Was je voordat je met de pil begon ook al regelmatig ongesteld?quote:Op zondag 11 april 2004 13:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb dit ook gehad. Drie maanden nadat ik gestopt was onwijs last gehad van zwelling en au, daarna ineens regelmatig. Beetje eng wel. Ik ga nooit weer aan die synthetische hormonenmeuk!
Je vergist je met de softcupquote:Op zondag 11 april 2004 13:42 schreef Alohagirl het volgende:
En is de nuvaring niet iets dat je gebruikt als je ongesteld bent om het bloed in op te vangen? Dat lijkt me helemaal niks![]()
Yep, cyclus van precies 31 dagen om exact te zijn.quote:Op zondag 11 april 2004 13:57 schreef Alohagirl het volgende:
[..]
Was je voordat je met de pil begon ook al regelmatig ongesteld?
Voel je zo'n ding niet zitten dan? Lijkt mij niks nl.quote:Op zondag 11 april 2004 14:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je vergist je met de softcup![]()
De nuvaring is een anticonceptiemiddel, waarbij de hormonen in een ring zitten die je drie weken in de schede hebt zitten, waarna je hem een week uithebt. In die week wordt je ongesteld en na die week doe je weer een nieuwe ring in. Je hoeft niet meer iedere dag aan een pil te denken ofzo, en ze hebben zelfs een SMS service die je waarschuwt wanneer je de ring in of uit moet doen...
Werkt ook perfect bij het uitstellen van de ongesteldheid. Ik heb zelf helemaal geen doorbraakboedingen en dat is bij de pil wel anders...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |