vond of vind?quote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Dizer het volgende:
[..]ik voind jou echt top gewoon
pet je af hoor
iig hebben we denk ik 1 ding gemeen, zie liever JK winnen dan Borisquote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Niemand komt aan JK![]()
Vindquote:Op zondag 11 april 2004 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
vond of vind?
Zou haar echte naam Bonnie zijn?quote:Op zondag 11 april 2004 00:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij zou die keiharde neger-lul van 'm wel in je willen voelen he?
VOIND, dat staat er toch!quote:Op zondag 11 april 2004 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
vond of vind?
Maud en Marlies zijn ruim de slechsten die nog over zijn. Maud straalt helemaal niets uit en Marlies zingt vals en is nog lelijk ook. Lijkt me een duidelijke zaak.quote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef Fusion het volgende:
[..]
En wéér precies de omgekeerde wereld bij jou.
Tja, maakt me niet uit hoor, vooral zelf weten. Maar voor de achteloze kijker die er even naar kijkt om te zien waar al die hype over gaat is het wel echt heel triest om te zien.quote:Op zondag 11 april 2004 00:36 schreef Fusion het volgende:
[..]
Nederland bevat blijkbaar behoorlijk wat mensen met een hersenstoornis die allemaal op hem stemmen, een andere verklaring is er niet.
Oooh, jij dacht dat ze al dood was?quote:Op zondag 11 april 2004 00:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee precies, dus ik dacht: jezus Rein, wat een kut-opmerking...
laten ze vervolgens echt zo'n wijfie zien in 't publiek - ben in de veronderstelling dat dát dan tenminste haar mams is - dus bleek ik eh... verkeerd geïnformeerd te zijn...![]()
Als JK wint worden we op World Idol 2 weer laatste net als bij WI 1. Met Boris eindigt NL misschien nog iets hoger.quote:Op zondag 11 april 2004 00:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
iig hebben we denk ik 1 ding gemeen, zie liever JK winnen dan Boris
Jk maakt zich er wel erg makkelijk vanaf, met deze liedjes kan hij zijn mindere zang camouflerenquote:Op zondag 11 april 2004 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud en Marlies zijn ruim de slechsten die nog over zijn. Maud straalt helemaal niets uit en Marlies zingt vals en is nog lelijk ook. Lijkt me een duidelijke zaak.
Goochem het Gordeldierquote:Op zondag 11 april 2004 00:38 schreef Svensational het volgende:
ik stel voor om mijn ondertitel volgende week gewoon op te volgen
Ik geef toe, hier zat ik ook met plaatsvervangende schaamte naar te kijken, maar he, iedereen heeft wel eens een bad-hair-day.....quote:Op zondag 11 april 2004 00:36 schreef V2i het volgende:
[..]
Alsof dát nodig is
[afbeelding]
[afbeelding]
JK zingt valser dan iedereen bij elkaar.quote:Op zondag 11 april 2004 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud en Marlies zijn ruim de slechsten die nog over zijn. Maud straalt helemaal niets uit en Marlies zingt vals en is nog lelijk ook. Lijkt me een duidelijke zaak.
Stikt in de cola...quote:Op zondag 11 april 2004 00:39 schreef Fusion het volgende:
[..]
Goochem het Gordeldier
Dat is waar. Ik vind JK ook niet goed, maar die twee meiden nog beroerder.quote:Op zondag 11 april 2004 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jk maakt zich er wel erg makkelijk vanaf, met deze liedjes kan hij zijn mindere zang camoufleren
Mauds tweede keer was nog om aan te horen, voor de rest ben ik het met je eensquote:Op zondag 11 april 2004 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind JK ook niet goed, maar die twee meiden nog beroerder.
Nee hoor.. en het leuke is dat vals zingen geen "smaak" is, maar een feit. En het feit is dat Marlies al weken lang behoorlijk vaak uit de bocht vliegt. Zo ook vanavond weer.quote:Op zondag 11 april 2004 00:39 schreef Fusion het volgende:
[..]
JK zingt valser dan iedereen bij elkaar.
Oké dan... Ja da's klote inderdaad. Tof dat ze er nu bij was dan!!quote:Op zondag 11 april 2004 00:38 schreef BVO het volgende:
Oooh, jij dacht dat ze al dood was?
Ja, dat zou idd heel lullig zijn....
Marlies haar moeder heeft als ik het goed heb MS.
Nee hoor, echt ik meen het!quote:Op zondag 11 april 2004 00:36 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Proeft cynisme hier![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 00:38 schreef Svensational het volgende:
ik stel voor om mijn ondertitel volgende week gewoon op te volgen
Het leuke daarbij is weer dat jij er geen kijk op hebt en het dus duidelijk JK is die vals zingt, en dat is een feit.quote:Op zondag 11 april 2004 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. en het leuke is dat vals zingen geen "smaak" is, maar een feit.
Maud zong vanavond wel aardig, in tegenstelling tot voorgaande weken. Maar ze moet echt aan haar uitstraling werken. Ze is net Sita op het podium.quote:Op zondag 11 april 2004 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mauds tweede keer was nog om aan te horen, voor de rest ben ik het met je eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |