abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18342474
Ik vroeg me af waarom het merk ONLY in een keer zo bekend is geworden. Elk meisje zie je tegenwoordig haast een broek aan hebben van dit merk.
Hoe kan dat, dat het in een keer zo populair is.
Ik heb er namelijk nog geen reclame van gezien!
En richt het merk zich vooral op meisjes/vrouwen of hebben ze ook wel broeken en kleiding voor jongens/mannen
pi_18342506
ONLY WOMEN EN ONLY JOLING
pi_18342689
ONLY heeft alleen kleren voor meisjes/vrouwen voor zover ik weet en het is zo populair geworden omdat veel winkels het hebben...vero moda heeft het, duthler, sting, the store...Verder is het precies wat in is vaak en de spijkerbroeken gaan door tot een best grote maat, zodat iedereen er wel iets kan kopen...
pi_18345209
Ze hadden een tijd geleden vaak wel erg leuke kleding, vind het de laatste tijd erg tegenvallen. Mijn favoriete super geweldige tanktop is er ook van, ik baal dat ik er niet meer gekocht heb want er is nergens meer zoiets te krijgen.
pi_18347443
jaja ok
  zondag 11 april 2004 @ 16:38:14 #6
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18347878
Het is populair omdat het zo goedkoop is.. en ja het blijven Nederlanders he
pi_18351089
denk idd dat only zo polulair is omdat het vrij hippe kleding verkoopt die ook nog vrij goed zit en niet te duur is. ze maken vaak de kleding van de bekende merken na ( zo had diesel 2 jaar geleden die streepjes broeken/jasjes/rokjes) en only had deze enkele maanden later ook alleen 3x zo goedkoop
pi_18352701
ah goedkoop dat zal het dan wel wezen idd, een beetje net als cars maar dan mooier
  zondag 11 april 2004 @ 21:14:20 #9
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_18353856
quote:
Op zondag 11 april 2004 20:24 schreef vps het volgende:
ah goedkoop dat zal het dan wel wezen idd, een beetje net als cars maar dan mooier
ja dat is het en omdat gewoon superveel winkels het verkopen.
pi_18359476
Het is inderdaad goedkoop, wordt in veel winkels verkocht, en het is redelijk 'hip'.
Jammer dat de kwaliteit vaak prut is
amokaapjeeh O+
pi_18359752
Het is goedkoop, kwaliteit vind ik minder maargoed wat wil je voor die prijs en voor 1 of 2 seizoenen is het prima te doen, zit vaak goed, is hip
ik zou nooit mijn complete garderobe van Only aanschaffen maar er hangt toch elk jaar wel wat van Only in mijn kast.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_18367828
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:38 schreef Joran-Joran het volgende:
Het is populair omdat het zo goedkoop is.. en ja het blijven Nederlanders he
dat slaat nergens op, dan kan je net zo goed naar de markt/zeeman gaan ofzo

denk dat de kleding van only gewoon veel jongere meisjes aanspreekt..vaak lijkt de kleding die ze daar verkopen op kleding die ze in clips op mtv, tmf the box enzo aanhebben en het is idd niet al te duur

tijd terug was h&m super populair dat is nu allemaal goedkope troep geworden..vind ik dan he
pi_18370958
Only is wel een goed merk jah
pi_18432572
conclusie:
goedkoop merk wel modieus, niet voor mannen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')