale verven of "washes" verkrijgbaar voor jeans?
pi_18345286
het is juist helemaal in om een oude spijkerbroek te dragen..
Draag hem een beetje baggy, leuk shirtje erboven en je bent helemaal de man

succes
pi_18345341
Neeheeee, ik wil mijn spijkerbroek weer in toonbare vorm krijgen. Niet met de massa meelopen

Zonder dat te doen ben ik ook al een man.
pi_18345415
Dan koop je een nieuwe ofzo.

Anders ga je naar een stomerij ofzo en vraag je het daar..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_18345634
Je hebt niet goed gelezen geloof ik...
  zondag 11 april 2004 @ 15:10:26 #6
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_18345988
tja. ... sommige lezen zó snel dat ze niet meer in de gaten hebben dat het hier gaan om een héérlijk zittende, fijne, perfect passende, mooi vormende spijkerbroek Compressor. Neem het ze maar niet kwalijk.
Verder kan ik je helaas niet helpen met het verven zonder strepen en gekke kleuren.
maar misschien kun je hier iets? http://www.ellegirl.nl/phorum/read.php?f=9&i=1519&t=1519

Ik heb het zelf niet gelezen hoor .... het is maar een snel googletje van mij
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_18366692
Hmmmzzz... ben ff de naam kwijt maar er is wel een soort van jeans wash van 1 of ander vaag merk wat je bij de drogist enzo wel kan krijgen maar daarmee krijg je een hele rare blauwe kleur. dan ist opeens net zo'n werkbroek....
pi_18396119
Van het merk Dylon (drogist) is volgens mij een speciale jeansverf te koop, maar echt mooi wordt het denk ik niet. Je kan de broek gewoon beter de oude versleten look laten houden. zoals al eerder gezegd, is veel hipper. Doe ik zelf ook met oude spijkerbroeken; om ze nog leuker en individueler te maken, zet ik er met mijn naaimachine op zitvlak en bovenbenen nog wat lappen op. Zo krijg je echt een unieke broek die niemand heeft. Succes
pi_18396953
Of je draait de pijpen en bind het HEEL strak dicht met katoenen draad, en verft dan. Tie-dye broek
pi_18397008
Wat ook goed werkt, druk een simpel zwart plaatje af op opstrijkpapier en dan strijk je dat op je broek.
Bij mij werkte het goed
pi_18398806
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat ook goed werkt, druk een simpel zwart plaatje af op opstrijkpapier en dan strijk je dat op je broek.
Bij mij werkte het goed
[afbeelding]
vind je dat mooi?
pi_18398836
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:14 schreef DonSauza het volgende:

[..]

vind je dat mooi?
Het was een VOORBEELD van dat hetgene wat je geprint hebt best goed uitkomt op spijkerstof, zeikerd.
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:33:00 #13
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_18399290
Ik heb dat probleem ook en heb al overwogen als ik die broek nou 'ns bleek ???
Maar dan is 't vast niet egaal lichtblauw en miss gaat de stof dan kapot ?
Heeft iemand er ervaring mee ?
Ik kan dat model van wrangler niet meer krijgen, en dat is de enigste jeans die lekker zit en goed past
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_18400740
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:15 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Het was een VOORBEELD van dat hetgene wat je geprint hebt best goed uitkomt op spijkerstof, zeikerd.
Nou vind het nou niet bepaald een goed voorbeeld om te laten zien hoe je je eigen broek kan bewerken..
Denk dat de meesten zich nu wel 2x bedenken voordat ze aan de slag gaan

Je kan beter een topic openen met als titel;
Hoe verneuk ik mijn eigen jeans?
Die foto komt dan goed van pas, als voorbeeld!
pi_18400909
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:21 schreef DonSauza het volgende:

[..]

Nou vind het nou niet bepaald een goed voorbeeld om te laten zien hoe je je eigen broek kan bewerken..

Wat ben jij een zure lul zeg Kom op..
pi_18401848
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:21 schreef DonSauza het volgende:

[..]

Dan moet je ook maar geen topic openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')