Elisaarquote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef -Hans- het volgende:
Laat ik het zo zeggen ik heb ze wel knapper gezien.![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Marlies is dus wel dégelijk heel populair. Veel mensen onderschatten haar, maar ze heeft écht heel veel fans. Zoals de beelden op de stemcomputer ook wel lieten zien is zij de enige die bij Boris in de buurt kan komen.
uuhhm lol bijna een gelijke reactie.quote:Op zondag 11 april 2004 00:51 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ik dd\enk dat Marlies op dit moment populairder is dan Boris. Ze was een paar weken terug al bijna even populair als hem te zien aan de staafdiagrammen en heeft als enige samen met Boris nog nooit op de kruk gezeten. Dus onderschat Marlies niet.
Wie gaat er meequote:Wil jij naar de Day After Show van Irma? Vanavond om 21 uur in Studio 22 in Hilversum? Dat kan via Clubs!
Mail je eigen naam + de namen van de personen die mee gaan naar kaartenidols@hetnet.nl.
We hebben 500 gratis kaarten ter beschikking, maar wacht niet te lang, want op=op.
Als je vanavond naar Hilversum mag, dan krijg je een mailbericht van ons met instructies. Als je voor 16.30 uur niets hoort, dan heb je pech gehad. Probeer het dan volgende week gewoon weer!
Je lult uit je nek! Ik heb gewoon een objectieve mening. Die is bij jouw ver te zoeken. Jij lult net zolang je vantevoren bedachte verhaaltje dat je het zelf noggaat geloven ook. Bij jou is het blijkbaar onmogelijk dat je favoriet soms gewoon slecht zingt. Dat is triest, maar dat was wel bekend trouwens.quote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef Fusion het volgende:
[..]
Scanman heeft geen mening maar post alleen maar dingen waarvan anderen geirriteerd raken. Als jij A zegt zegt hij B. Een echte zuiger, negeren is het beste.
Wat mis ik haarquote:Op zondag 11 april 2004 00:53 schreef Fusion het volgende:
[..]
Elisaar![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar goed dat die knipoog er stond
Gelukkig zijn er nog mensen die wel objectief kunnen luisterenquote:Op zondag 11 april 2004 00:51 schreef Cashmyra het volgende:
Ik vond marlies eerst de beste, maar inderdaad, de laatste weken is het vaak niet om aan te horen, dus mag Marlies exit, maar wel na Maud wat dat is nog minder vermaak.
Die was okay inderdaad!quote:Op zondag 11 april 2004 00:53 schreef Fusion het volgende:
[..]
Elisaar![]()
We hadden het over JK en jij begint out of the blue over Marlies. Dat is niet objectief maar gewoon zuigen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je lult uit je nek! Ik heb gewoon een objectieve mening. Die is bij jouw ver te zoeken. Jij lult net zolang je vantevoren bedachte verhaaltje dat je het zelf noggaat geloven ook. Bij jou is het blijkbaar onmogelijk dat je favoriet soms gewoon slecht zingt. Dat is triest, maar dat was wel bekend trouwens.
Beetje erg jong was die.quote:Op zondag 11 april 2004 00:55 schreef -Hans- het volgende:
Fardoe vind ik ook leuk!![]()
Dat wel... maar in Idols stak ze wel ver boven de rest uit. En behalve het oor wil het oog nou eenmaal ook watquote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
OKAY! daar kan ik mij enigzins in vinden, ook al vind ik haar niet echt bijzonder.
Laat ik het zo zeggen ik heb ze wel knapper gezien.![]()
Ja 16 ofzo? ze zag er wel jong uit inderdaad.quote:Op zondag 11 april 2004 00:56 schreef Fusion het volgende:
[..]
Beetje erg jong was die.
En kon niet tippen aan Elisaar.quote:Op zondag 11 april 2004 00:56 schreef Fusion het volgende:
[..]
Beetje erg jong was die.
En wanneer heb jij haar gesproken???????quote:Op zondag 11 april 2004 00:54 schreef BVO het volgende:
Ze gaat trouwens nog in Libanon wonen ook zei ze me.
Misschien kan ze dan meedoen aan Pan-Arabic Idol en zien we haar bij World Idol als opvolger van Diana Karazonquote:Op zondag 11 april 2004 00:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat mis ik haar.
Samen met Hind de leukste van Idols 1+2.![]()
![]()
.
Ze gaat trouwens nog in Libanon wonen ook zei ze me.
Tja... dat blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Ik zou zelf nooit iets met een type als Maud willen beginnen, hoewel ze me wel aardig lijkt hoor. Maar ze lijkt me ook zo heel erg saai. En mooi is ze ook niet echt.....quote:Op zondag 11 april 2004 00:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Maud is dus écht veel lekkerder dan Alice hoor.
Ze staat in m'n msnquote:Op zondag 11 april 2004 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wanneer heb jij haar gesproken???????
Nog even dan, bij Alice straalde de bezieling ervan af, bij Maud niets, 0,0 saaier kan bijna nietquote:Op zondag 11 april 2004 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... dat blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Ik zou zelf nooit iets met een type als Maud willen beginnen, hoewel ze me wel aardig lijkt hoor. Maar ze lijkt me ook zo heel erg saai. En mooi is ze ook niet echt.....
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 april 2004 01:02 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Nog even dan, bij Alice straalde de bezieling ervan af, bij Maud niets, 0,0 saaier kan bijna niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |