Sjonge wat kinderachtig zeg, heb je een beetje met paint zitten klojojenquote:Op zondag 11 april 2004 00:31 schreef Dizer het volgende:
nog een keer dan maar, hij is best eng, maar Boris nog enger!!!
Heeft iemand een capture van Boris en zijnkleding van de eerste ronde van vandaag??
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 april 2004 00:31 schreef Dizer het volgende:
nog een keer dan maar, hij is best eng, maar Boris nog enger!!!
Heeft iemand een capture van Boris en zijnkleding van de eerste ronde van vandaag??
[afbeelding]
Er zo snel mogelijk uit inderdaad.quote:Op zondag 11 april 2004 00:09 schreef Dizer het volgende:
Ik heb geen zin meer in Idols....
Maud en Marlies dan maar.
Dan kan ze toch niet in de zaal zitten?quote:Op zondag 11 april 2004 00:32 schreef babette21 het volgende:
Ik was vandaag in shock toen Arnie Oerlemans tegen Marlies zei: "je moeder zit in de zaal"
had somehow in mijn hoofd dat haar mams naar de eeuwige jachtvelden was vertrokken....![]()
En wéér precies de omgekeerde wereld bij jou.quote:Op zondag 11 april 2004 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zo snel mogelijk uit inderdaad.
Nachtsuitequote:Op zondag 11 april 2004 00:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
?????????????????????????????????
En Marlies mist haar moeder ook heel ergquote:Op zondag 11 april 2004 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heb jij vorigeweek ook zo zitten janken toen hij z'n moeder en broertje weer zag? Die arme JK
Volgendeweek Boris zijn familie live vanuit Twente, die heeft ie ook al in tijden niet meer gezien.
Is dat waar JK vandaan komt?quote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef -Hans- het volgende:
Welkom op de website van Kynotrain hondenschool Knooppunt Arnhem Nijmegen! Lees hier alles over onze hondenschool, de cursussen en onze werkwijze.
![]()
Niemand komt aan JKquote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goeie tegenactie![]()
Was haar moeder een oorlogs-veteraan dan?quote:Op zondag 11 april 2004 00:32 schreef babette21 het volgende:
Ik was vandaag in shock toen Arnie Oerlemans tegen Marlies zei: "je moeder zit in de zaal"
had somehow in mijn hoofd dat haar mams naar de eeuwige jachtvelden was vertrokken....![]()
Ja.quote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef Fusion het volgende:
[..]
Is dat waar JK vandaan komt?
Jij zou die keiharde neger-lul van 'm wel in je willen voelen he?quote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Niemand komt aan JK![]()
Stalkerquote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef Fusion het volgende:
[..]
Is dat waar JK vandaan komt?
Nee precies, dus ik dacht: jezus Rein, wat een kut-opmerking...quote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef BVO het volgende:
Dan kan ze toch niet in de zaal zitten?.
Alsof dát nodig isquote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Niemand komt aan JK![]()
Proeft cynisme hierquote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Dizer het volgende:
[..]ik voind jou echt top gewoon
pet je af hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |