Hou maar op scanman, zoals Henk-Jan zou zeggen: ik geloof je performance niet! Je bent gewoon weer aan het provoceren, en meent niet wat je zegt.quote:Op zondag 11 april 2004 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha.. en ik geloof dat je dat nog meent ook
Je hebt gelijk, ik bedoelde signature. maar signature en ondertitel zijn nu hetzelfdequote:Op zondag 11 april 2004 00:39 schreef Fusion het volgende:
[..]
Goochem het Gordeldier
Wat snappen toch veel mensen het verschil tussen ondertitel en signature niet! Vreemd.
Das waar, maar ja dat verander je niet in een paar weken. Dat hoeft van mij ook niet, een derde of vierde plek is super voor haar.quote:Op zondag 11 april 2004 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud zong vanavond wel aardig, in tegenstelling tot voorgaande weken. Maar ze moet echt aan haar uitstraling werken. Ze is net Sita op het podium.
Op zich zou je de ondertitel "Goochem het gordeldier" wel op kunnen volgen, alleen is dat in dit topic totaal niet van toepassing. Hoewel er misschien een wonder gebeurt als iedereen zijn gordel draagt met een Goochem erop....quote:Op zondag 11 april 2004 00:41 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Nu snap ik je ondertitel pas. Die komt toch uit die afgrijselijke reclame??
Nee hoor.. niks provoceren. Het wordt tijd dat jij eens objectief naar de op[tredens luistert en niet vantevoren je oordeel al klaar hebt. Ik was Irma fan, maar geef wel toe dat ze vandaag gewoon slecht was. Ieder mens met een beetje muzikaal gehoor kan horen dat Marlies al weken vrij vals zingt. Jij blijkbaar niet.quote:Op zondag 11 april 2004 00:43 schreef Fusion het volgende:
[..]
Hou maar op scanman, zoals Henk-Jan zou zeggen: ik geloof je performance niet! Je bent gewoon weer aan het provoceren, en meent niet wat je zegt.Net als voorgaande keren. Maar ik ga er dus niet verder op in.
Alice niet danquote:Op zondag 11 april 2004 00:45 schreef scanman01 het volgende:
slecht was. Ieder mens met een beetje muzikaal gehoor kan horen dat Marlies al weken vrij vals zingt.
Jaquote:Op zondag 11 april 2004 00:46 schreef V2i het volgende:
Zie je het al voor je Quickie_Bat, JK bij World-Idols?
Ja over gordels om achterin. maar ik bedoelde m'n signature (nu hetzelfde als m'n ondertitelquote:Op zondag 11 april 2004 00:41 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Nu snap ik je ondertitel pas. Die komt toch uit die afgrijselijke reclame??
Nope, makkie voor Boris want zo populair is Marlies niet.quote:Op zondag 11 april 2004 00:48 schreef BVO het volgende:
Een finale Boris-Marlies kan denk ik toch nog heel spannend gaan worden hoor.
Is dit alles (oeh oeh oeh oeh)quote:Op zondag 11 april 2004 00:47 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja![]()
Je weet het maar nooit met onze scanman dude, die kan zo veranderen van mening.quote:Op zondag 11 april 2004 00:49 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Alice ook!
Alice ook ja... maar die had het voordeel lekker te zijnquote:Op zondag 11 april 2004 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alice niet dan
Ik dd\enk dat Marlies op dit moment populairder is dan Boris. Ze was een paar weken terug al bijna even populair als hem te zien aan de staafdiagrammen en heeft als enige samen met Boris nog nooit op de kruk gezeten. Dus onderschat Marlies niet.quote:Op zondag 11 april 2004 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, makkie voor Boris want zo populair is Marlies niet.![]()
Marlies is dus wel dégelijk heel populair. Veel mensen onderschatten haar, maar ze heeft écht heel veel fans. Zoals de beelden op de stemcomputer ook wel lieten zien is zij de enige die bij Boris in de buurt kan komen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, makkie voor Boris want zo populair is Marlies niet.![]()
JK en Boris die hebben de meeste fans, waar ik toch hoop dat Boris de meeste fans heeft want anders zitten we met JK als ' Idol ' opgescheept.
OKAY! daar kan ik mij enigzins in vinden, ook al vind ik haar niet echt bijzonder.quote:Op zondag 11 april 2004 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alice ook ja... maar die had het voordeel lekker te zijn
Maar goed dat die knipoog er stondquote:Op zondag 11 april 2004 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met onze scanman dude, die kan zo veranderen van mening.
Scanman heeft geen mening maar post alleen maar dingen waarvan anderen geirriteerd raken. Als jij A zegt zegt hij B. Een echte zuiger, negeren is het beste.quote:Op zondag 11 april 2004 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met onze scanman dude, die kan zo veranderen van mening.
quote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Irma![]()
![]()
![]()
Maud moest eruit, of Marlies.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |