abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:25:01 #126
8369 speknek
Another day another slay
pi_18399087
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:13 schreef rockstah het volgende:
je hoeft toch alleen de dingen die rood zijn te scannen voor 100%? dus zoveel werk is dat niet
Hmja volgens mij heb ik ook een keer gehad dat dat niet zo was... Staat dat ergens aangegeven?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 13 april 2004 @ 20:46:54 #127
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_18401487
van welke spellen zijn silicon knights bekend, ik hoorde namelijk dat ze nu ook voor de xbox en ps2 gaan ontwikkelen.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  dinsdag 13 april 2004 @ 20:48:22 #128
66083 Platina
78th Element
pi_18401528
Eternal Darkness, Metal Gear Solid: The Twin Snakes en Too Human, al lijkt het me sterk dat ze voor xbox en ps2 gaan ontwikkelen. bron?
pi_18401906
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:46 schreef pkwarts het volgende:
van welke spellen zijn silicon knights bekend, ik hoorde namelijk dat ze nu ook voor de xbox en ps2 gaan ontwikkelen.
silicon knights is 2th party, van nintendo, lijkt me raar als die ook gaat ontwikkelen voor andere consoles, of zij gaan ook weg net zoals rare
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:02:27 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_18401927
http://cube.ign.com/articles/506/506189p1.html

Mja, jammer. Alhoewel ze niet zeggen dat ze voor andere consoles gaan ontwikkelen, hebben ze nu wel de mogelijkheid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:03:13 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_18401943
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:01 schreef gamecube_master het volgende:
silicon knights is 2th party, van nintendo, lijkt me raar als die ook gaat ontwikkelen voor andere consoles, of zij gaan ook weg net zoals rare
1st, 2nd, 3rd, 4th .
pi_18402098
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:02 schreef speknek het volgende:
http://cube.ign.com/articles/506/506189p1.html

Mja, jammer. Alhoewel ze niet zeggen dat ze voor andere consoles gaan ontwikkelen, hebben ze nu wel de mogelijkheid.
jammer, ik had liever dat ze bij nintendo bleven en daar ook al hun tijd in zouden steken , hopelijk blijven ze wel nog steeds veel tijd in nintendo games steken
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:31:19 #133
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_18402699
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:09 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

jammer, ik had liever dat ze bij nintendo bleven en daar ook al hun tijd in zouden steken , hopelijk blijven ze wel nog steeds veel tijd in nintendo games steken
quote:
Asked if today's news meant Silicon Knights would not continue to develop for Nintendo platforms, Denis Dyack said: "No it doesn't. It's possible that we may do another game with Nintendo, actually. It just means that we've decided to break our exclusivity with Nintendo."
hmm het is mogelijk dat ze nog een spel met nintendo maken.
dat klinkt niet echt hoopvol.
pi_18403114
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:31 schreef capibar het volgende:

[..]

[..]

hmm het is mogelijk dat ze nog een spel met nintendo maken.
dat klinkt niet echt hoopvol.
dat vind ik echt het laatste wat ze kunnen doen, silicon knights maakt verschrikkelijk goeie games en nintendo heeft ze juist nodig, en dan laat nintendo het zo lopen, echt dom hoor. ik begin nu echt te twijfelen of nintendo door moet gaan met de N5 ontwikkelen, Satoru Iwata had juist aangekondigd dat ze meer aandacht zou besteden aan 3th party ontwikkelaars, ik vind het echt dom dat ze nog zo door gaan met alle developers weg te laten gaan. ik vond het al vreselijk erg dat rare bij nintendo weg ging maar nu lijkt het echt alsof nintendo helemaal niet moeite doet om hun developers bij zich te houden, je zult zien dat microsoft weer met een bak geld silicon knights koopt
  dinsdag 13 april 2004 @ 22:20:35 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18404144
Ja, aan de ene kant kut, want ze waren een getalenteerd bedrijfje natuurlijk, maar. net als met Rare, komt er niet echt veel van hun uit. Maar ik had ze liever zien blijven
quote:
Satoru Iwata, de directeur van Nintendo of Japan, heeft lang gesproken met de website GameSpy over allerlei interessante zaken. We hebben hieronder voor je opgesomd wat er zoals door de Japanner in het interview werd gezegd:

Nintendo is niet van plan, ondanks dat het goed klinkt, om een draagbare GameCube en Game Boy Advance in één uit te brengen.

Iwata geeft toe dat Nintendo het zwaar heeft met concurrenten als Microsoft en Sony vergeleken met de concurrentie vroeger (zoals Sega). Hij geeft ook toe dat mede als gevolg van de concurrentie de winst wat tegenvalt.

Iwata vindt dat Microsoft bij de opvolger van de Xbox puur kijkt naar verbetering van technologische kracht van de machine, terwijl Nintendo juist probeert het ontwikkelen voor hun nieuwe machine makkelijker te maken.

"Zolang mensen spellen op hun TV blijven spelen, maken wij winst uit ons huidige bedrijfsplan", aldus Iwata.

Iwata benadrukte het belang van third party ontwikkelaars. Nintendo is er op uit in de toekomst nog meer samenwerkingen te starten met als doel het uitbrengen van nieuwe software.

Nintendo is niet van plan zich meer te gaan richten op de oudere gamers. Iwata gaf toe dat er steeds meer oudere gamers bij komen en dat dit een reden kan zijn voor mindere prestaties van Nintendo de laatste tijd. Toch blijft hij zeggen dat Nintendo een zo breed mogelijk publiek wil blijven aanspreken en zich dus ook blijft richten op het jongere publiek.

Nintendo is niet, zoals Sony, van plan om hardware te bouwen waarmee ontwikkelaars niet meteen overweg kunnen. Iwata zegt dat Nintendo het liefst met bekende hardware werkt, om zo de ontwikkeling van games te vergemakkelijken.

Iwata heeft het over de opvolger van de GameCube, die hij voor het gemak GCNext noemt. Hij zegt dat men er hard mee aan het werk is en dat men zich eerder richt op vernieuwende gameplay dan om state-of-the-art techniek: "Nintendo is working on its next-generation system. Allow me to call it GCNext or GCN. The abilities of GCNext will be different from what you have seen from consoles in the past. What Nintendo is currently discussing is not about state-of-the-art technology for enhancing processing power. But what I and Mr. Miyamoto are discussing is what should be done to entertain people in a new way; and in order to achieve this, what functionality must be added to our current technology."

Iwata geeft toe dat de GameCube te laat gelanceerd was om nog volledig met Sony's Playstation 2 te concurreren. Terwijl de GameCube stukken makkelijker is om games voor te ontwikkelen, kregen developers met de Playstation 2 al een lange tijd de kans om er aan te wennen omdat de Cube op zich liet wachten. Hierdoor was het grote voordeel van de GameCube voor ontwikkelaars meteen een stuk minder groot.
Dit is dan wel weer hoopvol. En tis ook de waarheid, Cube te laat, weinig 3rd party devvers.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_18405016
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:45 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

dat vind ik echt het laatste wat ze kunnen doen, silicon knights maakt verschrikkelijk goeie games en nintendo heeft ze juist nodig, en dan laat nintendo het zo lopen, echt dom hoor. ik begin nu echt te twijfelen of nintendo door moet gaan met de N5 ontwikkelen, Satoru Iwata had juist aangekondigd dat ze meer aandacht zou besteden aan 3th party ontwikkelaars, ik vind het echt dom dat ze nog zo door gaan met alle developers weg te laten gaan. ik vond het al vreselijk erg dat rare bij nintendo weg ging maar nu lijkt het echt alsof nintendo helemaal niet moeite doet om hun developers bij zich te houden, je zult zien dat microsoft weer met een bak geld silicon knights koopt
Het loopt wel los denk ik Silicon Knights blijft games ontwikkelen voor de cube dus daar over hoeven wij ons geen zorgen te maken alleen ze kunnen nu ook voor de PS2 XBox games ontwikkelen
  dinsdag 13 april 2004 @ 23:13:30 #137
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_18405532
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:52 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Het loopt wel los denk ik Silicon Knights blijft games ontwikkelen voor de cube dus daar over hoeven wij ons geen zorgen te maken alleen ze kunnen nu ook voor de PS2 XBox games ontwikkelen
je had toch niet kunnen verwachten dat ze voor eeuwig bij nintendo bleven....
pi_18406478
Waren er al screens van het laatst aangekondigde Legend of Golfer langs gekomen ?

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 14 april 2004 @ 00:10:17 #139
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_18406709
Pfoe... of dat spel tegen Tiger Woods opkan?
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 14 april 2004 @ 00:11:07 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18406723
Nee, die kan niet tegen Tiger op Ik snap ook niet dat er zo'n game uitkomt Maar goed, ieder zijn ding.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 14 april 2004 @ 07:10:48 #141
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_18409560

LEON!! uit RE4
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 14 april 2004 @ 07:15:08 #142
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_18409578
Silicon Knights Weg bij Nintendo!!!
quote:

April 13, 2004 - IGNcube today learned that Canada-based development studio Silicon Knights has ended its second-party status with Nintendo Co. Ltd. The company will effective immediately be allowed to develop software for multiple consoles including Microsoft's Xbox and Sony's PlayStation platforms.

Though no official reason was given for the decision, IGNcube speculates that the philosophies of the two companies did not mesh. Silicon Knights has always been a very content-driven studio with strong beliefs in the elements of game creation including story, artistry, sound, and technology. Nintendo has recently downplayed the role of technology in game creation and has been known to de-emphasize story, graphics and sound in favor of classic play mechanics.
"Silicon Knights and Nintendo have agreed to mutually part ways," Silicon Knights' president Denis Dyack told IGNcube.

"Nintendo and Silicon Knights have reached an agreement allowing Silicon Knights to pursue its vision of videogame entertainment with other companies," said a Nintendo of America spokesperson. "Nintendo respects the creative work of Silicon Knights and the parties have left the door open to work on future projects that meet the creative vision of both companies."

Asked if today's news meant Silicon Knights would not continue to develop for Nintendo platforms, Denis Dyack said: "No it doesn't. It's possible that we may do another game with Nintendo, actually. It just means that we've decided to break our exclusivity with Nintendo."

Dyack confirmed that Silicon Knights is now fully able to develop for competing consoles as well.

An official announcement from Nintendo is expected in the coming weeks.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
pi_18409610
quote:
Op woensdag 14 april 2004 07:15 schreef BMH het volgende:
Silicon Knights Weg bij Nintendo!!!
[..]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
Er zijn ergere dingen hoor .... Maar dit komt wel in de buurt Maar ze hebben nog geen concrete plannen maar ze wilde de vrijheid hebben..... dus we kunnen voorlopig nog games van hun verwachten plus dat ze een Nintendo achtergrond hebben dus kost het hun veel moeite om voor bijvoorbeeld de XBox en/of playstation te ontwikkelen.
  woensdag 14 april 2004 @ 07:28:42 #144
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_18409620
quote:
Op woensdag 14 april 2004 07:27 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Er zijn ergere dingen hoor .... Maar dit komt wel in de buurt Maar ze hebben nog geen concrete plannen maar ze wilde de vrijheid hebben..... dus we kunnen voorlopig nog games van hun verwachten plus dat ze een Nintendo achtergrond hebben dus kost het hun veel moeite om voor bijvoorbeeld de XBox en/of playstation te ontwikkelen.
Ze maken eerst games voor de PS1 voor dat ze naar de N64 gingen.
pi_18410337
quote:
Ik snap ook niet dat er zo'n game uitkomt
In Japan zijn ze gek op Golf-games...!!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 14 april 2004 @ 09:57:23 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18410853
Ohw, dat verklaart een hoop
  woensdag 14 april 2004 @ 10:34:35 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_18411399
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 23:57 schreef PBateman1978 het volgende:
.
Iets zegt me dat je met gemak tegen die mensen aan kan schieten zonder dat ze weglopen .
  woensdag 14 april 2004 @ 10:42:19 #148
58560 Oksel
Gezellig.
pi_18411553
Hehe, speknek.

Die kutpostbode moet komen. Dan kan ik Metroid spelen!
pi_18411849
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Iets zegt me dat je met gemak tegen die mensen aan kan schieten zonder dat ze weglopen .
Ik vind het ook een beetje N64 graphics
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 14 april 2004 @ 11:18:32 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18412184
quote:
EA heeft haar mondje voorbij gepraat, het lijkt er op dat Viewtiful Joe 2 op de E3 komt, voor Playstation 2 en Gamecube.

Het vervolg van de prijswinnende Viewtiful Joe zit er aan te komen, en we krijgen er snel meer van te zien. Zoals velen van jullie wel weten, verzorgt EA de distributie van Capcom in Europa, en dus weten ze het 1 en ander te vertellen over de Japanse developer. Zo weet EA dit keer te melden dat Viewtiful Joe 2 met zekerheid op de E3 2004 komt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')