abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18342864
Ik heb een tijdje terug van die nep-converse gekocht, halfhoge bij de Sasha, heel leuk allemaal, alleen had ik ze in de keuken laten staan 's nachts en daar zitten onze honden (een puppie en een oudje) en nu heeft onze puppie dus van 1 schoen de veters kapot gebeten maar nu kan ik nergens nieuwe veters vinden die lang en breed genoeg zijn Weet iemand waar ik zulke veters kan bestellen? Ze moeten voor minstens 9 gaatjes zijn en ongeveer 1 cm breed...ohw en wit
pi_18349379
''Zou ik alsjeblieft veters mogen hebben voor negen gaatjes?''
hoelang waren ze dan?
pi_18350598
Mijn ervaring is dat je beter de veter op kan meten en dan kijkt met 'hoeveel-gaatjes-veters' dat overeenkomt..
Vaak gebruik ik veters voor minder gaatjes dan dat mijn schoenen daadwerkelijk hebben
pi_18358098
Het zijn ook meer gaatjes, maar ik had veters gekocht die te smal bleken te zijn en die waren voor 9 gaatjes, maar die zitten goed...de schoen zelf heeft dacht ik 11 gaatjes fso...
pi_18363718
quote:
Op maandag 12 april 2004 00:04 schreef Inu het volgende:
Het zijn ook meer gaatjes, maar ik had veters gekocht die te smal bleken te zijn en die waren voor 9 gaatjes, maar die zitten goed...de schoen zelf heeft dacht ik 11 gaatjes fso...
misschien kan je hier wat vinden??

http://www.romarworks.nl/veters/producten.php
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')