Jij mag niet meer in FB komenquote:Op zondag 11 april 2004 13:18 schreef ruk het volgende:
jah maar ik had deze tog geopend daar???
YVONNE!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2004 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je verwart Pasen met kerstmis
Ja klopt, maar als er meer dan 4 posts in komen gaat ie automatisch naar ONZ. Dus je moet na 4 posts in een topic een nieuw topic in feedback openen. Is nog een bugje in dit forum.quote:Op zondag 11 april 2004 13:18 schreef ruk het volgende:
jah maar ik had deze tog geopend daar???
quote:Op zondag 11 april 2004 13:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als er meer dan 4 posts in komen gaat ie automatisch naar ONZ. Dus je moet na 4 posts in een topic een nieuw topic in feedback openen. Is nog een bugje in dit forum.
castreren????quote:Op zondag 11 april 2004 13:20 schreef ruk het volgende:
wrom niet???
hoe kan ik me kuisje wegkrijgen dan???
quote:Op zondag 11 april 2004 13:20 schreef madmatt het volgende:
[..]
YVONNE!!!!!!
i love you!!!!
ik heb een chronisch sextekortkan je me iemand sturen (lieftst vrouwelijk)
LOL!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2004 13:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als er meer dan 4 posts in komen gaat ie automatisch naar ONZ. Dus je moet na 4 posts in een topic een nieuw topic in feedback openen. Is nog een bugje in dit forum.
is dat een ja????quote:Op zondag 11 april 2004 13:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg klein kutpubertje, iedereen probeert je te helpen, en je neemt geen hulp aan,quote:Op zondag 11 april 2004 13:21 schreef ruk het volgende:
waarom doen jullie zo stom???
quote:Op zondag 11 april 2004 13:17 schreef Missbeauty het volgende:
Ach..... Jullie moeten Rukkie niet zo pesten....![]()
Euhm...quote:Username: Missbeauty
Geslacht: Man
met of zonder komkommer?quote:Op zondag 11 april 2004 13:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
fiets kopuh?
quote:Op zondag 11 april 2004 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg klein kutpubertje, iedereen probeert je te helpen, en je neemt geen hulp aan,
je hebt nu FOKpik!Straf, voor straf blijft de vrachtwagen er voor altijd staan
Ja, ga jij ff behulpzaam doen tegen die puberquote:Op zondag 11 april 2004 13:22 schreef Dagonet het volgende:
Hey ruk, als je nou een blanco plaatje van 60x60 neerzet he, dan heb je alleen maar dat je een vierkantje ziet.
Heb je tenminste geen vrachtwagen meer
jij mag m dr gratis bijquote:Op zondag 11 april 2004 13:23 schreef madmatt het volgende:
[..]
met of zonder komkommer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |