En deze kerel zit volgens Nintendo op een andere phylosophische weg??? Dit lijkt wel uit de mond te komen van Iwata zelf!quote:DD: I think that the next generation of consoles will be more competitive. The differences between the different platforms will become smaller and smaller. Nintendo has always de-emphasized technology, so the GameCube can do some things better than the Xbox can, but you've never heard our group saying we're better than the Xbox. We're focused on quality games, and other groups are talking about their technology and 'self-healing hardware', and I think that's all meaningless.
Denis Dyack: je bent briljant!quote:When I go to buy a book, I look for authors. I don't look for what kind of paper it was printed on. Collaboration is going to become essential.
ze gaan toch nogsteeds spellen voor nintendo maken? ze gaan alleen voor meerdere consoles spellen maken, dat betekent nog niet dat ze de gamecube helenmaal links laten liggen...quote:Op woensdag 14 april 2004 18:23 schreef BMH het volgende:
[..]
het is toch niet logisch! SK heeft net MGS:TTS gemaakt voor de cube. En Denis Dyack (directeur) zit de hele dag in elk interview te zeggen hoe cool het is om met nintendo samen te werken.
Quotes van Dyack:
[..]
[..]
It just doesn't make any sense!!
lees eens een paar posts boven de post van jouw qoutequote:Op woensdag 14 april 2004 18:52 schreef capibar het volgende:
[..]
ze gaan toch nogsteeds spellen voor nintendo maken? ze gaan alleen voor meerdere consoles spellen maken, dat betekent nog niet dat ze de gamecube helenmaal links laten liggen...
Maar de reden waarom ze uitelkaar zijn klopt niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:52 schreef capibar het volgende:
[..]
ze gaan toch nogsteeds spellen voor nintendo maken? ze gaan alleen voor meerdere consoles spellen maken, dat betekent nog niet dat ze de gamecube helenmaal links laten liggen...
idd, dit is wel het laatste wat ik had gedacht, dat nintendo en silicon knights uit elkaar zouden gaan. Zoals jij ook al eerder zij, ze kunnen goed met elkaar overweg en ze vinden het eigenlijk fantastisch om met elkaar samen te werkenquote:Op woensdag 14 april 2004 18:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar de reden waarom ze uitelkaar zijn klopt niet.
wat hebben die xboxers nou weer met nintendo te makenquote:Op woensdag 14 april 2004 19:59 schreef gamecube_master het volgende:
sjonge jonge, wat kunnen ze nieuws verdraaien op www.xboxarena.nl
Silicon Knights verlaat Nintendo
Uit meerdere bronnen hebben we vernomen dat Silicon Knights (bekend van GameCube krakers Eternal Darkness en Metal Gear Solid: The Twin Snakes) Nintendo heeft verlaten. Reden hiervoor zijn de vele bemoeienissen van Nintendo tijdens het ontwikkelen van games.
Silicon Knights heeft tevens het vermoeden doen geven dat er al games in ontwikkeling zijn voor andere systemen. Dus misschien zit er wel een Xbox game aan te komen van het Canadese Silicon Knights. Only time will tell, en als die tijd komt, lees je het natuurlijk hier.
Reden hiervoor zijn de vele bemoeienissen van Nintendo tijdens het ontwikkelen van games.
dat klopt totaal niet, silicon knights wil ook games maken voor andere consoles (als het wel klopt dat silicon knights weg gaat bij nintendo)
het zou het geval zijn dat silicon knights bij nintendo weggaat en dan ook voor andere consoles zou willen ontwikkelen, maar ze zeggen bij dit artikel dat silicon knights het niet fijn werken vind met nintendo, wat dus helemaal niet het geval isquote:Op woensdag 14 april 2004 20:29 schreef capibar het volgende:
[..]
wat hebben die xboxers nou weer met nintendo te maken![]()
als silicon knights idd weggaat dan denk ik dat dit het is:quote:Op woensdag 14 april 2004 21:01 schreef pkwarts het volgende:
wat ik me afvraag is HOE kan silicon knights weggaan? ik hoorde wel eens vaker in dit topic dat nintendo een meerderheid in aandelen had.
Dus OF ze hebben silicon knights aan silicon knights verkocht (je snapt wat ik bedoel) of aan iemand anders. dat laatste denk ik niet.
Waarom hebben ze ze dan weggedaan? omdat nintendo niet meer in sk (vanaf nu ga ik ze zo noemen) geloofde (vast niet, na een paar goede spellen) of omdat sk niet meer met nintendo wilde werken en nintendo zo lief en aardig was om ze dan 'vrij' te laten (lijkt me ook stug, want hoe je het ook ziet, nintendo blijft een bedrijf en geen liefdadigheidsinstelling.)
als ze dat niet willen, dan doen ze dat toch niet? ze hebben nog steeds de meeste aandelen, dus waar zorgen over maken?quote:nintendo wil niet dat hetzelfde gebeurt als rare, dus opgekocht wordt door een ander bedrijf
Nintendo is eigenlijk de helft van SK. SK bestaat namelijk uit EAD mensen + een paar gekke canadezen.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:11 schreef pkwarts het volgende:
ja maar behoud nintendo dan nog steeds de meeste aandelen?
[..]
als ze dat niet willen, dan doen ze dat toch niet? ze hebben nog steeds de meeste aandelen, dus waar zorgen over maken?
idd, hoe kan een bedrijf (sk) dat voor de helft bestaat uit een ander bedrijf (nintendo) dat ook de baas is met elkaar splitsen? dan valt het bedrijf toch uit elkaar omdat ze hun andere gedeelte (nintendo) en leiding niet meer hebben?quote:Op woensdag 14 april 2004 21:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo is eigenlijk de helft van SK. SK bestaat namelijk uit EAD mensen + een paar gekke canadezen.
It doesn't make sense!!!!
maar je bent het eens met me dat het gewoon onlogisch is als ze uit elkaar gaan? ze zijn bijna gemaakt voor elkaar. Silicon knights heeft nog nooit zulke goeie spellen gemaakt nu ze bij nintendo zittenquote:Op woensdag 14 april 2004 22:26 schreef rockstah het volgende:
mjah, je weet maar nooit met die canadezen
nouja, silicon knights kan nog steeds een cube game maken als ze weg zouden gaan bij nintendo.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:34 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
TOO human!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Silicon Knight toch niet weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |