Je zus heeft ook zo een snorretje?quote:Op zondag 11 april 2004 00:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat vrouwen op hem vallen.
Je zou m'n zus moeten zien.
Mag ik daaraan toevoegen dat ze het als nieuwe BZN-zangeres toch wel gaat reddenquote:Op zondag 11 april 2004 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ach nee joh, ze lijkt niet alleen op Willeke Alberti, ze heeft net zo'n truttige uitstraling.![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 00:23 schreef Fusion het volgende:
[..]
Dat begint nu nog een reële moigelijkheid te worden ook. Het is toch ongelooflijk. JK hoort in dezelfde categorie als Eric en Meike enzo, en dat zit dan in de finale.
Ik ga maar emigreren denk ik.
Huiliequote:Op zondag 11 april 2004 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
GADVER DAMME MOET DAT?????!!!!!
quote:Op zondag 11 april 2004 00:23 schreef V2i het volgende:
[..]
Je zus heeft ook zo een snorretje?
Wees blij dat ze beltegoed heeft en geen aboquote:Op zondag 11 april 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
[..].
M'n zus raakt in extase als ze hem ziet. Heeft d'r hele beltegoed ook opgemaakt geloof ik.
quote:Op zondag 11 april 2004 00:25 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Heropvoedenquote:Op zondag 11 april 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
[..].
M'n zus raakt in extase als ze hem ziet. Heeft d'r hele beltegoed ook opgemaakt geloof ik.
Is dit alles?, sjoebiedoebiedoewapadoeeeeeequote:Op zondag 11 april 2004 00:24 schreef MaPo het volgende:
JK
Wanneer ben jij voor het laatst naar de dokter geweest om je ogen en gehoor te laten testen?? In JK schuilt een groot artiest!quote:Op zondag 11 april 2004 00:23 schreef Fusion het volgende:
[..]
Dat begint nu nog een reële moigelijkheid te worden ook. Het is toch ongelooflijk. JK hoort in dezelfde categorie als Eric en Meike enzo, en dat zit dan in de finale.
Ik ga maar emigreren denk ik.
Je Idol voorkeur is nu wel duidelijk... *ril*quote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
En hij is zelfs nog lekker ook
Ik denk dat hij uit deze buurt een stem of 2000 gehad heeft vanavondquote:Op zondag 11 april 2004 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heropvoeden
OMG ik ook!!!quote:Op zondag 11 april 2004 00:26 schreef Fusion het volgende:
Ik moest ook meteen aan Satan denken bij die foto. Of eigenlijk meer aan een kruising van Saddam Hoessein en Satan in de South Park film.
JK =![]()
![]()
!
Oh, dan mogen ze die wel eens gauw uit hem gaan aborteren, die grote artiest die in hem schuilt! Ik heb hem namelijk nog niet gezien!quote:Op zondag 11 april 2004 00:26 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst naar de dokter geweest om je ogen en gehoor te laten testen?? In JK schuilt een groot artiest!![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 00:26 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst naar de dokter geweest om je ogen en gehoor te laten testen?? In JK schuilt een groot artiest!![]()
Tja, klinkt bekend...quote:Op zondag 11 april 2004 00:26 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Is Marijke van Helwegen er???quote:Op zondag 11 april 2004 00:28 schreef Svensational het volgende:
kijken jullie nu ook naar christine en marijke?
Heb jij vorigeweek ook zo zitten janken toen hij z'n moeder en broertje weer zag? Die arme JKquote:Op zondag 11 april 2004 00:26 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
?????????????????????????????????quote:Op zondag 11 april 2004 00:28 schreef Svensational het volgende:
kijken jullie nu ook naar christine en marijke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |