Owwwww.. de username ondeugend, ik dacht al, rare zinquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zij fikst toch de route? samen met jou hebben we ook nog eens mooi weer
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:26 schreef ondeugend het volgende:
Zit ik nu een Brabant-meeting dwars ?![]()
Jeeeeee onder welk hunnebed gaan we jou achterlaten straks ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Owwwww.. de username ondeugend, ik dacht al, rare zin
O ja is dat een dame? Wist ik helemaal niet joh![]()
Eigenlijk nog niet zien posten...
Nee datum was nog niet bekend en ik heb voorgesteld om het ergens de tweede helft van Mei of ergens in de eerste helft van Juni te doen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, deze meet komt dus zondag a.s.?
Ja? Dan ben ik er ook bij
Yeah right .. geheugen als een vergiet.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja is dat een dame? Wist ik helemaal niet joh![]()
Eigenlijk nog niet zien posten...
Waarom niet aankomende zondag? Deze Drenthe route is voor iedereen best te doen qua afstand lijkt me.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, dus zondag gewoon Werkendam e.o. dus
Er is niemand tegen neem ik aan? Waarom zover uitstellen dan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, dont ask me,..
Dan zullen we nu wel een datum moeten gaan prikken, het is zomaar mei.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan zondag niet
Juist om te voorkomen dat er weer maar 2 mensen zouden rijden kwam er een voorstel om het juist wat verder van te voren aan te kondigen..... eerder in dit topic
23 Mei ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:33 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan zullen we nu wel een datum moeten gaan prikken, het is zomaar mei.
Dan kan ik in ieder geval al niet, weet niet hoe het met de rest is, jullie redden het ook wel zonder mij denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
23 Mei ?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:36 schreef ondeugend het volgende:
30 mei ?
Nou als we die datum nu als streefdatum zetten ?quote:
We kunnen nog even afwachten wat de rest ervan vindt. Maar ik weet bijna zeker dat ik er dan wel bij kan zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou als we die datum nu als streefdatum zetten ?
Het lijkt me leuker als je er ook bij bent eigenlijk. Dat geluid uit die Arrow kunnen we niet missen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:35 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan kan ik in ieder geval al niet, weet niet hoe het met de rest is, jullie redden het ook wel zonder mij denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |