was met kerst en oud&nieuw geloofk.quote:Op zondag 18 april 2004 20:22 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee dat is nog niet zeker.. en als het er zou komen duurt het ook wel ff... met jamai toen was met kerst toch? .. nah dan zou het dus nog minstens 10 maand duren.
Heeft ie het eindelijk geknipt?quote:Op zondag 18 april 2004 20:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Z'n nieuwe kapsel is hip!
Ik vind Boris heel erg goed en hij ziet er best goed uit, maar om hem nou met Jared Leto (quote:Op zondag 18 april 2004 22:16 schreef Lolalala het volgende:
Hij lijkt op Jared Leto, die zag ik net in een ander topic voorbij komen:
[afbeelding]
Zeker wel! Staat em stukken beter! Caps, iemand?quote:Op zondag 18 april 2004 20:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Z'n nieuwe kapsel is hip!
Wat noem jij een eervolle weg? Het is toch algemeen bekend dat in de entertainmentindustrie je gewoon de goede mensen moet kennen om binnen te komen. Ik vind de weg van de Idols een stuk eervoller dan die van de meeste bekende artiesten.quote:Op zondag 18 april 2004 12:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind geen van allen, bijzonder goed. Middelmatig is niet eens het juiste woord. Maar daarom doen ze mee aan idolsAnders zouden ze via een andere, meer eervolle weg succes proberen te behalen.
idd ziet er met de week beter uitquote:Op zondag 18 april 2004 23:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Boris is nog steeds super!!!![]()
Wow, op die eerste foto komt zijn Michael Jackson-liefde wel weer duidelijk terugquote:Op maandag 19 april 2004 15:05 schreef punkchic het volgende:
boris met zoontje.. vet sweet
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 april 2004 15:21 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Wow, op die eerste foto komt zijn Michael Jackson-liefde wel weer duidelijk terugIk mis alleen het witte laken....
Ik vraag me af in hoeverre die redenering meespeelt in de achterhoofdjes van het stemmende publiek. Zelf had ik bijvoorbeeld best Eric in de finale willen zien, maar wanneer ik eraan denk dat Boris meer kans maakt bij World Idol, had ik in de finale tussen Eric en Boris misschien alleen om die reden op Boris gestemd.quote:Op maandag 19 april 2004 16:07 schreef juss het volgende:
En als World Idols zou komen, dan maakt Boris gewoon meer kans dan Maud of JK, Boris zingt gewoon echt goed.
Ik zou het eigenlijk niet zo weten, het schoot me gewoon opeens binnen. Ik kies voor diegene die ik een idol vind.quote:Op maandag 19 april 2004 16:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre die redenering meespeelt in de achterhoofdjes van het stemmende publiek. Zelf had ik bijvoorbeeld best Eric in de finale willen zien, maar wanneer ik eraan denk dat Boris meer kans maakt bij World Idol, had ik in de finale tussen Eric en Boris misschien alleen om die reden op Boris gestemd.
Deed hij het echt zo slecht? Zijn nummer was het enige nummer dat ik nog niet gezien heb, alleen tijdens het compilatiefilmpje zag ik het en toen vond ik het echt wel goed. Kun je nagaan hoe erg ze nog kunnen manipuleren met het compilatiefilmpje... bij Marlies hadden ze bijvoorbeeld net een valse noot in de compilatie gegooidquote:Op maandag 19 april 2004 16:36 schreef juss het volgende:
(al lijkt me dat bij JK wel stug, zoals hij Conga deed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |