Sterker nog, Prince is Jehova Getuigequote:Op zaterdag 17 april 2004 19:42 schreef Minnie_ het volgende:
Prince is toch geen bigband?![]()

Als 't goed is wordt er door iedere finalist één ECHT Big Band-nummer gezongen, en één recenter, pop-nummer dat in Big Band-vorm wordt gegoten.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:42 schreef Minnie_ het volgende:
Prince is toch geen bigband?![]()

neuh, denkut nietquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:58 schreef Lamb het volgende:
Boris op de kruk, alstublieft.

Ik denk toch echt niet dat ie dat gaat zingen.quote:Op zondag 18 april 2004 00:07 schreef texelonia het volgende:
Boris was weer eens geweldig!
Vraag me trouwens af wat voor liedjes ze hem gaan laten zingen, als ie straks gewonnen heeftMag toch hopen dat ze hem niet die troep laten zingen wat we nu van Jamai horen

doe niet zo domquote:Op zondag 18 april 2004 00:01 schreef Skwish het volgende:
Arrogante kwal. Hij doet zo gespeeld elke ronde wanneer hij te horen krijgt dat hij door is

Idd, iedereen heeft altijd wel weer wat aan te merken.quote:Op zondag 18 april 2004 00:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
doe niet zo dom
Als hij dat niet zou doen, dan is het ook niet goed...

Ken jij Boris zo goed dat je weet wanneer hij acteert en wanneer niet?quote:Op zondag 18 april 2004 00:01 schreef Skwish het volgende:
Arrogante kwal. Hij doet zo gespeeld elke ronde wanneer hij te horen krijgt dat hij door is

waarom? hij doet het gespeeld namelijk.quote:Op zondag 18 april 2004 00:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
Als hij dat niet zou doen, dan is het ook niet goed...

En Marlies en JK, die gedragen zich zoals ze thuis ook doen zeker?!?quote:Op zondag 18 april 2004 00:16 schreef Skwish het volgende:
[..]
waarom? hij doet het gespeeld namelijk.
Net als Maud. Gespeeld. Altijd de juiste goedkopende zinnetjes klaar...

ghehe je punt is nu idd wel duidelijk BVOquote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef BVO het volgende:
Wat een kwal zeg.
Maarja, mijn punt is nu wel duidelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |