quote:Evelientje... zegt:
0positief doen
Hahaha! 'Grootsteeds'quote:Op zondag 11 april 2004 01:23 schreef Ripley het volgende:
Ik zie persoonlijk een duidelijke uitstraling in zijn performance. Die heel grootsteeds is en mij misschien daarom wel extra aanstaat.
Ik doelde niet op zijn afkomst maar op de uitstraling op het podium.quote:Op zondag 11 april 2004 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha! 'Grootsteeds'
Hello Venloooooo!![]()
Daar heb ik het óók over.quote:Op zondag 11 april 2004 01:31 schreef Ripley het volgende:
Ik doelde niet op zijn afkomst maar op de uitstraling op het podium.
Dat hoeft natuurlijk ook niet, de verschillende sympathieen is wat Idols leuk maaktquote:Op zondag 11 april 2004 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb ik het óók over.
We gaan het niet eens worden.
quote:Op zondag 11 april 2004 01:43 schreef matthijst het volgende:
Boris hoort het te winnen lijkt me; meest muzikaal.
JK geeft leuke showtjes, en hij's allochtoon, daar houden de tienermeisjes van, zie elke willekeurige hoofdstraat in Nederland. Goede voor in de finale tegen Boris.
Maud is een saaie huismus; geloofde er ook geen fuck van toen ze zei dat ze zo'n feestbeest was. Lijkt me type Wassenaar, dat 1x met haar vriendinnen van school, uit een minder milieu, naar een feestje is geweest waar ook JK's vrienden waren. Daar zag ze dat "die donkere meneer" helemaal los ging op Montell Jordan en dacht ze: hey, dat ga ik ook eens zingen, lekker ruig...
Viel me mee dat ze dat "South Central does it like nobody does" eruit gehaald had...
Marlies? Brrr.... Doet het leuk voor een reclame van Make Me Beautiful; samen met die Edwin(?) voor gebitsprothese na overmatig speed gebruik....
Kansloos! Je hebt het echt niet, hoe vaak moet ik dat nog zeggenquote:Op zondag 11 april 2004 02:10 schreef Longlegg het volgende:
[..]
kan nu wel een slotje op denk ik, alles is nu gezegd. Tot volgende week
![]()
Ik heb me kostelijk vermaakt bij al dat moois.quote:@Cee: lekker veel shots gisteren van Boris in smoking, fijn hè!!![]()
Waarom kijkt Kane altijd net alsof ie net gepoept heeft?quote:Op zondag 11 april 2004 12:47 schreef Christine het volgende:
Oja en waarom kijkt hij altijd alsof hij moet poepen?
Wie is Kane? Ik ken een band die zo heet, kijken die allemaal zo dan?quote:Op zondag 11 april 2004 12:48 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Waarom kijkt Kane altijd net alsof ie net gepoept heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |