Natuurlijk komen we daar langs !quote:Op zondag 18 april 2004 17:17 schreef Gerako het volgende:
Geen betere verzamelplek als het Jack Middelburgplein bij TT Circuit Assen lijkt mij.
Het gaat niet over het verleden, maar over de toekomst.quote:Op zondag 18 april 2004 17:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja daar zeg je wat, maar ik had het toch ruim een dag van tevoren gemeld, het was niet zo dat ik gewoon niet kwam opdagen
Altijd, maar die zie je niet op de Afsluitdijk hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 17:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gerako, ben jij nooit bang voor flitsers en/of lasergunmannetjes?
Volgens mij hoef je je daar in het noorden niet echt druk over te maken. Wel voor VROS-wagentjes, maar daar rijden er ook niet zo heel veel van. Bovendien heb je op de Afsluitdijk normaliter alleen vooraangekondigde controlles welke alleen bij de sluizen uitgevoerd worden. De rest is het dus gewoon blazen en oppassen voor VROS-jes. En flitspalen zie je ook niet zo heel erg druk in het noordenquote:Op zondag 18 april 2004 17:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gerako, ben jij nooit bang voor flitsers en/of lasergunmannetjes?
Wie weet hoe ik aan zo'n mooi kaartje kom maar dan van Drenthequote:Op maandag 12 april 2004 15:35 schreef ZX9R het volgende:
De 18de in Friesland klopt.
De route is:
[afbeelding]
En hierbij doen we iig klaverbald Heerenveen en de rotonde bij Joure ff aan!!!
Je weet het nooit 100% zeker. Maar stel dat ze er staan dan zie je dat van kilometers ver al op zo`n kale dijk. Ze staan er weleens te flitsen, maar dan is dat bij het begin, bij de brug en sluizen, op de plek waar je 70 mag.quote:Op zondag 18 april 2004 17:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom weet je dat 100% zeker? Het zou altijd kunnen natuurlijk.... en dan ben je zwaar de lul
Zullen we verder gaan in het andere topic.quote:Op zondag 18 april 2004 17:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ook wel natuurlijk, maar zoveel te hard reed ik niet in dorpjes, daar mag je 50, en reed iets van 60 a 65.. flitsers zie je wel makkelijk staan met deze snelheid. En 60 waar je 50 mag is minder duur dan 250 waar je 80 (?) mag
Jij zat trouwens aardig dicht op mijn staart, dus jij reed ook te hard
Ja, ik heb nog nooit de Afsluitdijk gereden, dus ja.
Even inscannen/ internet geef de route maar op .. of de plaatsen waar het zich qua route(straal) max doorheen gaat. Dan ga ik wel even een kaartje zoeken / maken / schaar en papierlijm frutselen.quote:Op zondag 18 april 2004 17:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wie weet hoe ik aan zo'n mooi kaartje kom maar dan van Drenthe
Ik heb de route op een bestaande wegenkaart getekend en daar een foto van gemaakt !quote:Op zondag 18 april 2004 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even inscannen/ internet geef de route maar op .. of de plaatsen waar het zich qua route(straal) max doorheen gaat.
Dan ga ik wel even een kaartje zoeken / maken / schaar en papierlijm frutselen.![]()
Stuur de foto maar door dan zal ik er iets moois van maken, of kijk maar wat je wilt doen.quote:Op zondag 18 april 2004 21:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb de route op een bestaande wegenkaart getekend en daar een foto van gemaakt !
Volgens mij gaat het goedkomen !
Mocht ik toch nog problemen krijgen dan vraag ik je hulp oke ?
Of een bordje met pijlen ophouden !quote:Op zondag 18 april 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stuur de foto maar door dan zal ik er iets moois van maken, of kijk maar wat je wilt doen.
Moet jij trouwens niet gewoon vooraan rijden en steeds bij iedere afslag je hand opsteken.
PatM heeft trouwens ook een aardige backseat.![]()
Maar ruilen kan altijd tussendoor natuurlijk.![]()
Dan zal ik even bukken als jij gaat schieten.quote:Op maandag 19 april 2004 12:14 schreef ondeugend het volgende:
Goed idee OPM !
Patrick281..... ik heb je toegevoegd op mijn msn, en schiet je binnenkort mijn creative routebaksel
heb ik dat gezegdquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM:
Dacht dat de 4e meet Noord-Brabant (Werkendam etc.) werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |