Toen ik dat compilatiefilmpje van JK zag, vond ik al gelijk dat hij er goed vanaf kwam, uit dat compilatiefilmpje kon je niet echt opmaken hoe slecht zijn optreden was.quote:Op maandag 19 april 2004 16:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Deed hij het echt zo slecht? Zijn nummer was het enige nummer dat ik nog niet gezien heb, alleen tijdens het compilatiefilmpje zag ik het en toen vond ik het echt wel goed. Kun je nagaan hoe erg ze nog kunnen manipuleren met het compilatiefilmpje... bij Marlies hadden ze bijvoorbeeld net een valse noot in de compilatie gegooid
Was bij Hind vorig jaar ook zo natuurlijk.quote:Op maandag 19 april 2004 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, zou kunnen, maar tot nu toe heeft Boris toch elke ronde overleefd zonder een keer op de kruk te komen
Als JK wint dan kijk ik nooit meer naar Idols.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:40 schreef Cee het volgende:
Nederland gaat altijd voor de underdog. Dus ik denk ook niet dat ie wint. Laten we hopen dat Nederland Maud als de underdog ziet en niet weer op de pretgozer van 't seizoen gaat stemmen.
Dat ga ik gewoon echt niet geloven dan...quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:40 schreef Cee het volgende:
Nederland gaat altijd voor de underdog. Dus ik denk ook niet dat ie wint. Laten we hopen dat Nederland Maud als de underdog ziet en niet weer op de pretgozer van 't seizoen gaat stemmen.
Hind is nooit zo populair geweest als Borisquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:03 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen vreest een herhaling van vorig jaar. (Hind)
Iedereen dacht dat Hind zou gaan winnen. Moi incluis.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Hind is nooit zo populair geweest als Boris
quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat Hind zou gaan winnen. Moi incluis.
Zou dit dan trouwens betekenen dat JK zaterdag de meeste stemmen had?quote:Op maandag 19 april 2004 22:10 schreef flugeltje het volgende:
HenkJan schrijft in zijn gastenboek dat hij denkt dat Boris niet gaat winnen.
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat Hind zou gaan winnen. Moi incluis.
quote:Op maandag 19 april 2004 19:42 schreef MyMilkshake het volgende:
ik vond boris in de laatste uitzending op z'n aantrekkelijkst.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:08 schreef krissie het volgende:
jullie zijn egt allemaal zooo zoo jaloers op Boris he, geef gewoon toe dattie goed kan zingen. Nu krijgen we weer dezelfde shit als met Jim terwijl Boris vele malen beter is.
geef toe dattie goed kan zingen
geef toe dattie sexy is
geef toe dat je hem ook zou willen zijn
geef toe dat veel meisjes op hem vallen
en hou anders gewoon je bek en doe niet zo zielig.
die jongen doet egt helemaal niks verkeerd en is helemaal niet arrogant. kan hij er wat aan doen dattie talend en succes heeft en JIJ niet. GUN het hem tog gewoon.
Ach, ik zal het maar meteen toegeven. Ik zou willen dat ik zo'n saaie pipilotto die constant kijkt alsof 'ie poept was, net als Boris.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:14 schreef Tania18 het volgende:![]()
Zelfs ik als Boris-aanhanger vind dit toch een beetje een rare reactie hoor![]()
Niet constantquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ach, ik zal het maar meteen toegeven. Ik zou willen dat ik zo'n saaie pipilotto die constant kijkt alsof 'ie poept was, net als Boris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |