Vond de show wel leuk vroegerquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:34 schreef ASSpirine het volgende:
tekenfilm van zelda heb ik nooit echt gevolgd
dan was er ook nog de super mario show ofzo?
door 2 mensen, die zich als mario en luigi verkleden, gepresenteerd
echt stom(als ik het nu zie
)
Hoe kom je erbij dat ToS eerst op de PS2 uitkomtquote:Op maandag 12 april 2004 18:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Downgrade zal wel meevallen. Zo grafisch briljant zit dit spel nou ook weer niet in elkaar
.... en als dit spel echt goed is ga ik er echt geen jaar op wachten
En jij speelt Spinter Cell toch ook op de Cube![]()
ToS komt toch eerst naar de US cube over een maand of 2 en dan lijkt me snel naar de EU cube.. Als ze hem voor de PS2 willen uitbrengen dan zullen ze nog wel ff onderweg zijn met het porten van de code.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ToS eerst op de PS2 uitkomt
de gewone gba (sp) is regio vrij dus ik zou het raar vinden als die met regio's werktquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:22 schreef Vagere_Hein het volgende:
Weet iemand of het klopt dat je met een Europese GBA-player alleen maar Europese GBA-spellen kunt spelen?
http://tv.yahooligans.yahoo.com/play/ent/h/h/mario_latestquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:34 schreef ASSpirine het volgende:
tekenfilm van zelda heb ik nooit echt gevolgd
dan was er ook nog de super mario show ofzo?
door 2 mensen, die zich als mario en luigi verkleden, gepresenteerd
echt stom(als ik het nu zie
)
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:47 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg morgen eindelijk Metroid.
beterrr, die heb ik jammer genoeg welquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:22 schreef Oksel het volgende:
En dan niet de Player's Choice versie..!
Netjes. Ben zelf niet vies van de Player's Choice versies... maar vind de orignele toch mooier.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:22 schreef Oksel het volgende:
En dan niet de Player's Choice versie..!
wat is het verschil eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:32 schreef Oksel het volgende:
Is er ook een niet-players-choice-versie van Super Mario Sunshine?
Het begin is nogal weird van MP. Maar ik adviseer iedereen om em door te spelen. Hij word steeds beter! Beste game van deze generatie.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:33 schreef capibar het volgende:
[..]
wat is het verschil eigenlijk?
ik heb metroid trouwens geleent, maar ik vond hem niet echt spectaculair.
Ben zelf ff gestopt mijn backlog is een beetje te groot gewordenquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Het begin is nogal weird van MP. Maar ik adviseer iedereen om em door te spelen. Hij word steeds beter! Beste game van deze generatie.
Ik vond er geen fuck aan.....quote:Het begin is nogal weird van MP. Maar ik adviseer iedereen om em door te spelen. Hij word steeds beter! Beste game van deze generatie.
Nou ja, Nintendo kennende leek het me niet raar. Ik heb even uitgebreid gezocht en kwam erachter dat GB-player spellen uit alle regio's kan afspelen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
de gewone gba (sp) is regio vrij dus ik zou het raar vinden als die met regio's werkt
woei dat werd tijdquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:47 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg morgen eindelijk Metroid.
Scannen en Items verzamelen staat los van elkaar. Je kunt het spel dus ook met 100% uitspelen als je nix gescant hebt. D8 ik zo.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:54 schreef speknek het volgende:
Ik vind het jammer dat er een scanmeter in Metroid zit, je zit nu compulsief alles te scannen om maar honderd procent te halen, terwijl dat vrijblijvend zou moeten zijn. Dwz, ze zouden je meer moeten belonen door middel van hints.
whehehequote:Op dinsdag 13 april 2004 18:46 schreef flappiewappie het volgende:
ik zit nog steeds op 70% bij metroid,ongeveer een half jaar nu
je hoeft toch alleen de dingen die rood zijn te scannen voor 100%? dus zoveel werk is dat nietquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Scannen en Items verzamelen staat los van elkaar. Je kunt het spel dus ook met 100% uitspelen als je nix gescant hebt. D8 ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |