Nee, we hebben je genoeg geholpen kleine snotneus..quote:Op zondag 11 april 2004 13:10 schreef ruk het volgende:
kan iemand me d'r is een keer mee helpen dan???
quote:Op zondag 11 april 2004 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, we hebben je genoeg geholpen kleine snotneus..
valt me op dat je steeds liever word omaquote:Op zondag 11 april 2004 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onaardig zeg, we zijn er toch voor elkaar? Als we allemaal elkaar eens een handje toereiken dan zou de wereld een heel stuk beter zijn. Vrede hier op fok.quote:Op zondag 11 april 2004 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
he ruk mooi plaatje!!!!quote:Op zondag 11 april 2004 13:14 schreef ruk het volgende:
jah egt niet!!!!
het enigste wat jullie de hele tijd doen is zegge dat ik me plaatje er heb staan als ik hem er niet heb staan
en als ik me plaatje weghaal en een kruisje zie zegge jullie dat ik me plaatje er heb staan
jullie helpe me egt niet!!!
we zijn hier ook niet om te helpenquote:Op zondag 11 april 2004 13:14 schreef ruk het volgende:
jah egt niet!!!!
het enigste wat jullie de hele tijd doen is zegge dat ik me plaatje er heb staan als ik hem er niet heb staan
en als ik me plaatje weghaal en een kruisje zie zegge jullie dat ik me plaatje er heb staan
jullie helpe me egt niet!!!
ruk r op los deel #quote:Op zondag 11 april 2004 13:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
zullen we dr n reeks van maken
de avonturen van kleine ruk
hij snapt er ook geen ruk vanquote:Op zondag 11 april 2004 13:15 schreef ruk het volgende:
jah hoe moet ik dat doen dan???
heb jij d'r vestand van???
he ruk kan jij ook je oog likken?quote:Op zondag 11 april 2004 13:16 schreef ruk het volgende:
JAH HOU ES OP!!!
Cool relax en vooral niet schreeuwen. blijf kalm, verander je mail adres en druk op de passmailerquote:Op zondag 11 april 2004 13:16 schreef ruk het volgende:
JAH HOU ES OP!!!
quote:Op zondag 11 april 2004 13:16 schreef madmatt het volgende:
[..]
he ruk kan jij ook je oog likken?
wat bodeol je?quote:Op zondag 11 april 2004 13:17 schreef ruk het volgende:
heh????
Je verwart Pasen met kerstmisquote:Op zondag 11 april 2004 13:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
. Vrede hier op fok.
dat zegt een boer die pap vreet en zn bek verbrandtquote:Op zondag 11 april 2004 13:17 schreef ruk het volgende:
heh????
Hej, schreeuw eens niet zo, wel een beetje beleefd blijven tegen de enkeling die je nog wilt helpenquote:Op zondag 11 april 2004 13:16 schreef ruk het volgende:
JAH HOU ES OP!!!
waag nog een poging, deze is de weg kwijtgeraaktquote:Op zondag 11 april 2004 13:18 schreef ruk het volgende:
jah maar ik had deze tog geopend daar???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |