Nee, dat is in jouw geval niet mogelijk.quote:Op zondag 11 april 2004 00:29 schreef NewLife het volgende:
Dacht iets van wild alle kanten op, maar of dat mogelijk is? :S.
Geen haar is ook altijd nog een optie. Moet je alleen wel elke dag scheren...quote:Op zondag 11 april 2004 00:27 schreef ThisIsMe85 het volgende:
Hallo,
Ik heb nu al jarenlang hetzelfde kapsel en wil eens iets anders, maar heb geen flauw idee wat![]()
Weet iemand een site met allemaal kapsels? Op google kon ik niet meteen iets vinden.
Voor alle duidelijk, ik ben M
Thanks
idd een foto zou handig zijn...quote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Webdevel het volgende:
Foto ! Pas dan kunnen we suggesties doen
zo doe ik het normaal... (maar niet met kam, gewoon met mn handen) maar k wil het anders.quote:Op zondag 11 april 2004 01:09 schreef Quara het volgende:
Ligt eraan hoe lang je haar is: kam je haar naar vorenkan ook een leuk effect hebben.
Dan doe je het eens een keer naar achteren.quote:Op zondag 11 april 2004 01:10 schreef NewLife het volgende:
zo doe ik het normaal... (maar niet met kam, gewoon met mn handen) maar k wil het anders.
das een homo kapsel manquote:Op zondag 11 april 2004 01:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan doe je het eens een keer naar achteren.
Met een kam.
Onzinnig topic zo...
Noem jij Jules Deelder een homo?!quote:Op zondag 11 april 2004 01:26 schreef NewLife het volgende:
das een homo kapsel man
EN jij maakt het onzinnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |