abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18439220
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:08 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Het probleem met Lik-sang is dat je daar met mogelijke dounekosten zit. Je weet uiteindelijk dus nooit zeker hoe duur het wordt. Het zou evenwel handig zijn als hij in het overzicht opgenomen wordt want als het prijsverschil maar groot genoeg is dan boeit die heffing niet. Goed werk trouwens, Mezzin.
Tnx!!!!

Ik zal kijken wat ik kan doen voor lik-sang... moet ff zien of het wel mogelijk is.
Maar welke games van lik-sang??? de JAP of ook de US en PAL????

[ Bericht 4% gewijzigd door MeZZiN op 15-04-2004 11:39:21 ]
pi_18439877
Go MeZZiN
  donderdag 15 april 2004 @ 11:57:09 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18439922
Inderdaad, mooi werk. DVDCrave en DVDSoon dus. Mensen met goede ervaringen daar?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_18440370
DVDSoon is erg goed alleen lange levertijd... verder heel snel met reacties op emails...
Hmmm misschien moet ik ook nog een review stukje maken op de site zodat mensen hun reactie kunnen geven op internet winkels en/of shops.

Ik heb nu 34 games in de lijst en in totaal 140 ofzo koppelingen naar de verschillende shop pagina's. gaat goed zo...

als jullie trouwens nog verzoek games hebben zeg het maar.. ik ben nu gewoon maar een aantal aan het invoeren....
  donderdag 15 april 2004 @ 12:17:09 #255
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18440407
Of een score systeem met sterretjes
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_18440490
quote:
Op donderdag 15 april 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of een score systeem met sterretjes
Zolang het maar geen nintendo sterretjes zijn

Ik zie het al... ik ga me gewoon een aantal dagen opsluiten en die site helemaal maken zoals tweakers price watch .... hmmm volgende stap misschien. maar ik wil wel een score systeem maken voor gameshops met reacties. Vind ik zelf ook wel pretig. Dus dat is voor versie nummer 0.9 zit nu nog op 0.5 ofzo
  donderdag 15 april 2004 @ 12:22:13 #257
8369 speknek
Another day another slay
pi_18440522
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
Waarvoor is in godsnaam een MP nodig?

Metroid Prime gaat (wat mij betreft) toch vooral om in je eentje onbekende planeten te verkennen. Op een Goldeneye-achtige MP zit ik in elk geval niet te wachten.
Ik zou het op zich nog wel leuk vinden als het een soort assault / splintercell2 idee is. Dus drie space pirates die iets moeten verdedigen en een samus die er doorheen moet komen.
Maar dat werkt splitscreen niet echt.

Multiplayer met vier Samusen hoeft van mij ook niet zo nodig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_18440542
Oh trouwens ik ben niet vanplan om andere consoles (XBox of PS2 te gaan invoeren..... ) misschien alleen nog PC games als ik zin heb. Maar voor nu is het alleen maar nintendo ONLY .
  donderdag 15 april 2004 @ 12:23:47 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18440554
quote:
Op donderdag 15 april 2004 12:20 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Zolang het maar geen nintendo sterretjes zijn

Ik zie het al... ik ga me gewoon een aantal dagen opsluiten en die site helemaal maken zoals tweakers price watch .... hmmm volgende stap misschien. maar ik wil wel een score systeem maken voor gameshops met reacties. Vind ik zelf ook wel pretig. Dus dat is voor versie nummer 0.9 zit nu nog op 0.5 ofzo
Als je tussendoor maar wel genoeg gamed!
pi_18440601
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:08 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Tnx! Doet me goed ...

Ik zit nog te denken hoe ik intertoys er mee kan intergeren.... (het is namelijk veeeeeeeel handwerk. (lol heb zelf Billy Hatcher ook gehaald bij de intertoys) . Ik moet ff zien hoe ik NTSC / PAL scheiding kan maken. Is ook wel handig. Moet ook nog ff kijken of ik een GBA en NGC page apart ga maken. Moet nog ff zien hoe ik het doe. Plus ik moet nog ff kijken hoe ik bij sommige internet winkels porto kosten moet bereken.
* Retarded ziet zijn geest al verdwalen dat dit kleine ... projectje veel tijd gaat kosten...
[..]

Als jij kijkt bij http://www.mezzin.com/games/pricecompare/pricecompare.php zie je dat ie bij de FRS voor 19.99 euro ligt dus je kan er niet echt een buil aanvallen.
Dat wist ik al, en daarom vroeg ik het (voor mij issie trouwens maar 16 euro )
pi_18440644
quote:
Op donderdag 15 april 2004 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je tussendoor maar wel genoeg gamed!
Oh ja dat moet ook nog gebeuren.... hmmmm tja ehhhh... hmmm lastig Nog steeds zelda OoT uitspelen....
pi_18440669
quote:
Op donderdag 15 april 2004 12:25 schreef Retarded het volgende:

[..]

Dat wist ik al, en daarom vroeg ik het (voor mij issie trouwens maar 16 euro )
Ik heb zelf zoiets van ik haal hem wel lijkt wel leuk voor de afwisseling.... voor 19 euro geen geld.
pi_18440761
quote:
Op donderdag 15 april 2004 12:29 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Ik heb zelf zoiets van ik haal hem wel lijkt wel leuk voor de afwisseling.... voor 19 euro geen geld.
Ik ben bijna blut, dus moet mn geld goed besteden. Ik heb verder nog Ikaruga liggen voor 24 euro, en Vexx voor 12 euro.. en kan maar 1 game kopen dussssssss
pi_18441680
quote:
Op donderdag 15 april 2004 12:33 schreef Retarded het volgende:

[..]

Ik ben bijna blut, dus moet mn geld goed besteden. Ik heb verder nog Ikaruga liggen voor 24 euro, en Vexx voor 12 euro.. en kan maar 1 game kopen dussssssss
Ik zou hem dan nog niet halen je moet er van houden... ik heb hem ff gespeeld op een demo pod en vond het wel leuk. maar of ik het geweldig vond nee maar leuk genoeg voor 19 euro.
pi_18442070
Hoe kan ik mijn Gamecube trouwens aansluiten op een surroundset?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_18442341
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:15 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Ik zou hem dan nog niet halen je moet er van houden... ik heb hem ff gespeeld op een demo pod en vond het wel leuk. maar of ik het geweldig vond nee maar leuk genoeg voor 19 euro.
16 euro
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
moet je volgens mij een aparte kabel halen. Volgens mij zit er een speciale aansluiting bij, maar welke kabel dat precies is weet ik niet.
pi_18443009
mezzin, kan je dat nog es uitleggen wat je gata doen?
heb het niet echt gevolgd
  donderdag 15 april 2004 @ 14:22:30 #268
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_18443030
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon de RGB kabel in je TV drukken, en de TV in je versterker. Als je een game speelt die Dolby Pro Logic 2 ondersteunt zal je versterker daarheen schakelen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_18443164
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:21 schreef ASSpirine het volgende:
mezzin, kan je dat nog es uitleggen wat je gata doen?
heb het niet echt gevolgd
Ik heb een prijsvergelijkings site gemaakt voor onze geliefde CUBE zodat je kan zien waar je game het goedkoopste is.

het adres is http://www.mezzin.com/games/pricecompare/pricecompare.php
pi_18443249
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:22 schreef BMH het volgende:
Gewoon de RGB kabel in je TV drukken, en de TV in je versterker. Als je een game speelt die Dolby Pro Logic 2 ondersteunt zal je versterker daarheen schakelen.
Ah, ok, thanks!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_18443609
quote:
Ik ben heeeel dom, maar hoe krijg ik de TV in mijn versterker ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_18443640
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben heeeel dom, maar hoe krijg ik de TV in mijn versterker ?
Een grote hamer pakken en hem dan klein slaan tot ie past....

Maar je heb toch van die tulp aanstluitingen die kan je verbinden met je versterker....
pi_18443782
quote:
Maar je heb toch van die tulp aanstluitingen die kan je verbinden met je versterker....
Ik snap het al Ik heb een RGB scart zonder tulpaansluitingen
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_18443818
daar kon je een adapter voor krijgen.... maar weet niet precies waar maar het is al eens eerder ter spraken gekomen hiier.
  donderdag 15 april 2004 @ 15:57:47 #275
58560 Oksel
Gezellig.
pi_18445031
quote:
Megaman Anniversary Collection

CAPCOM® BRINGS TOGETHER THE ULTIMATE MEGA MAN™ ANTHOLOGY IN THE MEGA MAN™ ANNIVERSARY COLLECTION
The Mega Man Anniversary Collection will include the following features:
10 Mega Man games on one disk –
Mega Man 1 through Mega Man 8.
Two never before released in the US Mega Man arcade games: Mega Man the Power Battle and Mega Man 2 the Power Fighters.
Additional content – Unlock hidden original artwork, producer interviews, footage from the original TV commercials, anime videos and information about the entire franchise.
Updated soundtracks.
Nice 26 euri.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')