abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18343561
Ik ben in november gestopt met de pil (niet om zwanger te worden trouwens). Vervolgens ben ik in december gewoon ongesteld geworden (rond de tijd dat ik ongesteld zou moeten worden als ik in de stopweek zat). Ongeveer 6 weken later in januari ben ik ook weer ongesteld geworden. Maar daarna helemaal niet meer! Ik ben altijd wel heel onregelmatig ongesteld geweest, maar dit duurt wel erg lang! Komt dit misschien doordat de hormonen na 3 maanden nog steeds niet zijn uitgewerkt? Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad?

O,ja, ik ben niet zwanger
  zondag 11 april 2004 @ 13:35:59 #2
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_18343589
Ik geloof dat na het stoppen met de pil, het tot een half jaar kan duren voor je cyclus weer geheel regelmatig is
power to the people
  zondag 11 april 2004 @ 13:38:04 #3
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_18343631
Een vriendin van mij vertelde mij .... Het aantal jaren dat je de pil hebt gebruikt tellen .... dat omzetten in maanden.
Zoveel maanden duurt het dan voor dat je weer een vrij normale cyclus gaat krijgen....
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zondag 11 april 2004 @ 13:39:07 #4
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_18343658
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_18343753
Ik ben dus nooit regelmatig ongesteld geweest, dat was mede een reden om met de pil te beginnen. Maar ik was het een beetje zat, en daarom ben ik gestopt. Ik verwacht dan nu ook geen regelmatige menstruatie, maar ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ik ongesteld wordt. Ik vind dit wel erg lang duren?

En is de nuvaring niet iets dat je gebruikt als je ongesteld bent om het bloed in op te vangen? Dat lijkt me helemaal niks
  zondag 11 april 2004 @ 13:48:39 #6
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_18343931
Hoe kom je daar in godsnaam bij Alohagirl ????????????

Hebben je vriendinnen spook verhalen verteld?
Ga eens kijken op de site van nuvaring.nl
Daar kun je een filmpje zien hoe het werkt en lezen wat het doet...
Dit is je reinste onzin hor

De lichtere pillen zijn Diane 35 < tevens tegen acne maar zorgt ook voor vreetbuien
En de Microgynon 30 < hier kreeg ik moodswings van

[ Bericht 40% gewijzigd door Pearly op 11-04-2004 13:55:26 ]
pi_18344077
Ik had Mycroginon 30. Ben gestopt omdat m'n libido bijna helemaal weg was. Dat is niet echt zo heel erg, omdat ik nu toch vrijgezel ben, maar ik was benieuwd of dat echt door de pil kwam. In principe heb ik er dus niet echt moeite mee om elke dag een pil te slikken. Als ik weer een vriend zou hebben begin ik denk ik ook wel weer met de pil, maar dan wel een andere.
pi_18344098
Ik heb dit ook gehad. Drie maanden nadat ik gestopt was onwijs last gehad van zwelling en au, daarna ineens regelmatig. Beetje eng wel. Ik ga nooit weer aan die synthetische hormonenmeuk!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_18344198
quote:
Op zondag 11 april 2004 13:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb dit ook gehad. Drie maanden nadat ik gestopt was onwijs last gehad van zwelling en au, daarna ineens regelmatig. Beetje eng wel. Ik ga nooit weer aan die synthetische hormonenmeuk!
Was je voordat je met de pil begon ook al regelmatig ongesteld?
  zondag 11 april 2004 @ 13:59:41 #10
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_18344277
  zondag 11 april 2004 @ 14:22:50 #11
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_18344954
quote:
Op zondag 11 april 2004 13:42 schreef Alohagirl het volgende:
En is de nuvaring niet iets dat je gebruikt als je ongesteld bent om het bloed in op te vangen? Dat lijkt me helemaal niks
Je vergist je met de softcup

De nuvaring is een anticonceptiemiddel, waarbij de hormonen in een ring zitten die je drie weken in de schede hebt zitten, waarna je hem een week uithebt. In die week wordt je ongesteld en na die week doe je weer een nieuwe ring in. Je hoeft niet meer iedere dag aan een pil te denken ofzo, en ze hebben zelfs een SMS service die je waarschuwt wanneer je de ring in of uit moet doen...

Werkt ook perfect bij het uitstellen van de ongesteldheid. Ik heb zelf helemaal geen doorbraakboedingen en dat is bij de pil wel anders...

[ Bericht 0% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 11-04-2004 14:23:58 (tiepfaut) ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_18345334
quote:
Op zondag 11 april 2004 13:57 schreef Alohagirl het volgende:

[..]

Was je voordat je met de pil begon ook al regelmatig ongesteld?
Yep, cyclus van precies 31 dagen om exact te zijn.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_18345403
quote:
Op zondag 11 april 2004 14:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Je vergist je met de softcup

De nuvaring is een anticonceptiemiddel, waarbij de hormonen in een ring zitten die je drie weken in de schede hebt zitten, waarna je hem een week uithebt. In die week wordt je ongesteld en na die week doe je weer een nieuwe ring in. Je hoeft niet meer iedere dag aan een pil te denken ofzo, en ze hebben zelfs een SMS service die je waarschuwt wanneer je de ring in of uit moet doen...

Werkt ook perfect bij het uitstellen van de ongesteldheid. Ik heb zelf helemaal geen doorbraakboedingen en dat is bij de pil wel anders...
Voel je zo'n ding niet zitten dan? Lijkt mij niks nl.
  zondag 11 april 2004 @ 14:53:39 #14
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_18345640
iemand ervaring met de nuva ring?

dat is de rede Mwanatabu dat je even deze topic moet doorlezen .... dan krijg je een idee door ervaringen van anderen.
pi_18356097
Hoe is je gewicht?
Bij een laag lichaamsgewicht kan het zijn dat de menstruatie wegblijft.
Verder zou ik toch denken dat je hormonen van slag zijn, iets anders kan ik niet bedenken ( aangezien je niet zwanger bent)
Ik zou even een bezoekje aan de huisarts brengen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')