Autorijden wordt weer leuk!!! (filmpje!) uit dat topicquote:Op zondag 11 april 2004 01:26 schreef Massive het volgende:
Hangt er van af welk filmpje je keek.
Hmm. Maar het lijkt me niet helemaal normaal.
WTF.....hoeveel vingers heeft hij nog... ?quote:Op zondag 11 april 2004 01:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Was het dit filmpje? http://pya.cc/pyaimg/img/2003122514.wmv
Klinkt als een hyperventilatie-aanval. Als het nu weer weg is, zou ik me geen zorgen maken. Als het lang aanhoudt en je gaat je er beroerd bij voelen enzo........ff naar je ouders lopen.quote:Op zondag 11 april 2004 01:24 schreef NewLife het volgende:
ik zat ff een filmpje te kijken en ineens kreeg ik heel weinig lucht. gelijk zo'n 'schrikeffect' en k begon te transpireren.. Ik wilde net naar mn ouders rennen toen ik weer 'bijkwam'.
moet ik me zorge maken?![]()
Dat vraag ik me ook af, die andere 2 wisten dat het zou exploderen maar ik denk dat het wel meevaltquote:Op zondag 11 april 2004 01:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
WTF.....hoeveel vingers heeft hij nog... ?
chloor en alcohol.... leuk!quote:Op zondag 11 april 2004 01:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
waarom geen glazen fles gebruiken, watjes?quote:Op zondag 11 april 2004 01:36 schreef marq het volgende:
[..]
chloor en alcohol.... leuk!
dan kun je het niet nog eens doenquote:Op zondag 11 april 2004 01:39 schreef Blixar het volgende:
[..]
waarom geen glazen fles gebruiken, watjes?
heb ik wel vaker gedaan met vloeibaar stikstof, leuk spulquote:Op zondag 11 april 2004 01:49 schreef marq het volgende:
[..]
dan kun je het niet nog eens doen
Geblowed???quote:Op zondag 11 april 2004 01:24 schreef NewLife het volgende:
ik zat ff een filmpje te kijken en ineens kreeg ik heel weinig lucht. gelijk zo'n 'schrikeffect' en k begon te transpireren.. Ik wilde net naar mn ouders rennen toen ik weer 'bijkwam'.
niet gedronken niet geblowdquote:Op zondag 11 april 2004 01:55 schreef mimi27 het volgende:
[..]
Geblowed???
Dan niet...
Gedronken??
Dan ook niet echt...
Gewoon minder gebruiken in het vervolg, dan zal je lichaampje het allemaal misschien wel aan kunnen![]()
het kan ook zijn dat je gewoon ongezond leeft...quote:Op zondag 11 april 2004 01:24 schreef NewLife het volgende:
t komt vaker voor vooral zomers maar nu kreeg ik zon schrikreactie wat het een stuk erger maakte ennuh... ben n keer onderzocht nikx gevonden.quote:Op zondag 11 april 2004 02:02 schreef Blixar het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat je gewoon ongezond leeft...
je hebt dit niet in onzin geplaatst zie ik nu dus je hebt reageert serious
als het vaker voorkomt moet je naar de doctor om je te laten onderzoeken, kan vanalles zijn.
daar is dat uitroepteken voor, boven bij je post. (lees Fac)quote:Op zondag 11 april 2004 02:00 schreef NewLife het volgende:
[..]
niet gedronken niet geblowd![]()
maar van mij magtie dicht hoor
goh ga je mij vertellen dat ik de faq moet lezen, je moest eens wetenquote:Op zondag 11 april 2004 02:07 schreef Blixar het volgende:
[..]
daar is dat uitroepteken voor, boven bij je post. (lees Fac)
elkgeval waarom wil je hem dicht?
omdat er niet goed wordt gereageerd, komt ook door je 2e reactie.
of omdat je er niet over wilt praten?
was toch niet sarcastich bedoeld die eerste reactie?quote:Op zondag 11 april 2004 02:11 schreef NewLife het volgende:
[..]
goh ga je mij vertellen dat ik de faq moet lezen, je moest eens weten![]()
.
mag op slot omdat ik binnenkort maar n keer bij dokter langs ga, topic opende ik een minuut nadat ik zo geschrokken ervan was.. Heb et met trillende vingers getypt.
Nee, serieus.quote:Op zondag 11 april 2004 02:18 schreef Blixar het volgende:
[..]
was toch niet sarcastich bedoeld die eerste reactie?
ik heb dat vroeger ook wel eens gehad (nu geloof je me zeker niet meer)quote:Op zondag 11 april 2004 02:22 schreef NewLife het volgende:
[..]
Nee, serieus.
Wow wat zit er in die flessen?quote:Op zondag 11 april 2004 01:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |