Dat zal wel niet goedkoop zijn.quote:Rosacea (ook wel acne rosacea) is een huidaandoening in het gezicht die sterk doet denken aan acne in de puberteit (jeugdpuistjes). Het is inmiddels duidelijk geworden dat actieve acne en ook rosacea behandeld kunnen worden met laser. Daarbij gaat het om twee effecten: de talg die de poriën verstopt wordt meer vloeibaar, waardoor verstopping niet meer (zo snel) optreedt. En de laserstralen werken remmend op de ontstekingseffecten zoals roodheid, zwelling en pijn.
Ook in de Velthuis Kliniek kunt u hiervoor terecht. Wij gebruiken een lange pulse Nd:YAG laser. De laserbehandeling moet een paar keer achtereen plaatsvinden (4x in 2 weken), maar dan ziet u al snel resultaat. U moet zich overigens wel realiseren dat deze behandelingen in een privé-kliniek niet vergoed worden.
vriendin van die vriend van me is huisarts!! Kheb receptje al voor die clindamycine (kun je alleen op recept krijgen )quote:Op zondag 11 april 2004 00:16 schreef Blixar het volgende:
ik zou gewoon naar de doktor gaan, ik kan je geen betere raad geven.
heb er vorig jaar ook al mee rondgelopen, fluctueerde toen nogal... Was toen op Terschelling tijdens Oerol festival, verdween het zelfs bijna... maar ja.. kwam wel weer terug...quote:Op zondag 11 april 2004 00:18 schreef schatje het volgende:
Lijkt me een hel nu de zomer er aankomt.
sorry, ik had nogal snel over je topic gelezenquote:Op zondag 11 april 2004 00:22 schreef JePevePe het volgende:
[..]
vriendin van die vriend van me is huisarts!! Kheb receptje al voor die clindamycine (kun je alleen op recept krijgen )
O en btw, het jeuk inderdaad, maar niet erg hinderlijk...
op die manier had ik het niet bekeken, wel leuk jaquote:Op zondag 11 april 2004 00:48 schreef JePevePe het volgende:
geef nie..ben nog wel benieuwd of de Apotheek hier in Badhoevedorp dat recept 'slikt'... zij (die huisarts dus) woont in de buurt van Boxmeer (Oploo), toch zo'n kleine 160km hier vandaan... hehe...
wel grappig dat er dus zelfs een smiley met deze aandoening bestaat ofwel jou- smiley... hehe
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |