Die heb ik nog op videoband ergensquote:Op maandag 12 april 2004 12:39 schreef gamecube_master het volgende:
the super mario bros. super show

zijn ze echt zo leuk?quote:Op maandag 12 april 2004 14:06 schreef Platina het volgende:
Ben nu zelda show aan het kijken, die is echt goed. Fantastische tekenfilms man!

Goed idee, een game die op de Cube ontwikkeld wordt en dn gedowngrade wordt naar de PS2 halen voor de PS2 als je allebei de consoles hebtquote:Op maandag 12 april 2004 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Proest![]()
Wel jammer..... dan haal ik hem wel op PS2

Pacific Time Zone, acht uur dus.quote:Op maandag 12 april 2004 11:55 schreef gamecube_master het volgende:
6 uur hoor

quote:Op maandag 12 april 2004 14:06 schreef Platina het volgende:
Ben nu zelda show aan het kijken, die is echt goed. Fantastische tekenfilms man!

ik wist het wel!quote:Op maandag 12 april 2004 16:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Pacific Time Zone, acht uur dus.

geniaal!quote:Op maandag 12 april 2004 12:39 schreef gamecube_master het volgende:
the super mario bros. super show

Downgrade zal wel meevallenquote:Op maandag 12 april 2004 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed idee, een game die op de Cube ontwikkeld wordt en dn gedowngrade wordt naar de PS2 halen voor de PS2 als je allebei de consoles hebt

dit zijn 2 screens van de ps2 versie, niet echt veel verschil met de cube versiequote:Op maandag 12 april 2004 18:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Downgrade zal wel meevallen. Zo grafisch briljant zit dit spel nou ook weer niet in elkaar
.... en als dit spel echt goed is ga ik er echt geen jaar op wachten
En jij speelt Spinter Cell toch ook op de Cube![]()

Nee dat denk ik ook niet, maar je kent Noot he... zwaaaar fanboyquote:Op maandag 12 april 2004 19:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dit zijn 2 screens van de ps2 versie, niet echt veel verschil met de cube versie
[afbeelding]
[afbeelding]

dat is denk ik ook de kracht van de gamecube, erg veel goeie spellen in verhouding met het totale aanbodquote:Op maandag 12 april 2004 20:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet, maar je kent Noot he... zwaaaar fanboy
No offence Noot
Zal de laatste zijn die zegt dat Nintendo niks is. Vind alleen het spelaanbod discutabelRE4 bv is iets wat ik echt nog nooit op een console gezien heb.... ZOOOO MOOI
En van MP2 en WW2 verwacht ik ook veel

Het is dan natuurlijk ook een heel gaaf spel, jammer dat hij niet zo populair is. Volgens mij verkoopt ie niet zo veel.quote:Op maandag 12 april 2004 21:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Woei
Eindelijk Master difficulty unlocked bij F-Zero GX.
Begint zo langzamerhand mijn persoonlijke favoriet van deze hele generatie te worden..!!

er wordt ook niet zoveel over gepraat, en volgens mij heeft nintendo zelf nauwelijks aan promotie gedaan.quote:Op maandag 12 april 2004 22:08 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Het is dan natuurlijk ook een heel gaaf spel, jammer dat hij niet zo populair is. Volgens mij verkoopt ie niet zo veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |