nee? dat is de nieuwe, de herhaling is om 00.00 uur waar we het over hebben, dat sommige die gaan opnemenquote:Op zondag 11 april 2004 20:40 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is toch om 6 uur?
waarom kijken ze niet op hun sait?quote:Op zondag 11 april 2004 20:42 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nee? dat is de nieuwe, de herhaling is om 00.00 uur waar we het over hebben, dat sommige die gaan opnemen![]()
dat staat op de site!! het begint om 00.00 uurquote:Op zondag 11 april 2004 21:04 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom kijken ze niet op hun sait?
Je heb gelijk heb het aangepast... Cubezone is altijd heel laat met nieuwtjes inside gamer is vaak veel sneller ..quote:Op zondag 11 april 2004 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Opmerkingen over de OP:
Toevoegen NL'se winkels:
www.gcshop.nl
Cijfers websites:
Cubezone 3/5
Inside Gamer: 4/5
Ik vind tegenwoordig (sinds de update van IG) het een VEEL betere site dan CZ.
Verder:![]()
Nintendo
![]()
Sorry BMH is het goed dat de cijfers aangepast worden?quote:Op maandag 12 april 2004 10:39 schreef BMH het volgende:
Zomaar getallen aanpassen zonder toestemming te vragen van de schrijver. Foei!
Tuurlijk is dat goed. Je hoefte het niet te vragen hoorquote:Op maandag 12 april 2004 10:58 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Sorry BMH is het goed dat de cijfers aangepast worden?
Nu? Dat was al een tijd bekend hoor.quote:Op maandag 12 april 2004 11:27 schreef gamecube_master het volgende:
we zijn hem nu officieel kwijt als exclusive![]()
Waar maak je je druk om?quote:Op maandag 12 april 2004 11:27 schreef gamecube_master het volgende:
we zijn hem nu officieel kwijt als exclusive![]()
het was nog niet bevestigd door namcoquote:Op maandag 12 april 2004 11:29 schreef Fusion het volgende:
[..]
Nu? Dat was al een tijd bekend hoor.
ik heb hem toch liever als exclusive op de cube dan dat de ps2 er weer mee vandoor gaan, zo verliest de cube alle exclusivesquote:Op maandag 12 april 2004 11:30 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?
HIj komt pas uit in Europa als de GAmecube 2 er is
tja, daar moeten we denk ik Nintendo zelf voor aankijken. Namco wil gewoon verkopen, en de PS2 is daarvoor de console... Hoe zonde het ook is, de Cube wordt veel gekocht door Nintendo die-hards... maar niet door de gemiddelde gamer... hier in Europa althans.quote:Op maandag 12 april 2004 11:36 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik heb hem toch liever als exclusive op de cube dan dat de ps2 er weer mee vandoor gaan, zo verliest de cube alle exclusives
ja, ik hoop dat tales of symphonia alleen in japan wordt verkocht op de ps2, want dat kan ook nog het geval zijnquote:Op maandag 12 april 2004 11:41 schreef Retarded het volgende:
[..]
tja, daar moeten we denk ik Nintendo zelf voor aankijken. Namco wil gewoon verkopen, en de PS2 is daarvoor de console... Hoe zonde het ook is, de Cube wordt veel gekocht door Nintendo die-hards... maar niet door de gemiddelde gamer... hier in Europa althans.
Amerika loopt 6 uur achterquote:Op zondag 11 april 2004 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
De persconferenties worden gehouden op de enige dag dat ik college heb in de ochtend![]()
Dat is kut zeg
![]()
6 uur hoorquote:Op maandag 12 april 2004 11:49 schreef pkwarts het volgende:
los angeles ligt toch aan de west kust? loopt het daar dan niet iets van 8 uur achter?
gelukkig ben ik die dag vrij, vroeg opstaan dusquote:Op maandag 12 april 2004 11:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Amerika loopt 6 uur achter
Dus als je wakker word is het meeste nieuws er al![]()
Proestquote:Op maandag 12 april 2004 11:30 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?
HIj komt pas uit in Europa als de GAmecube 2 er is
dat bedoel ik nou, dit is nou de reden dat nintendo zo weinig 3th party exclusives heeft, want als een spel ook nog op een andere console uitkomt dan wordt hij niet op de cube gehaald, daarom gaan er steeds meer 3th party developers naar andere consoles of alleen multiconsole spellen maken voor de cubequote:Op maandag 12 april 2004 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Proest![]()
Wel jammer..... dan haal ik hem wel op PS2
Ja,... je hebt een punt hoorquote:Op maandag 12 april 2004 12:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat bedoel ik nou, dit is nou de reden dat nintendo zo weinig 3th party exclusives heeft, want als een spel ook nog op een andere console uitkomt dan wordt hij niet op de cube gehaald, daarom gaan er steeds meer 3th party developers naar andere consoles of alleen multiconsole spellen maken voor de cube
ik haal zelf nooit multiconsole spellen voor de cube,ik heb er nog geen één (kheb nu 17 spellen), en ze zijn bijna allemaal van nintendo zelf, er zijn maar weinig developers die nog exclusives maken voor de cube, de enige die dat nog een beetje doen zijn sega en capcom, maar capcom gaat binnenkort ook veel spellen die eerst voor de cube exclusive waren naar andere consoles uitbrengen. Nintendo moet veel meer zijn best doen om goeie contacten te houden met de 3th party ontwikkelaars, anders kan je binnenkort alleen maar van nintendo zelf spellen kopen, en een paar multiconsole spellen van EAquote:Op maandag 12 april 2004 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... je hebt een punt hoorIk haal ook alleen exclusive games voor de Cube... de multiconsole games haal ik het liefst op Xbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |