mario golfquote:Op zondag 11 april 2004 17:26 schreef Slomy het volgende:
Als het goed is hebben nu de meeste winkels met een demopod een nieuwe demodisk gekregen. Wij hadden hem op het werk ook binnen gekregen, maar wij hebben geen demopod meer. Geluk voor mij, want ik mocht zo de demodisk meenemen.
Eigenlijk (voor zoveer ik gezien heb) staan er maar 2 playable demo's op en dat zijn Mario Golf en Mario Kart, waarvan de eerste een uitgebreide demo is (mariokart is geloof ik maar een track). De rest zijn allemaal filmpjes.
Ohja.. ik ga hem vanavond weer even spelenquote:Op zondag 11 april 2004 17:37 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
mario golf
shit gammo gemistquote:Op zondag 11 april 2004 18:21 schreef Gamedemon het volgende:
wat een kuttekoppen bij gammo...
Je speelt met chris redfield zeggen ze bij resident evil 4
HAHAHAHAHA dat is stom zegquote:Op zondag 11 april 2004 18:21 schreef Gamedemon het volgende:
wat een kuttekoppen bij gammo...
Je speelt met chris redfield zeggen ze bij resident evil 4
Leon S. Kennedyquote:Op zondag 11 april 2004 18:54 schreef capibar het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA dat is stom zeg![]()
![]()
![]()
*kuch*
ehm... met wie speel je dan wel?![]()
fuck, precies het spel waar ik het meest naar uitkijkquote:Op zondag 11 april 2004 18:30 schreef Gamedemon het volgende:
lol RE4 was erin
Die heb ik al....maar het gaat om het idee. Je kunt nooit teveel RE4 zien.quote:Op zondag 11 april 2004 19:46 schreef BMH het volgende:
De link naar de beelden van RE4 uit Gammo staat in deel 80. Gepost door mij, dus tis niet veel zoeken.
oh die had ik al gezien, maar kan er nooit genoeg van krijgenquote:Op zondag 11 april 2004 19:46 schreef BMH het volgende:
De link naar de beelden van RE4 uit Gammo staat in deel 80. Gepost door mij, dus tis niet veel zoeken.
wees eens niet zo lui en kijk op hun sait.quote:Op zondag 11 april 2004 20:07 schreef rockstah het volgende:
ook gemistmaar het word morgen om half 1 herhaald als het goed is.
00.00 uurquote:Op zondag 11 april 2004 20:25 schreef capibar het volgende:
[..]
wees eens niet zo lui en kijk op hun sait.
van gammoquote:Op zondag 11 april 2004 20:35 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dan begint de aflevering?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |