Je kan op zijn minst het respect opbrengen om gewoon rustig te blijven staan ipv zo blij te gaan staan hupsen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:11 schreef d10n het volgende:
[..]
Het is een talentenwedstrijd. Geen theekransje. Evenwel is het niet echt sportief...![]()
Show wekt nu idd meer irritatie op dan entertainment, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.quote:Op zondag 11 april 2004 00:13 schreef Frunnikje het volgende:
Nou ik ga het niet meer kijken, niet interesant meer, en op de finale ben ik toch in Engeland dus boeit het me ook geen hol meerIk raak echt geirriteerd bij het zien/horen van Dooske en JK, ik ga wel iets anders doen.
![]()
Ach nee joh, ze lijkt niet alleen op Willeke Alberti, ze heeft net zo'n truttige uitstraling.quote:Op zondag 11 april 2004 00:10 schreef Vodka_Lime het volgende:
voor Maud, ze is wel de knapste van het stel, en zo'n vreselijk leuk koppie
Daar wil ik me volledig bij aansluiten.quote:Op zondag 11 april 2004 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ach nee joh, ze lijkt niet alleen op Willeke Alberti, ze heeft net zo'n truttige uitstraling.![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 00:18 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 11 april 2004 00:18 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
Trustenquote:Op zondag 11 april 2004 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga naar bed.
Wat een teleurstellende avond.
GADVER DAMME MOET DAT?????!!!!!quote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
En hij is zelfs nog lekker ook
Ik kan me voorstellen dat vrouwen op hem vallenquote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
"zowat" idd, want in dit land weet je 't duidelijk maar nooit (zie onder meer vorig jaar)quote:Op zondag 11 april 2004 00:18 schreef Dizer het volgende:
Ik vreesvolgende week voor Maud. Dan de week daarop JK en finale Marlies en Boris.
Boris Marlies wint.
Dat is het echt, wil er zowat op wedden!!!
Dat begint nu nog een reële moigelijkheid te worden ook. Het is toch ongelooflijk. JK hoort in dezelfde categorie als Eric en Meike enzo, en dat zit dan in de finale.quote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef V2i het volgende:
Krijgen we over 3 weken een "zinderende" finale tussen JK en Boris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |