Hij gaat er toch gewoon vanuit dat het doorgaat neem ik aan, en anders zijn Luc en ik met zijn 2en.quote:Op zondag 18 april 2004 10:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb gisteren een bericht gestuurd dat als ie meegaat we gewoon om 11.30 afspreken in Lemmer, hij heeft er niet meer op gereageerd, dus hij weet niet beter of het gaat niet door...
Denk ik
Misschien niet goed gelezen, ik was kapot gisteren na de hele dag gesleuteld te hebben.quote:Op zondag 18 april 2004 09:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij snap het niet helemaal wat ik zei daar he?
Geen idee..quote:Op zondag 18 april 2004 10:11 schreef Gerako het volgende:
[..]
Hij gaat er toch gewoon vanuit dat het doorgaat neem ik aan, en anders zijn Luc en ik met zijn 2en.
Ik ga nu rijden en ik zie je in Lemmer bij de Mac!quote:Op zondag 18 april 2004 10:11 schreef Gerako het volgende:
[..]
Hij gaat er toch gewoon vanuit dat het doorgaat neem ik aan, en anders zijn Luc en ik met zijn 2en.
de reden dat ik wilde afzeggen was omdat we met te weinig man waren. en ja kijk, als we niet eens de kans krijgen doordat er meteen een andere verzamelplaats wordt geregeld dan haak ik af. simpel.quote:Op zondag 18 april 2004 16:37 schreef Gerako het volgende:
En OPM, jij had niks afgezegd zei je, ja vanmorgen dan omdat we een andere verzamelplaats hadden. Als je goed gelezen had kon je ook tot de ontdekking komen dat gewoon Lemmer doorging, omdat PatM niet meer had gereageerd. Dan had je om 9:30 ook op de motor kunnen stappen en dan was je er ook om 11:30 geweest maar dat heb je ook niet gedaan. Jammer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |